Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 120
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
SJ Särjet, paska tuli mutta tulkoon, nimen jälkeen THN:n fantasyennakon piste-ennustus:

Pistä linkki tuohon fantasyennakkoon, niin vertaillaan, kenen joukkue on piste-ennustusten perusteella kovin.
 

Gaff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Philadelphia Eagles
Kingsit lähtevät kauteen seuraavalla kokoonpanolla.

Peter Mueller (C/LW) - Sidney Crosby - Chris Stewart
Mason Raymond - Ryan Kesler - Rene Bourque
Magnus Pääjärvi - Saku Koivu - Lee Stempniak
Dan Carcillo - Sam Gagner - Raffi Torres
Linus Omark - Marcel Goc

Anton Babchuk - Mark Giordano
Carlo Colaiacovo - Matt Carkner
Jeff Schultz - Erik Gudbranson

Jaroslav Halak
Steve Mason
Josh Harding
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika nihkeästi on tarjottu pakkeja vaikka tarjolla olisi laatukamaa oikealle laidalle. Aika peruspakilla saa jo hyvän RW:n kunhan ei ihan levottomia ehdotuksia heitellä. Anyone?
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Animaaliset 2010-2011:

J.Jokinen - V.Lecavalier - P.Kessel
K.Versteeg - P.Stastny - C.Giroux
M.Cooke - D.Krejci - B.Little
J.Hecht - N.Antropov - A.Miettinen
S.Bergenheim - D.Boyd

E.Karlsson - J.Corvo
F.Beauchemin - M.Rozsival
K.Russell - R.Hainsey

R.Luongo
M.Smith
M.Gerber
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tässäpä taas kerran(halusitte tai ette) viime kauden tilastot kaikkien joukkueiden osalta. Maalivahtien tilastot tuosta nyt puuttuvat, mutta jokainen tietää itse onko se oma maalivahtiosasto kunnossa vai ei.


Koodi:
                      G      A      P      +/-    PIM    PPG    PPA    SHP  GWG   SOG     FW
Varkauden Tiikerit    232    441    673    -29    1090    68    153     7   36    2461    1885
Mirasanen Mursut      307    425    732     53     989    91    109    20   42    2843    2612
H.C Andersen          262    412    674    -29     831    77    123    16   45    2684    2915
Lords of the Rink     275    501    776     86     670    75    148    15   42    3009    1655
SJ Särjet             233    420    653     16     707    52    141    12   36    2463    2157
Bones                 264    457    721     83    1249    74    133    15   38    2680    2233
HC Hilmanuutti        256    436    692      9     736    76    132    12   36    2343    1998
Caiprinha Overdose    346    442    788     46     890    95    132    24   56    2738    1858
HC Kumikiekko         287    397    684     40     829    85    120     6   40    2853    1455
Turhapurot            189    431    620     -9     809    49    142    15   29    2341    2082
UHL Flames            323    527    850    -13     879    98    170    11   53    3389    2780
Animaaliset           302    513    815      3     785    82    145    15   43    3166    3747
Laama Dream Team      245    486    731    -72     847    77    153    14   43    2977    4394
Paavolan Sisu         193    428    621     32     762    56    143     8   31    1940    1923
Lost Heroes           330    525    855     -4     848    91    193    13   33    3397    3051
Kullaa Kings          297    424    721    111    1113    83    114    16   43    2453    3229
Cheap Shooters        327    475    802     10     908    71    146    18   63    3086    2564
Dinamo Riga           309    479    788    107     753    76    135    13   54    2658    2503
Team Koivu            300    505    805     20     766    87    193    12   50    3153    2674
Koirinvaara Bakers    293    531    824    130     740    60    140    22   49    3098    4032
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitoksia Repelle tilastoista.

Ihan piruuttani menin ne kuitenkin sotkemaan parin joukkueen osalta. Liigassa on nimittäin tehty ensimmäinen treidi!

Hieman yllättäen Caipirinha Overdose on hankkinut puolustajan!

Caipirinha Overdoseen
: Braydon Coburn

HC Kumikiekkoon: Colby Armstrong

Enää kolme pakkia puuttuu.
 

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Eka treidi aloitti Kumikiekon kauden. Ylimääräinen pakki oli rosterissa ja nyt sain vähän laitureihin lisäpotkua. Sentteriä katselen tai kahtakin. Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen vaikka livetreidi jäi pahasti kesken.

Ketjut:

Sedin, D - Richards, M - Iginla
Kunitz - Arnott - Knuble
Rolston - Hodgson - Gionta
Hagman - Bertuzzi - Ryder, eli laitureita kaikki tyyni
(Armstrong tulee vaihdossa)

Jovanoski - Carle
Kuba - Rivet
Lydman - Jackman
(Coburn lähtee vaihdossa)

Lehtonen
Mason
Hedberg
Clemmensen
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Paavolan Sisu näyttää kauden alussa tältä:

Hartnell - Henrik Sedin - Semin
Bouchard - Horcoff - Hemsky
Clowe - Brassard - Hudler
Zubrus - Perrault - Zherdev

Purcell, Sexton

Markov -Yandle
Zidlicky - McBain
Tyutin - Shattenkirk

Ward
Raycroft
Peters

Joo-o. Eihän tämä nyt ihan hirveän hyvältä näytä ja ajatus vahvistui, kun katselin Repen (kiitokset) koostamia viime kauden tilastoja. Tilannetta hieman parantaa se, että niin Hudlerin kuin Zherdevin statsit ovat viime kauden ulkomaankomennuksen myötä 0+0 ja odotan duolta varovaisenkin arvion perusteella 100 pistettä.

Hyökkäyksestä tuli varsin RW-painotteinen ja erityisesti sentteriosasto on heikko Sedinin jälkeen, LW-osasto taas perustuu näköjään powerforwardien voimaan ja on ohut.

Pakkeihin olen suht tyytyväinen, ihan hyvän oloinen kuusikko, kun Markovkin saadaan kaukaloon ehkäpä ensi kuun puolen välin jälkeen.

Veskat...viime kaudella joukkueessa oli Price ja kaveri petti pahasti. Nyt yritetään Cam Wardin kanssa, tukena oikean elämänkin kakkonen Justin Peters. Raycroftin otin ihan vaan kokeiluna, jos Lehtonen ei pysy kasassa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
TeamKoivu pyysi laittamaan joukkueensa ja saatesanat tänne.

Parise-Zetterberg-Alfredsson
Whitney-Umberger-Selanne
Fleischmann-Modano-Guerin
Higgins-Regin-Mayers
Lupul-Schremp-Wellwood

Myers-Whitney
Bouwmeester-Michalek
Meszaros-Jones

Anderson
Leighton

Joukkueen keski-ikä ei ole nuoremmasta päästä;kokemusta ainakin löytyy! Hyvä ja monipuolinen pakisto. Leightonin tilanne ratkeaa alkuviikosta,toivottavasti ei hälyttävä,muuten ollaan maalivahdin tarpeessa. Uskon että tämä joukkue taistelee pleijaripaikasta!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Olimme sitten samoilla apajilla Boscon kanssa Bostonin Caronin suhteen. Juuri kun olin menossa miestä nappaamaan, huomasin pojanklopin siirtyneen Penguinsin riveihin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mitä mieltä te olette tästä?

Mä nimittäin viikonloppuna pistin muutaman treidi-ehdotuksen muutamille managereille. Vähän ajan päästä huomasin, että en haluakaan toteuttaa yhtä treidiä, koska en tutkinut tarpeeksi hyvin kokoonpanoja ja minulla oli väärä kuva pelaajista. Samalla huomasin, että kyseinen treidi on jo hyväksytty toisen managerin toimesta (Stoll <-> Turris), mutta ei ollut vielä meidän "commissionerin" hyväksymä. Kirjoitin äkkiä hänelle, että tulin toisiin ajatuksiin ja voinko peruuttaa treidiehdotuksen. Kirjoitin kaksi viestiä Yahoon kautta - ei vastausta. Kirjoitin myös Jatkoaikaan yv-viestin - ei vastausta.

Nyt sitten kyseinen treidi on hyväksytty ja toteutunut, enkä ole saanut minkäänlaista vastausta mirasanelta.

Ja mä ymmärrän, että vika oli täysin minun. Mutta kun en huomannut, että treidi on todella epäedullinen minulle ja halusin peruuttaa sen ajoissa, vahinkoja kun sattuu kaikille.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ja mä ymmärrän, että vika oli täysin minun. Mutta kun en huomannut, että treidi on todella epäedullinen minulle ja halusin peruuttaa sen ajoissa, vahinkoja kun sattuu kaikille.

Tässähän on tietenkin se mahdollisuus, että peruutatte treidin toisen managerin kanssa. Tämä tietenkin vaatii molemmin puolisin hyväksynnän.
Itse en jaksa uskoa että mirasane olisi treidiä hyväksynyt, jos olisi viestisi ennen hyväksyntää lukenut. Voi siis olla, että mirasane oli ensiksi hyväksynyt treidit ja vasta sitten huomannut viestisi. Jos homma menee toisinpäin niin täytyy ihmetellä vähän sitäkin.

Harmittava tapaus kaikkiaan, mutta toivottavasti saat asian sumplittua fiksusti toisen managerin kanssa eteenpäin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Lahtokohtaisesti sanoisin etta jos kauppakumppanisi suostuu treidin perumaan niin hyva. Jos ei suostu niin ei voi mitaan, eihan tassa kasittaakseni olla esim. loukkaantuneita pelaajia myyty ehjina tms. "epaeettista". Vai onko?

Kauppakumppanini ei tietenkään suostu tähän. Hän lähetti nelosketjun AHL-jyrän mulle ja sai kakkosketjun sentterin itselleen. Onko tälläinen epälooginen vaihto "epäeettinen" voi päättää jokainen itse.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hei ja terveisiä Saksasta. Vahvistan Ozon tarinan. Hän oli todellakin laittanut peruutuspyynnön ennen kuin hyväksyin kauppaa. Ikävä kyllä tämän ulkomaan reissuni takia olen ollut koneella vähän enkä ollut lukenut mailejani, vaan ainoastaan käynyt ajoittain kurkkaamassa onko treidejä, joita voisi hyväksyä.

Huomasin vasta tänään, että tuosta oli tullut peruutuspyyntö ennen kaupan hyväksymistä ja siksi olisin sen perunut, jos tuon pyynnön olisin ajoissa huomannut. Kauppa on edelleen peruttavissa, mutta mielestäni se vaatii myös toisen managerin hyväksynnän. Onhan tällaisia virhetreidejä käynyt joskus ennenkin ja niitä on sitten yhteisymmärryksessä peruttu. Heitetään pallo tässä asiassa Anfalle.

Treidi ei kuitenkaan ollut täysin epäeettinen, sillä jos kyseessä olisi ollut joku AHL-pelaaja vs. NHL-pelaaja -kauppa, en olisi sitä edes päästänyt läpi. Ajattelin vain, että tällä toisella osapuolella on vahva luotto Turrisiin. Stollin taso on aika hyvin tiedossa, ja vasta tänä vuonna päästään näkemään, mitä viime vuonna AHL:ssä loistanut Turris saa aikaan NHL:ssä. Alku oli lupaava, koska training campilla hän ainakin oli niin hyvä, että Phonix kenki Kyle Wellwoodin pois antaakseen tämän paikan Turrisille. Ero Stolliin on myös Yahoon rankingissa aika pieni, sillä Stollin sijoitus O-rankissa on 254 ja Turrisin 258.

Olen loppuviikon Italiassa ja palaan Suomeen vasta sunnuntaina, joten sitä ennen tämä kommunikointi ja treidien hyväksyminen saattaa takkuilla.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kauppakumppanini ei tietenkään suostu tähän. Hän lähetti nelosketjun AHL-jyrän mulle ja sai kakkosketjun sentterin itselleen. Onko tälläinen epälooginen vaihto "epäeettinen" voi päättää jokainen itse.

Nyt stop tälle paskan puhumiselle!

a) En ole sanallakaan ottanut kantaa suostunko vaihtamaan pelaajat takaisin vai en.
b) Minä en lähettänyt sinulle yhtään pelaajaa. En kysellyt ikinä Stollia tai tarjonnut sinulle Turrisia. Ehdotus tuli sinulta.
c) Jäit valehtelusta kiinni sekavissa sähköposteissasi pariin otteeseen.
d) Ja sitten vielä syyllistät minua epäeettiseksi? Itse myönsit luulleesi Turrisin pääsevän pelaamaan ykkösen sentterinä ja siksi ehdotit tuota vaihdossa kakkosketjun sentteriin ennen kuin kerkiän huomaamaan itse tuota.

Tästä johtopäätelmänä (komissaarin kannan jälkeen) voin vaihtaa pelaajat takaisin kanssasi, jos myönnät tässä ketjussa julkisesti yrittäneesi huijata kaupassa minua huonon scouttauksesi pohjalta ja lisäksi pyydät anteeksi (valheellista) julkista syyllistämistäni epäeettisistä tavoista.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Minun puolesta voidaan jättää asian tähän, koska koko tämä tapaus alkaa saamaan jo aika koomisia piirteitä. Kauppakumppanini teki sähköpostissaan selväksi, että tapaus ei ole peruttavissa.

Virhe oli minun, enkä halua syyttää toista manageria tästä tilanteesta. En myöskään tunnusta mitään huijausyritystä, koska sehän vasta olisi typerää. Loogisessa huijaksessa minä yrittäisin kaupata sinulle huonompaa pelaajaa parempaa vastaan, mutta tässähän kävi just päinvastoin (en katso koskaan Yahoon rankingeja). Yritin vain korjata mahdollisimman nopeasti virheellistä treidiä, mutta epäonnistuin. Tämä on fantasya, ei sen enempää.

Turris on nyt sitten tervetullut Dinamoon.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minun puolesta voidaan jättää asian tähän, koska koko tämä tapaus alkaa saamaan jo aika koomisia piirteitä. Kauppakumppanini teki sähköpostissaan selväksi, että tapaus ei ole peruttavissa.
Mitä hemmettiä? En ole kyllä mitään tälläistä asiaa tehnyt selväksi. Ilmeisesti olet joko ymmärtänyt vastauksen väärin tai olet kirjoittanut kysymyksen väärin.
Virhe oli minun
Olet oikeassa.
En myöskään tunnusta mitään huijausyritystä, koska sehän vasta olisi typerää. Loogisessa huijaksessa minä yrittäisin kaupata sinulle huonompaa pelaajaa parempaa vastaan, mutta tässähän kävi just päinvastoin (en katso koskaan Yahoon rankingeja).
No juuri noinhan tuossa sinulla kävi. Johan sen kerran minulle ilmoitit sähköpostilla, niin mikset julkisestikin. Minulle on ihan sama pidänkö Stollin vai Turrisin, mutta en hyväksy sitä, että mollaat julkisesti täysin perusteettomasti tapojani toimia. Paikallaan sitä vastoin olisi kaivaa oma peilisi kaapista ja tuijottaa siihen.

Ja naurettavan piirteen tämä juttu sai jo heti ensimmäisestä viestistäsi tähän ketjuun asian tiimoilta.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ohhoh! Draamaa ja rytinaa.

Itse olen mirasanen kanssa samoilla linjoilla Turrisin ja Stollin vertailussa. Stoll on hieman varmempi tapaus mutta Turrisilla on potentiaalia tehda paremmat pisteet jos homma lahtee toimimaan suunnitellulla tavalla. Seura ainakin nayttaa tarjoavan Turrisille ykkossentterin paikkaa.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vanha suola janottaa

Tulipahan sitten tehtya treidi jota jo hinkattiin draftin jalkeen ensimmaisen kerran mutta silloin jai viela hyvaksymatta.

Caipirinha Overdoseen: Brent Seabrook
H.C. Anderseniin: J.P. Dumont

Dumontin olisin mielellani pitanyt mutta oikeita laitureita oli aivan liikaa ja pakeista huutava pula. Toivottavasti Seabrook parantaa hieman pisteiden muodossa ja erityisesti yv-pisteitaan silla Dumontilta niita on odotettavissa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tänään se sitten alkaa, 22 viikkoa kestävä Yahoon runkosarja!

Tässä on ollut hyvin aikaa tutustua joukkueiden kokoonpanoihin ja kliseisesti voin todeta että kaikkien aikojen tasaisin kausi on tulossa.

Kaukaloordien toimistollakin on tehty pre-seasonin aikana tarkkaa scouttausta ja kolme FA-helmeä sieltä löytyi.

Marcus Johansson, Washingtonin ykkösvaraus. Nappasi itselleen kakkossentterin paikan mikä tietää Capsin murhaavassa hyökkäyksessä aika mukavia asioita ja erinomaisia laitureita.

Tomas Kopecky. Ainakin tässä vaihessa kiveen hakattu paikka Chicagon hurjassa ykkösessä Hossan ja Toewsin rinnalla. Harjoituspeleissä takoi maaleja myös ylivoimalla. Nousi valmentajan suosikkipojaksi jo viime kauden pudotuspeleissä.

Pierre-Alexander Parenteau. AHL:ssä hurjasti pisteitä tehnyt laituri on pelannut harjoituspelit Tavaresin laiturina ykkösessä ja tuolla paikalla myös huomenna kauden aloittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös