Ei ratkaise pelkät pisteet ja hyvä niin. Ilman LW-RW Bouchardiakin mun viisi LW:tä ovat tehneet pisteitä 75+71=146, ylivoimalla 26+34=60, 10 voittomaalia ja 2 av-pistettä. Ovehckin ja Vanek ovat koko liigan laukaisutilaston 1. ja 8. Jäähyminuuttejakin mulla on reilusti enemmän.
Onhan sunkin LW:llä ilman RW-Doania peräti 60 pistettä, 11 yv-pistettä, 1 av-piste ja 3 voittomaalia. Todella paljon monipuolisempaa. Toki sun vasureista kaksi pelaa senttereinä. Se on tietysti etu kun saavat aloitusvoittoja.
Hyvähän se on noita vertailuja tehdä, kun multa jätät laskuista pois ylivoimaisesti joukkueen parhaan hyökkääjän. Ja jätit myös juuri hankitun Demitran tilastot jostain syystä laskuista? No ei siinä, siitä vaan kaikenlaisia tilastoja laskemaan, jos siltä tuntuu.
Eikä ne tilastot mun eduksi varmasti muutu, vaikka Demitran ja Doanin lisäisitkin laskuihin. Mutta mä en tätä pelaa orjallisesti tilastoja tutkimalla, vaan ihan vaan tunteella ja omalla mielipiteelläni eri pelaajista sekä odotusarvoilla loppukauden peliesityksien suhteen. Että kenekään ei tarvi pahoittaa mieltään, vaikka nyt väitinkin omaa LW-osastoani liigan toiseksi parhaaksi, ja terveellä Morrow'lla varustettuna liigan parhaaksi.
Niin ja tuo noiden laitureitteni tuoma lisäetu aloitusosastolle ei ole mikään kovinkaan pieni mielestäni. Kelpais varmasti sullekin joku Staalin kaltainen pelaaja joukkueeseesi.
Enkä laskenut Demitraa mukaan kun se ei ole sulle pistettäkään tehnyt. Mutta eipä tässä väittelyssä ollut järjen häivää, lähden saunaan.
Ai jaa. No oikeassa olet, eipä tässä väittelyssä ole järjen häivääkään, kun Demitra tuollaisella perusteella jätetään laskuista pois. Kai muistit laskea Ovechkinin tilastot myös vain ajalta jonka hän on joukkueessasi ollut?
Viimeksi muokattu: