Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 351
  • 9 763

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tuli tehtyä sarjanelonen HC Hilmanuutin kanssa massiivinen ja hieman erikoinenkin treidi joka piti toteuttaa kahdessa osassa koska yksi kaupan kohteista pitää ensin saada IR-paikalle. Kaupan toinen osa toteutuu myöhemmin tänään kunhan Hilmanuutin manageri pääsee koneelle. Treidiä väännettiin viime yönä ihan tosissaan :)

HC Hilmanuutti saa
Jonathan Cheechoo (DTD)
Tim Connolly (IR)
Chris Neil
Mike Sillinger

Lords of the Rink saa
Ryan Suter
Jaroslav Spacek
Olaf Kölzig
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
HC Hilmanuutti saa
Jonathan Cheechoo (DTD)
Tim Connolly (IR)
Chris Neil
Mike Sillinger

Lords of the Rink saa
Ryan Suter
Jaroslav Spacek
Olaf Kölzig

Hilmantuutti vahvisti merkittävästi sairastupaansa. Connelly ja Cheechoo ovat toipilaita ja Sillingerkin taisi loukkaantua harjoituksissa (ainakin Yahoossa oli pari päivää sitten sen suuntainen uutinen). Rink taas saa vihdoin pakkeja kokoonpanoonsa, ettei Redden joudu enää pelaamaan 45 minuuttia per ottelu. :D
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jepjep, pitääpä hieman kommentoida kauppoja.

HC Hilmanuutin veskariosasto on ollut koko kauden järkyttävällä tolalla, koska se on nojannut liikaa Tampa Bayn maalivahteihin. Johnsonin saapuminen Theodoren kaveriksi takaa sen, että veskaritilastoihini tulee edes jonkin verran voittoja. Antti Miettinen pelaa hienoa kautta. Pisteitä on syntynyt 29 matsissa 22 ja jääaikaa on tullut toistaiseksi keskimäärin 19.17 pelissä (11. eniten koko liigan oikeista laitureista). Marian Gaborikin tuleva paluu Minnesotan kokoonpanoon pudottanee kuitenkin Miettisen jääajan ja pistetuotannon viime kauden tasolle (0,5 pistettä/peli). Tai sitten ei. Hyvä maku jäi kuitenkin tästä kaupasta.

Johnsonin saavuttua joukkueeseeni uskalsin luopua Kölzigistä. Kaukaloordien kanssa homma vähän paisui ja tuloksena oli seitsemän pelaajan kauppa, jossa hain pisteitä, jäähyminuutteja ja aloitusvoittoja. Jonathan Cheechoon odotan täyttävän Miettisen jättämän aukon pistetehtailussa. Täytyy vaan toivoa, että mies löytää maalijyvän ja raivaa tiensä hyökkääviin ketjuihin. Chris Neil astuu Sean Averyn saappaisiin hämmentämään ja tappelemaan. Tim Connollyn toivotaantoivotaan pelaavan taas joskus. Miehen taidot ja potentiaali pistetehtailuun ovat kovaa luokkaa. Mike Sillinger on kova mies kaivamaan aloitusvoittoja.

Kölzigin lisäksi luovuin kahdesta ok-tason pakista. Suter ja Spacek tekevät mukavasti pisteitä, mutta eivät juurikaan maaleja, joita niin kovasti kaipaan. Joukkueellani on eniten syöttöpisteitä koko liigassa, joten näiden pakkien menetys ei kirpaise liikaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tiikerit jatkoivat hyvää menoaan, ja voittivat Laama Dream Teamin 11-2 luvuin. Viikko alkoi niin huonosti, että rupesi jo murskatappio vilkkumaan horisontissa, mutta onneksi Anaheimin miehet yhdessä Dustin Brownin kanssa nostivat joukkueen suosta, ja samalla nosteella aina hienoon voittoon asti.

Tällä viikolla olisi sitten vastassa Evgeni Mal....kröhöm Paavolan Sisu. Sisujen suurimpana tähtenä tiukkii Malkin, joka Tiikereiden onneksi pelaa vain kahdesti tällä viikolla. Tosin nekin pelit voivat Malkinin tietäen olla tarpeeksi suurien tuhojen tekeemiseen.
Suurin mielenkiinto kuitenkin kohdistuu Eric Staaliin, joka pelaa 4 peliä tällä viikolla, mutta on kuitenkin ollut tähän asti kaudella normaalia vaisummalla pelipäällä. Staalin herääminen voi kuitenkin tapahtua milloinka vain, ja kun tämä tapahtuu on jälki tuhoisaa.
Omasta joukkueestani suurimman vastuun tällä viikolla kantaa: Stastny, Brown ja Setoguchi, kaikki pelaavat 4 peliä tällä viikolla.
Viime aikoina hyvin pelanneet Anaheimin miehet pelaavat vain 2 peliä tällä viikolla, joten Reinprecht, Brassard ja Savardkin saa pistää parastaa jotta tällä viikolla voitto irtoaa, maalivahteja tietenkään unohtamatta.
Tiikereiden jokerikorttina tällä viikolla on Marian Gaborik, jonka paluu saattaa tapahtua keskiviikon kierroksella.

Treidirintamalla on vielä ollut hiljaista, vaikka muutamia ehdotuksia on tullutkin. Harmikseni vain yksi näistä ehdotuksista on ollut oikeasti hyvä.
Että tiedoksi nyt vain kaikille, minulla ei oikeasti ole mikään hätä tehdä Gaborikille tilaa/saattaa joukkuettani parempaan tasapainoon/vähentää Anaheimin pelaajia joukkueesta. Mitään paniikkikauppoja minulla ei siis ole tarvetta tehdä. On tuolla joukkueessa kuitenkin muutama pelaaja, jotka voi tiputtaa pois/vaihtaa toisen pelipaikan pelaajan, ilman sen suurempaa tuskaa. Ja tällä hetkellä tuo vaikuttaa selkeästi parhaalta vaihtoehdolta.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Yllämainitut pari kauppaa sekä Averyn todennäköinen menetys loppukaudeksi saattoivat joukkueeni lievään epätasapainoon. Parille tehokkaalle vasemmalle laiturille olisi siis käyttöä. Vaihdossa voisin antaa oikean laiturin tyyliin Brad Boyes, Milan Hejduk, Michael Ryder, Ryan Callahan. Myös Brian Little sekä Kris Letang ovat saatavilla sopivan tarjouksen osuessa kohdalle.
 

Särki

Jäsen
Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan, mutta ei tietenkään haittaisi jos niissä ehdotuksissa olisi myös järkeä mukana.

Onko meillä joku herrasmiessopimus joka estää näiden järjettömien ehdotusten julkaiseminen? Repe on useampaan kertaan toivonut että ehdotuksista löytyisi edes järjenhiven, mutta yhtään esimerkkiä näistä ehdotuksista en ole nähnyt. Päästäisiinpä oikein urakalla vittuilemaan toisillemme näiden järjettömien ehdotusten kustannuksella! (joulun pyhinä olisi mukava kuittailla managereille ja syödä kinkkua!) Samalla saataisiin ehkä jonkinlainen kynnys noiden ehdotusten tekemisille? Ja voi olla että olen itsekin sortunut vastaavaan, sitä en kiellä, kunhan kysyn.

Nim: Useampaan kertaan on mm. Zetterbergiä kysytty vaihdossa pussilliseen jauhoja ja istuvaan taskukelloon. (enkä tarkoita nyt Mirasanen tarjousta, jossa olisin saanut jauhopussin kanssa alpakka lautasen) ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Onko meillä joku herrasmiessopimus joka estää näiden järjettömien ehdotusten julkaiseminen?

Nim: Useampaan kertaan on mm. Zetterbergiä kysytty vaihdossa pussilliseen jauhoja ja istuvaan taskukelloon. (enkä tarkoita nyt Mirasanen tarjousta, jossa olisin saanut jauhopussin kanssa alpakka lautasen) ;)

Virallista sääntöä tarjousten julkaisemiseen tai julkaisematta jättämiseen ei ole. Kai se on käyttäjän omasta harkinnasta kiinni.

Ja mitä omaan treidiehdotukseeni tulee, niin esimerkiksi leipurille se jauhopussi on arvokkaampi kuin ruotsalainen jääkiekkoilija. Sinä et siis ilmeisesti ole leipuri? :D

Eli itse tarjosin Zetterbergistä (29 pistettä 7+7=14 ylivoimalla) vaihdossa Dennis Widemania (18 pistettä, 4+8=12 ylivoimalla) ja Antropovia (20 pistettä, 3+2=5 ylivoimalla).
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Onko meillä joku herrasmiessopimus joka estää näiden järjettömien ehdotusten julkaiseminen? Repe on useampaan kertaan toivonut että ehdotuksista löytyisi edes järjenhiven, mutta yhtään esimerkkiä näistä ehdotuksista en ole nähnyt. Päästäisiinpä oikein urakalla vittuilemaan toisillemme näiden järjettömien ehdotusten kustannuksella! (joulun pyhinä olisi mukava kuittailla managereille ja syödä kinkkua!) Samalla saataisiin ehkä jonkinlainen kynnys noiden ehdotusten tekemisille? Ja voi olla että olen itsekin sortunut vastaavaan, sitä en kiellä, kunhan kysyn.

Nim: Useampaan kertaan on mm. Zetterbergiä kysytty vaihdossa pussilliseen jauhoja ja istuvaan taskukelloon. (enkä tarkoita nyt Mirasanen tarjousta, jossa olisin saanut jauhopussin kanssa alpakka lautasen) ;)

Tuskimpa sentään on mitään herrasmiessopimusta. Itse en vain pidä soveliaana lähteä varsinaisia ehdotuksia julksisesti vuodattamaan, vaan lähinnä toivon kyseisten managerien itse tajuavan saate viestin + mahdollisen jatkoajan viestin perusteella, jotta metsään mentiin. Tosin vittumaisena luonteena todennäköisesti joku kerta tämänkin teen.
Itsekkin varmasti olen syyllistynyt noihin tyhmiin ehdotuksiin, ja otan jopa mielelläni kritiikkiä niistä vastaan. Sillä ilman palautetta on usein vaikea päästä hyväksyttävään treidiin asti. Etenkin jos se alkuperäinen on ehdotus on todella kaukana hyväksyttävästä.
Nyt suurin osa ehdotuksista tulee ilman minkäänlaista "myyntipuhetta", eikä kovin usein hylkäyksissäkään ole mitään vastausta. Vaikea siinä on sitten mitään vastaehdotuksta/uutta ehdotusta miettiä, kun ei yhtään tiedä onko kyseinen manageri halukas tekemään kauppaa, tai mitä hän ylipäänsä hakee ja mistä on valmis luopumaan.
Itse olen yrittänyt edes jotain kirjoitella ehdotuksiin/mahdollisiin hylkyihin, mutta ainahan sitä voisi enemmänkin niihin kirjoitella.

EDIT: Onko Zeta myynnissä?
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
Eli itse tarjosin Zetterbergistä (29 pistettä 7+7=14 ylivoimalla) vaihdossa Dennis Widemania (18 pistettä, 4+8=12 ylivoimalla) ja Antropovia (20 pistettä, 3+2=5 ylivoimalla).

En ole leipuri en, vaikka jauhopussin omistankin ja mukana oli myös Gleason.
Lw kaverista, joka ottaa aloituksia kuin sentteri, takoo pisteitä liukuhihnalta ja johon käytin ykköskierroksen varauksen, pitää saada kunnon korvaus. Varsinkin LW-laiturista on kova puute, niistä ne kovin helpolla luovu. Puolustajiakin oli yli oman tarpeen, Liles ja Rozsival ensimmäisenä lähdössä ja vaihdossa haluttaisiin laitureita.

Edit: Zetasta pitää maksaa niin paljon että ei kannata edes yrittää. Nuo puolustajat ja Satan ovat lähtökuopissa. Ja laitureita siis vaihdossa. Kunhan tuo Edmontonin maalivahti tilanne selkeytyy, niin Garonkin voi vaihtaa maisemaa, mutta ei nyt pariin kolmeen viikkon.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Varsinkin LW-laiturista on kova puute

LW:t ovat aina olleet hieman harvinaisempia ja siten myös arvokkaampia. Siksipä olen rakentanut oman LW-osaston kohtalaiseksi.

Alexander Ovechkin (17+23=40)
Thomas Vanek (24+5=29)
Ilya Kovalchuk (11+19=30)
Michael Cammalleri (10+13=23)
Slava Kozlov (13+11=24)

Laitoin sulle yhden hyvän ehdotuksen.

Oma joukkueeni on takonut viime viikoilla todella erikoisia pistemääriä. Normaalistihan syöttöjä tulee rajusti enemmän kuin maaleja mutta itselläni viime viikolla 19+18 (ja -20, LOL) ja pari viikkoa aikaisemmin 19+15. Suterin ja Spacekin tulon myötä syöttöjä pitäisi tulla jonkin verran lisää, eikä maalintekovoimaa poistunut yhtään.

Kunhan tuo Edmontonin maalivahti tilanne selkeytyy, niin Garonkin voi vaihtaa maisemaa, mutta ei nyt pariin kolmeen viikkon.

Ketä se enää sit kiinnostaa kun Roloson vaan vahvistaa asemiaan. Nyt voisit vielä saadakin jotain ;)
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Haluasitko vielä kuudennen maalivahdin? Muistathan että vain kaksi sopii kerralla kentälle?

Voinet luottaa siihen että mulla on jatkosuunnitelmia. Ja varasuunnitelmia ja niiden varasuunnitelmia. Ja muutama veskareihin liittyvä treidi ehkä tulossa ;)

Tarkoitus on että maalivahteja on lähiaikoina vain kaksi, max kolme.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
LW:t ovat aina olleet hieman harvinaisempia ja siten myös arvokkaampia.

Tuo on taivaan tosi. Itselläni pääsi RW-osasto paisumaan sun kanssasi tehdyn treidin myötä. Eilen tilaamiani treidiehdotuksia ei hirveästi ole tullut. Jotain kuitenkin. Niinpä Milan Hejduk liittyy Turhapuroihin Ray Whitneyn matkustaessa toiseen suuntaan.

Hejduk on ollut alkukaudella jopa yllättävän hyvä. Pelkään kuitenkin miehen hyytyvän kauden mittaan. Sama riski pätee myös 36-vuotiaaseen Whitneyyn. Hyvät LW:t ovat kuitenkin sen verran syvällä kiven alla, että tähän oli pakko tarttua.

Kiitokset Turhapuroille, Mirasanen Bambeille ja Lords of the Rinkille kaupoista. Jospa sitä nyt rauhoittuisi vähäksi aikaa treidirintamalla...
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen yrittänyt edes jotain kirjoitella ehdotuksiin/mahdollisiin hylkyihin, mutta ainahan sitä voisi enemmänkin niihin kirjoitella.

Näkeekö mistä nuo mahdolliset tekstit, jos joku on hyljännyt minun ehdotukseni ja kirjoittanut tekstikenttään jotain? En ainakaan itse ole ikinä nähnyt, että joku olisi kirjoittanut minulle jotain hylkäämisen jälkeen. Voihan se toki olla, että olen katsonut väärästä paikasta.

Maalinteon kanssa on tosiaan ollut ongelmia. Toivotaan, että Whitneyn syötöt vaihtuisivat Hejdukin maaleihin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Näkeekö mistä nuo mahdolliset tekstit, jos joku on hyljännyt minun ehdotukseni ja kirjoittanut tekstikenttään jotain?

Sellaisesta paikasta kuin sähköpostista.

Harmi että tässä liigassa on kuitenkin jotain 10 manageria joilta ei saa ikinä vastausta mihinkään ehdotukseen. On monia pelaajia joita haluaisin havitella mutta ei kiinnosta odotella aikavälillä 2 viikkoa - ikuisuus. Tiedän että vedän ehdotukseni helposti pois jos vastausta ei ala kuulua. Mutta kun näette sähköpostistanne että joku ehdotus on ollut niin heittäkää vastapalloa tai vaikka se sama ehdotus jos homma kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näkeekö mistä nuo mahdolliset tekstit, jos joku on hyljännyt minun ehdotukseni ja kirjoittanut tekstikenttään jotain? En ainakaan itse ole ikinä nähnyt, että joku olisi kirjoittanut minulle jotain hylkäämisen jälkeen. Voihan se toki olla, että olen katsonut väärästä paikasta.

Sähköpostiin pamahtaa hylkäysviesti(jos on asetuksissa päällä), jossa on nuo perustelut jos on. Harvemmin niitä itsekkään olen saanut.
Yahoon puolelta noita perusteluja ei taida nähdä mistään, tai ainakaan samalla tavalla kuin mahdollisen ehdotuksen kanssa, jossa tekstit näkyvät ehdotuksen alla.

EDIT: Me so slow...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tiedän että vedän ehdotukseni helposti pois jos vastausta ei ala kuulua.

Joskus on kyllä semmoisia salama ehdotuksia sinulla, että saa olla melkoinen sattuma jotta ehtii hyväksyntä/reject nappia painaa.
Tosin tämän viimeisimmän ehdotuksesi jonka vedit minulta pois ymmärrän täysin. Olisin todennäköisesti painanut accept nappia kakkaakin nopeammin (kakkahan siis on maailmannopein juttu).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joskus on kyllä semmoisia salama ehdotuksia sinulla, että saa olla melkoinen sattuma jotta ehtii hyväksyntä/reject nappia painaa.

No näihinkin on selvä syy. Kun tiedän että sinä olet aktiivinen manageri ja koneen ääressä, saatan heittää jotain hetken mielijohteesta ja sitten ajatella samantien että eiku ei saatana.

Sen sijaan ei-ihan-niin-aktiivisille managereille ehdotetut treidit ovat tietenkin tarkasti suunniteltuja.

Tuohon kakkaviittaukseen liittyen, en muuten muista yhtään mitä olen ehdottanut. Hardingin hintaa haistelin viime viikolla mutten muista muuta ehdottaneeni.

EDIT: Nabokovin hinta saattaisi kiinnostaa. Oisko tasan Fantasy Stud Sundin.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No näihinkin on selvä syy. Kun tiedän että sinä olet aktiivinen manageri ja koneen ääressä, saatan heittää jotain hetken mielijohteesta ja sitten ajatella samantien että eiku ei saatana.

Itselläni tulee joskus ihan samanlaisia tuntemuksia, ja sitten pitääkin mennä jo perumaan ehdotusta. Itse tosin en laita painoarvoa sille mitenkä aktiivinen manageri on kyseessä.


Tuohon kakkaviittaukseen liittyen, en muuten muista yhtään mitä olen ehdottanut. Hardingin hintaa haistelin viime viikolla mutten muista muuta ehdottaneeni.

EDIT: Nabokovin hinta saattaisi kiinnostaa.

Tuo ehdotus tuli ennen meidän keskistä peliä, ja sisälsi erään toisen maalivahdin(ei vaikuta enää joukkueessa = vaihtoehtoja hirveästi), sekä kautensa vähän heikommin aloittaneen laiturin.

Nabokovin hinta ei ole muuttunu alkukaudesta yhtään. Menee siis about samaan sarjaan kuin Särjen riveissä pelaava Zetterberg.
Kaikkein helpoiten vaihdan Nabokovin sillä tavalla pois, että minulle tulee heikompi ykkösmaalivahti, ja maalivahtien eroa sitten tasoistellaan toisella parilla.
Nabokovin vaihtaminen pois ilman että minulle tulee maalivahtia taasen, saahan sitä yrittää, mutta uskoisin hinnan olevan kaikille liian iso.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tuli vahvistettua laitoja hommaamalla Pavol Demitra viime kauden mestarijoukkueesta. Vaihdossa Kullaa Kingsiin matkaa vuoden tulokaspalkinnosta tiukasti taisteleva Ruotsin tuleva supertähti Patrik Berglund. Berglundista olin valmis luopumaan kun ei ota tulokkaille tyypilliseen tapaan pahemmin aloitusvoittoja sentteriksi. Pisteiden osalta Demitra ja Berglund varmasti jatkavat tasaisissa merkeissä, ja Demitra tulee jossain vaiheessa taas pari viikkoa olemaan sivussa jonkun nivusvamman vuoksi.

LW-osastostosta puhuttaessa täytyy mainita, että täällä olla tyytyväinen omaan joukkueeseen tuolta osin. Doan (vaikka RW:nä oonkin peluuttanut koko kauden), J.Staal, Eriksson, Demitra, Vermette ja Pihlström muodostavat tämän liigan toiseksi parhaan LW-osaston, vaikka itse sanonkin. Jos Morrow olisi pysynyt terveenä, niin voisin nostaa itseni jopa LotR:n edelle tuolla osastolla.

Edit. Vermettestä puhuttaessa saisi mies pikkuhiljaa herätä, prkl! Toistaiseksi Vermettestä ei oo ollut muuta hyötyä kuin aloitusosastolla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
muodostavat tämän liigan toiseksi parhaan LW-osaston, vaikka itse sanonkin. Jos Morrow olisi pysynyt terveenä, niin voisin nostaa itseni jopa LotR:n edelle tuolla osastolla.

LW:t
Alexander Ovechkin (17+23=40)
Thomas Vanek (24+5=29)
Ilya Kovalchuk (11+19=30)
Michael Cammalleri (10+13=23)
Slava Kozlov (13+11=24)
Pierre-Marc Bouchard (5+8=13)

Viiden pisteen Vermette ja kahden pisteen Pillu sekä muutama vajaatehoinen kummajainen. On sulla ainakin itseluottamus kunnossa... mutta niinhän se pitää ylivoimaisella sarjajohtajalla ollakin.

Mutta tulokkaan vaihtaminen Demitraan oli hieno siirto.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Viiden pisteen Vermette ja kahden pisteen Pillu sekä muutama vajaatehoinen kummajainen. On sulla ainakin itseluottamus kunnossa... mutta niinhän se pitää ylivoimaisella sarjajohtajalla ollakin.

Pisteethän kaiken ratkaisevat? Näkisin omat laiturini kuitenkin sen verran monipuolisimpina kuin sun (Ovea lukuunottamatta), että vaaka kallistuisi mun eduksi. Ja tämä siis ainoastaan siinä tapauksessa jos tuo Morrow ei olisi loukkaantunut.

Niin ja en ottanut tuota Bouchardia mukaan tuohon vertailuun, kun tein sen aiemman viestisi perusteella, jossa luettelit LW-osastosi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei ratkaise pelkät pisteet ja hyvä niin. Ilman LW-RW Bouchardiakin mun viisi LW:tä ovat tehneet pisteitä 75+71=146, ylivoimalla 26+34=60, 10 voittomaalia ja 2 av-pistettä. Ovechkin ja Vanek ovat koko liigan laukaisutilaston 1. ja 8. Jäähyminuuttejakin mulla on reilusti enemmän.

Onhan sunkin LW:llä ilman RW-Doania peräti 60 pistettä, 11 yv-pistettä, 1 av-piste ja 3 voittomaalia. Todella paljon monipuolisempaa. Toki sun vasureista kaksi pelaa senttereinä. Se on tietysti etu kun saavat aloitusvoittoja. Enkä laskenut Demitraa mukaan kun se ei ole sulle pistettäkään tehnyt. Mutta eipä tässä väittelyssä ollut järjen häivää, lähden saunaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös