Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 351
  • 9 763

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ei ratkaise pelkät pisteet ja hyvä niin. Ilman LW-RW Bouchardiakin mun viisi LW:tä ovat tehneet pisteitä 75+71=146, ylivoimalla 26+34=60, 10 voittomaalia ja 2 av-pistettä. Ovehckin ja Vanek ovat koko liigan laukaisutilaston 1. ja 8. Jäähyminuuttejakin mulla on reilusti enemmän.

Onhan sunkin LW:llä ilman RW-Doania peräti 60 pistettä, 11 yv-pistettä, 1 av-piste ja 3 voittomaalia. Todella paljon monipuolisempaa. Toki sun vasureista kaksi pelaa senttereinä. Se on tietysti etu kun saavat aloitusvoittoja.

Hyvähän se on noita vertailuja tehdä, kun multa jätät laskuista pois ylivoimaisesti joukkueen parhaan hyökkääjän. Ja jätit myös juuri hankitun Demitran tilastot jostain syystä laskuista? No ei siinä, siitä vaan kaikenlaisia tilastoja laskemaan, jos siltä tuntuu.

Eikä ne tilastot mun eduksi varmasti muutu, vaikka Demitran ja Doanin lisäisitkin laskuihin. Mutta mä en tätä pelaa orjallisesti tilastoja tutkimalla, vaan ihan vaan tunteella ja omalla mielipiteelläni eri pelaajista sekä odotusarvoilla loppukauden peliesityksien suhteen. Että kenekään ei tarvi pahoittaa mieltään, vaikka nyt väitinkin omaa LW-osastoani liigan toiseksi parhaaksi, ja terveellä Morrow'lla varustettuna liigan parhaaksi.

Niin ja tuo noiden laitureitteni tuoma lisäetu aloitusosastolle ei ole mikään kovinkaan pieni mielestäni. Kelpais varmasti sullekin joku Staalin kaltainen pelaaja joukkueeseesi.

Enkä laskenut Demitraa mukaan kun se ei ole sulle pistettäkään tehnyt. Mutta eipä tässä väittelyssä ollut järjen häivää, lähden saunaan.

Ai jaa. No oikeassa olet, eipä tässä väittelyssä ole järjen häivääkään, kun Demitra tuollaisella perusteella jätetään laskuista pois. Kai muistit laskea Ovechkinin tilastot myös vain ajalta jonka hän on joukkueessasi ollut?
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mullapa on Kariyan Pauli, joka veisi yksinään noita teidän säälittäviä LW osaston miehiä, mutta kerta mies potee syyllisyyttä ylivoimaisuudestaan, on hän pitänyt viimeisen kuukauden lomaa.
Että varokaahan vaan kun Paul tekee paluun jossain vaiheessa, sen jälkeen ei paljot Ovet tai Doanit vaakakupissa paina. Paulin ei tarvitse kuin irvistää pahasti, niin noilla Teidän "pelimiehillä" on jo löysät housussa. Tuosta syystä Morrow ottikin jo vuosilomansa ennakkoon, ei kestänyt ajatusta siitä että Paul alistaa sitä koko kauden.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hyvähän se on noita vertailuja tehdä, kun multa jätät laskuista pois ylivoimaisesti joukkueen parhaan hyökkääjän. Ja jätit myös juuri hankitun Demitran tilastot jostain syystä laskuista? No ei siinä, siitä vaan kaikenlaisia tilastoja laskemaan, jos siltä tuntuu.

Eikä ne tilastot mun eduksi varmasti muutu, vaikka Demitran ja Doanin lisäisitkin laskuihin.

Vertailtiin vasempia laitoja. Doan on RW ja Demitra ei ole sulle pistettäkään tehnyt. Lisätään Doan ja Demitra = ei mitään merkitystä. Ja kannattaa varoa, kohta repe tulee ison Excelin kanssa jossa huomaat olevasi vasureiden tilastoissa rupusakkia.

Mutta oli miten oli, sä johdat tätä liigaa ylivoimaisesti ja meidän muiden on turha vikistä. Mutta kyllä mä susta ohi ajan, viimeistään finaalissa jos selviät sinne asti ;)

Kai muistit laskea Ovechkinin tilastot myös vain ajalta jonka hän on joukkueessasi ollut?

Ovechkinilla oli pari hassua pistettä (2+3, 1 yv-syöttö) ja mies oli Venäjällä kun liittyi joukkueeseeni.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Vertailtiin vasempia laitoja. Doan on RW ja Demitra ei ole sulle pistettäkään tehnyt. Lisätään Doan ja Demitra = ei mitään merkitystä. Ja kannattaa varoa, kohta repe tulee ison Excelin kanssa jossa huomaat olevasi vasureiden tilastoissa rupusakkia.

Mä en nyt oikein oo samalla aaltopituudella ilmeisesti sun ajatuksenjuoksun kanssa. Itsehän väitin nimenomaan Doanilla ja Demitralla laskettua LW-osastoani liigan toiseksi parhaaksi, en pelkistä Erikssonista, Staalista, Vermettestä, Pihlströmistä ja loppukauden sivussa olevasta Morrow'sta koostuvaa vasenta laitaani. Kai se nyt on ilman eri tilastojen linkittämistäkin itsestään selvää, että tuolla viisikolla en pärjää sun vastaavalle osastolle?

Niin ja kuten totesin jo niin en mä tuota väitettäni mitenkään tilastoja vertailemalla tehnyt. En nyt kuitenaan esim. Vermetteä pidä 14 pisteen pelaajana, tällä tahdilla kun on tuollaista kautta pelaamassa. Vastaavasti en myöskään pidä esim. Kozlovia 67 pisteen pelaajana (enää).

Mutta oli miten oli, sä johdat tätä liigaa ylivoimaisesti ja meidän muiden on turha vikistä. Mutta kyllä mä susta ohi ajan, viimeistään finaalissa jos selviät sinne asti ;)

Sitähän mä tässä olen odotellut jo Brodeurin loukkaantumisesta lähtien, että millon tipun sinne keskikastiin. Kaksi joukkueen parasta pelaajaa ollut jo ja tulevat vielä pitkään olemaan sivussa ja silti vaan kasvatettu eroa kärjessä. Tämänhän piti olla kovatasoinen liiga=)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kaksi joukkueen parasta pelaajaa ollut jo ja tulevat vielä pitkään olemaan sivussa ja silti vaan kasvatettu eroa kärjessä. Tämänhän piti olla kovatasoinen liiga=)

Muista en tiedä mutta mulla oli vähintään kentällinen loukkaantuneena toista kuukautta. Se vaikutti aivan älyttömän moneen kategoriaan ja otin samaan aikaan sulta ja repeltä kunnon selkäsaunat. Viikkokausia kokoonpanossa oli 6-7 loukkaantunutta pelaajaa joista yhtään ei saanut IR-paikalle.

Nyt jengi alkaa olla terve, Fedorov ja Schneider vielä vähän oireilee ja kun 1-2 viikon sisällä mukaan liittyy Sundin sekä alkukauden supertähti Andy McDonald niin tahti alkaa muuttua, viime viikon 11-3 antoi jo suuntaa tulevasta. Enää pitäisi keksiä mitä teen maalivahtien suhteen. No, Gerber pelaa tänäänkin, hyvältä näyttää.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Päästiinkö me siis yhteisymmärrykseen siitä, että joukkueessa pitää olla hyviä pelaajia, jos mielii pärjätä?
Ruvetaanko muuten seuraavaksi vertailemaan senttereitä tai RW:tä? Vai ruvetaanko mittailemaan jotain muuta?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Päästiinkö me siis yhteisymmärrykseen siitä, että joukkueessa pitää olla hyviä pelaajia, jos mielii pärjätä?
Ruvetaanko muuten seuraavaksi vertailemaan senttereitä tai RW:tä? Vai ruvetaanko mittailemaan jotain muuta?

Ei verrata enää yhtään mitään, IKINÄ!
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Päästiinkö me siis yhteisymmärrykseen siitä, että joukkueessa pitää olla hyviä pelaajia, jos mielii pärjätä?
Ruvetaanko muuten seuraavaksi vertailemaan senttereitä tai RW:tä? Vai ruvetaanko mittailemaan jotain muuta?

Kai me päästiin. En tosin vieläkään ymmärrä miten (terve)Morrow+Doan+Eriksson+Staal+Demitra+Vermette+Pihlström vs. Ove+Ilja+Slava+Cammalleri+Vanek muuttui yhtäkkiä Eriksson+Staal+Vermette+Pihlström+(loukkaantunut) Morrow vs. Ove+Ilja+Slava+Cammalleri+Vanek vertailuksi, mutta samapa tuo. Eipä tuossa keskustelussa ollut alun alkaenkaan mitään järkeä, joten jätetään se taka-alalle. No tulipa vähän eloa tähänkin ketjuun=)

Sitten asiaan, mä voisin vielä harkita kuudennen pakin hommaamista. Viime viikolla siitä tulikin samana iltana kun sen pakin perään huutelin, niin peräti 5(!) tarjousta, mutta sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. Se on tosin kyseenalaista oliko yksikään tarjotuista pakeista Öhlundia parempi, mutta se on toisarvoista. Joten huippupakkia saa edelleen tarjota, vaihdossa voisin mielelläni luopua Darcy Hordichukista (viimeisissä 5 ottelussa 2+1 ja 22 minuuttia), muitakin pelaajiani saa kysellä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kai me päästiin. En tosin vieläkään ymmärrä miten (terve)Morrow+Doan+Eriksson+Staal+Demitra+Vermette+Pihlström vs. Ove+Ilja+Slava+Cammalleri+Vanek muuttui yhtäkkiä Eriksson+Staal+Vermette+Pihlström+(loukkaantunut) Morrow vs. Ove+Ilja+Slava+Cammalleri+Vanek vertailuksi, mutta samapa tuo. Eipä tuossa keskustelussa ollut alun alkaenkaan mitään järkeä, joten jätetään se taka-alalle. No tulipa vähän eloa tähänkin ketjuun=)

Kauppamiesten puheita, se yrittää ihan selkeesti myydä sulle yhtä LW:tä, mutta ennen sitä niiden hintaa pitää nostattaa puheilla. Selkeesti luettu jotain puhelinmyyjän käsikirjaa Lordien toimistolla (anteeksi jos paljastin julmasti suunnitelmasi ISH).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kauppamiesten puheita, se yrittää ihan selkeesti myydä sulle yhtä LW:tä, mutta ennen sitä niiden hintaa pitää nostattaa puheilla. Selkeesti luettu jotain puhelinmyyjän käsikirjaa Lordien toimistolla (anteeksi jos paljastin julmasti suunnitelmasi ISH).

:) Voin vannoa käsi raamatulla että noista LW:stä ei tule yksikään myyntiin missään vaiheessa kautta. Kozlovia on monet yrittäneet, muihin ei ole uskallus riittänyt. Ei kun itse asiassa yksi rehvakas maalivahtikauppias yritti Ovechkinia, en lämmennyt.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
:) Voin vannoa käsi raamatulla että noista LW:stä ei tule yksikään myyntiin missään vaiheessa kautta. Kozlovia on monet yrittäneet, muihin ei ole uskallus riittänyt. Ei kun itse asiassa yksi rehvakas maalivahtikauppias yritti Ovechkinia, en lämmennyt.

En ole rehvakas maalivahtikauppias, mutta kyllähän sitä tuli Ovechkinia muutama viikko takaperin yritettyä jonkinlaisella tarjouksella.

Niin ja siitä ei ole pelkoa, että täältä suunnalta tulisi tarjouksia Kozlovista.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Mistäs täällä puhutaan?

Paska on perseestä. Tehkääs tarjouksia, kaikki on kaupan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sellaisesta paikasta kuin sähköpostista.

Harmi että tässä liigassa on kuitenkin jotain 10 manageria joilta ei saa ikinä vastausta mihinkään ehdotukseen. On monia pelaajia joita haluaisin havitella mutta ei kiinnosta odotella aikavälillä 2 viikkoa - ikuisuus. Tiedän että vedän ehdotukseni helposti pois jos vastausta ei ala kuulua. Mutta kun näette sähköpostistanne että joku ehdotus on ollut niin heittäkää vastapalloa tai vaikka se sama ehdotus jos homma kiinnostaa!

Minä olen tällä kaudella valitettavasti yksi sellainen manageri. Seli seli osastolle sanon kuitenkin puolustuksekseni sen että Yahoo on valitettavasti töissä sellainen paikka jonne ei firman palomuuri laske. Ja iltaisin valitettavasti taas en aina muista käydä Yahoon puolella tarkistamassa onko siellä enää edes mitään tarjouksia.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Gaborikin paluun jälkeen joukkueellani pitäisi olla maalinteko osasto suhteellisen hyvässä kunnossa. Yv-syötöt on kuitenkin alkukauden jälkeen (lue Kariyan loukkaantumisen jälkeen), ollut aika heikoilla kantimilla.
Tällä hetkellä siis haenkin treidiä, jossa saisin yv-syöttöjä. Syöttöjä voi tuoda pakki, sentteri tai laituri. Toiseen suuntaan voin liikutella kaveria, joka tekee maaleja (tai ainakin näin voisi olettaa), enemmän kuin tämä playmaker joka itselleni mahdollisesti tulee. Selänne on myös yksi niistä pelaajista, joka on liikuteltavissa tämän tyylisin treidin yhteydessä.
LW ja puolustaja on siis edelleenkin toivelistalla, mutta muidenkin pelipaikkojen pelaajia sisältävät ehdotukset otetaan mielellään harkinnan alaiseksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ja niin ne joukkueen tarpeet muuttuu, kun mikkihiiret käy tappelemaan. Brassard siis loukkaantui ja on poissa useamman viikon.
Tämä ikävä loukkaantuminen avaa joukkueeseeni paikan sentterille. Jos jollakin siis on noita ylimääräisiä senttereitä (tai ei tarvitse olla edes ylimääräinen), niin laitahyökkääjää pystyisin tarjoamaan vaihdossa (lähinnä rw:tä).

Selänteessä olen myös käynyt paria erittäin mielenkiintoista neuvottelua, mutta ihan vielä ei ole molemilla osapuolille sopivaa pakettia löytynyt. Kaukana se ei kuitenkaan tällä hetkellä tuntuisi olevan.
Myös Selänteen kohdalla sentterit on tällä hetkellä semmoisia pelimiehiä, joita joukkueeseen otan mielelläni. LW ja pakki toki on myös hakusessa edelleen.

EDIT: Selänne poistuu siirtolistalla loukkaantumisen myötä.
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Jos jollakin siis on noita ylimääräisiä senttereitä (tai ei tarvitse olla edes ylimääräinen), niin laitahyökkääjää pystyisin tarjoamaan vaihdossa (lähinnä rw:tä).

Mullahan noita senttereitä on vaivaksi asti. Drury ei helpolla lähde, mutta jos muista joku kelpaa, niin laituria nimenomaan kipeästi kaipailisin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
mirasane has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

No niin, nyt mahtuu taas viestejä laatikkoon :)
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos jollain on ylimääräisiä maalintekijöitä niin saa tarjota. Tälläkin viikolla suht epäsuhdat tehot. Tällä hetkellä 3+27 ja ylivoimalla 2+12. Eli syöttöjä olisi lähdössä vastalahjaksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos jollain on ylimääräisiä maalintekijöitä niin saa tarjota. Tälläkin viikolla suht epäsuhdat tehot. Tällä hetkellä 3+27 ja ylivoimalla 2+12. Eli syöttöjä olisi lähdössä vastalahjaksi.

Tuohan on aika normaalia, syöttöjä tulee aina reilusti enemmän. No, ei ehkä ihan tuollaisella erolla.

Mun viikot on päättyneet viime aikoina lukemiin 19+18 ja 19+15. Tällä hetkellä tilanne on 10+9... weird.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli tuossa illan/yön aikana heitettyä pari ehdotusta, jotka vedin kuitenkin vähän myöhemmin pois pöydältä. En vetänyt tarjouksia pois siksi etteikö pelurit minua kiinnostaisi, molemmat kiinnostavat paljonkin. Fiilikset vain muuttuvat koko ajan, ja niiden mukaan tuli sitten toimittua ja vedettyä tarjoukset pois. Ei myöskään tarvitse repiä pelihousujaan, jos nuo tarjoukset tuntuivat lähinnä vittuilulta, fiilispohjalta kun ne teinkin. Että jos nyt haluatte neuvotella kyseisistä pelureista, niin voi laittaa ehdotusta/privaviestiä jonka perusteella ponnistaa eteenpäin.

Selänteestäkin tuli sitten tietoa, että on sivussa 4-6 viikkoa. Vähällä siis Teemu selvisi, mutta olisi miehelle ollut käyttöä tuonakin aikana Tiikereissä.
Mutta ei auta itkumarkkinoilla, nyt vain muiden nousta paikkaamaan Selännettä, jotta matka kohti pudotuspelejä jatkuu toivotusti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joku helvetin kirous vaivaa Lords of the Rinkiä. Kun aiemmin joukkueeseen liittyivät Fedorov ja Schneider, molemmat loukkaantuivat välittömästi eivätkä ole juuri jäällä käyneet. Nyt sitten loukkaantui Alfredsson joka ehti olla pari päivää uudessa joukkueessaan. Tuskissaan oli Alfie, jotain hajosi varmasti.

EDIT: Ostan maalivahdin. Te jotka olette myymässä, tehkää ehdotuksia niin en itse turhaan häiritse jokaista.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ihan hyvään tahtiin joukkue tehnyt tällä viikolla maaleja. Ennen viimeisen yön otteluita niitä on kertynyt 22, tänään joukkue voikin keskittyä syöttöpisteiden keräämiseen.

Seuraavien parin viikon aikana ei tule pahemmin päästyä olemaan koneen äärellä, joten ei kannata odottaa kovinkaan nopeaa vastausta mahdollisiin treiditarjouksiin.
 

Särki

Jäsen
Tiukkaa vääntöä on ollut tämä viikko Team Raimon kanssa, jumbofinaali melkein, oikea titaanien taisto. Jokatapauskessa molempien joukkueiden maalivahdit pelanneet varsin mallikkaasti, tosin otan totutusti turpaan malivahtien osalta 3-1, mutta kaikkeen tottuu. 4 voittoa (ja yksi peli pelaamatta) on enemmän kuin koskaan tällä kaudella.

Sturmi palasi lasaretista, pelasi kaksi ja puoliminuuttia, teki maalin ja hajotti polvensa -> lasarettiin kuukaudeksi takaisin hoitsujen hoidettavaksi.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Tiukkaa vääntöä on ollut tämä viikko Team Raimon kanssa, jumbofinaali melkein, oikea titaanien taisto.


Jep, koko liigan odotetuin taisto. Kuinka monta pelaajaa TR jättää penkille, pääsevätkö IR-miehet kehiin? Vastaako Kopteri treidi-ehdotuksiin, onko koko tyyppiä edes olemassa? Niin monta kysymystä, niin vähän aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös