Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 320
  • 9 763

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olen tässä hienossa ja kovatasoisessa liigassa nyt kolmatta vuotta.

Ensimmäinen kausi toi runkosarjan voiton ja mestaruuden.
Toinen kausi toi runkosarjan kakkostilan ja hopeaa (finaali päättyi 6-6)
Tällä hetkellä johdan tätä kautta ylivoimaisesti.

Tämä on 100% varmasti viimeinen kerta kun osallistun tähän liigaan. En yksinkertaisesti jaksa olla vuodesta toiseen jatkuvan ajojahdin ja vittuilun kohteena. Kaikki mitä teen on jostain syystä väärin, aina. Se on aika helposti ymmärrettävä viesti. En esitä marttyyria vaan mieluummin osallistun vaikkapa johonkin HFBoardsin liigaan.

Esim. Alex Auld. Pelannut ensi yö mukaan lukien Ottawan viimeisestä 10 ottelusta 9 (Gerber pelasi viime viikon perjantaina toisen back-to-back otteluista). Torjuntaprosentti 92.5%, päästettyjen maalien keskiarvo 2.18. Paska maalivahti. InSideHockey kusettaa. Vaikkakin Flintstone kiitteli kaupoista :) kera. Paska on myös Osgood, voittanut varsinaisella peliajalla 7 ja hävinnyt yhden matsin.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Itse vain ihmettelen, mistä aina löytyy nuo idiootit, jotka vuodesta toiseen, maksaa paskoista maalivahdeista hillitöntä ylihintaa. Nyt esim tämä Chara <-> Auld treidi on semmoinen, ettei se mitenkään ole täysijärkisen ihmisen tekemä.
Toisaalta, pakkohan jonkun on joskus syöttiinkin tarttua, kun ISH:n tulee vain ja ainoastaan paskoja ehdotuksia. Ajattelevat varmaan, että pääsevät tästä kiertävästä myyntiratsusta sillä tavalla helpommin eroon.

Ihme kitinää. Jos joku tarvitsee aloittavaa maalivahtia ja on valmis antamaan vaihdossa alisuorittaneen puolustajan, niin mikäs siinä. Treidejä tehdään, jotta saisi vahvistettua omia heikkoja alueitaan. Joskus siitä vaan pitää maksaa kova hinta. On tässä liigassa tehty monta muutakin epätasaista siirtoa.

Eikös tämän pitänyt olla huippulaadukas liiga, josta ei idiootteja löydy?

Säännöt ovat kaikille samat. Eri managereilla on eri taktiikat. Ja voihan treidiehdotuksen aina heittää itselleen suotuisana ja haistella vastapuolen kiinnostusta, vastatarjousta odotellessa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ylireagointiako? Kyllä. Toisaalta, kyllä tuossa minun aiemmassa tekstissä on myös totuudensiemen, ainakin jos hommaa peilaa puhtaasti siihen, millaisia ehdotuksia minulle on tullut(toisaalta, ISH:lta ei ole edes tulleet ne kaikkein älyttömimmät ehdotukset). Se on tosin puhtaasti minun oma mielipiteeni, ja jos ISH ei sitä kestä, niin en mahda sille mitään.
Ja ettei nyt tule mitään sen kummempia väärinkäsityksiä, niin minun mielestäni yhtäkään treidiä tänä vuonna ei olisi pitänyt komissaarin hylätä.
Ja mitä ISH:n tulee managerina, niin kyllähän se vain on niin, että mies on varmastikkin yksi parhaista, ellei jopa paras manageri tässä liigassa. Tuurilla ei montaa vuotta putkeen pärjää.

Mitä tulee tuohon AnFan viestiin, niin minä nyt en vain ole vaihtamassa Selännettä Osgoodiin päikseen. Enkä edes silleen, että minulta lähtee Selänne ja Gaborik, ja tilalle tulee Osgood, Kaberle ja joku toinen pakki.
Sillä pääsenkö minä tosipeleihin ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, vaikka sanoinkin, että Gaborik voi hyvinkin olla joukkueen tärkein pelaaja, jahka sinne asti päästään. En olisi vaihtoa tehnyt, vaikka olisi jo 100% varmaa, että minä tulen olemaan viimeinen liigassa.
Selänne <-> Osgood ehdotuksen tosiaan hylkäsin jo alkukaudesta ISH:n ehdottamana, ja silloin Selänne ei ollut edes aloittanut tehoiluaan. Se ehkä kertoo parhaiten siitä, etten arvosta Osgoodia kovin korkealle. Ja totesin AnFallekkin, että jos hän näkee asian eritavalla, niin ei kannata tuhlata meidän molempien aikaa treidin hahmotteluun sen enempää.
Että kyllä, paskaa olin huuhtomassa kullaksi sinun kanssasi.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Olen tässä hienossa ja kovatasoisessa liigassa nyt kolmatta vuotta.

Ensimmäinen kausi toi runkosarjan voiton ja mestaruuden.
Toinen kausi toi runkosarjan kakkostilan ja hopeaa (finaali päättyi 6-6)
Tällä hetkellä johdan tätä kautta ylivoimaisesti.

Tämä on 100% varmasti viimeinen kerta kun osallistun tähän liigaan. En yksinkertaisesti jaksa olla vuodesta toiseen jatkuvan ajojahdin ja vittuilun kohteena. Kaikki mitä teen on jostain syystä väärin, aina. Se on aika helposti ymmärrettävä viesti. En esitä marttyyria vaan mieluummin osallistun vaikkapa johonkin HFBoardsin liigaan.

Esim. Alex Auld. Pelannut ensi yö mukaan lukien Ottawan viimeisestä 10 ottelusta 9 (Gerber pelasi viime viikon perjantaina toisen back-to-back otteluista). Torjuntaprosentti 92.5%, päästettyjen maalien keskiarvo 2.18. Paska maalivahti. InSideHockey kusettaa. Vaikkakin Flintstone kiitteli kaupoista :) kera. Paska on myös Osgood, voittanut varsinaisella peliajalla 7 ja hävinnyt yhden matsin.

Sen verran kommentoitava, että mulla ainakin on ollu Lordin kanssa ihan hyviä neuvotteluja koko ajan, ei mitään negaa sanottavana(tällä kaudella). Ja Auld tosiaan on ykkösveskari tällä hetkellä, mielestäni edes Chara ei ole ylihintaa maksettu, so so.. Itse olin hyväksymässä Weight<--->Auld kauppaa, Weightillä tulossa hyvä kausi. Vaihto ei onnistunut sen takia, koska mulla olis ollu 5 mokkea sen jälkeen ja LOTR ei halunnu mokkea vaihdossa.Mutta kai Jatkis2:seen on kuulunu ainakin 1-2 sivun kähy jostain....
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Noh, itku on turhaa. Itsekään en olisi Osgoodia vaihtanut Ovechkiniin tai Selänteeseen, mutta sehän tästä pelistä tekee mielenkiintoisen, että ihmiset näkevät pelaajat ja joukkueensa eri tavoin ja käyttävät erilaisia taktiikoita voittamiseen. ISH:n tapahan on ollut aina hankkiutua eroon ykkösveskareistaan ja hommata kaupoilla sellainen hyökkäysarsenaali, jolla voi jo yksinään jyrätä voittoon. Tuossa taktiikassa tärkeää on löytää ne managerit, jotka ovat valmiit maksamaan ISH:n maalivahdeista sellaisen hinnan, että hän saa hyökkäykseensä riittävän vahvistuksen. Ja ISH:n taktiikkaanhan kuuluu myös hankkia kakkosmaalivahteja, jotka saattavat nousta pysyvästi tai tilapäisesti ykkösiksi joko loukkaantumisten tai peliesitystensä ansiosta - ja kun näin tapahtuu, ovat nämäkin veskarit yleensä heti myyntilistalla vaihdossa hyökkäysvoimaan.

Auld <-> Chara -kaupassa en edes harkinnut commissionerin vallan käyttämistä treidin perumiseen tai edes tilapäiseen jäädyttämiseen. Chara on pelannut alavireisesti ja Auld on noussut Ottawan ykkösvahdiksi. Jos näin jatkuu, on Auld kaksikosta se arvokkaampi pelaaja myös jatkossa. Odotettavissa on, että Chara parantaa ja että Gerber ei ole sanonut viimeistä sanaansa Ottawassa. Mutta ei tuossa kaupassa silti mitään pahaa ollut.

Seuraan mielenkiinnolla, miten ISH:n taival menee tästä eteenpäin. Aiempiin kausiin verrattuna kelvollisia kakkosmaalivahteja on vapaissa agenteissa aiempaa vähemmän, eli aiemmilta kausilta tuttuun maalivahtirumbaan ISH ei voine ryhtyä ja pelkillä Weekesilla ja MacDonaldilla hän ei luultavasti saa kolmen pelin viikkokiintiötä täyteen. Ja jos maalivahtikategorioissa tulee joka viikkoa automaattisesti 4-0 turpiin, on hyökkääjillä tekemistä siinä, että kaikki muut kategoriat voitetaan ja matseista otettaan voittoja varsinkin, kun alivoimamaaleissa, voittomaaleissa, jäähyminuuteissa ja teholukemissa pärjäämiseen tarvitaan myös vähän tuuria.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Commissionerin valtaa en ole siis joutunut käyttämään noihin treideihin, mutta toinen asia vaatii julkista keskustelua. Se on Team Raimon tilanne. Joukkueen manageri on niin passiivinen, ettei tilannetta voida enää katsoa läpi sormien. Hän kirjautuu sisään hyvin harvoin ja silloinkin yleensä laittaa kokoonpanot kuntoon vain yhdelle päivälle. Esimerkiksi perjantaina hänen vaihtopenkillään istuivat Kozlov ja Manhotra, vaikka molemmat pelasivat tuolloin, ja rosterissa olisi myös ollut tilaa kummallekin.

Olin itse yli kaksi viikkoa poissa häämatkan takia ja pidin ennen matkalle lähtöä huolta siitä, että kokoonpanot olivat kunnossa koko kahden viikon ajan. Siksi en pidäkään toistuvaa kokoonpanojeen laiminlyöntiä millään tavalla hyväksyttävänä.

Otan tämän asian puheeksi, koska olen saanut muilta managereilta huolestuneita yhteydenottoja asian tiimoilta.

Nyt toivon, että Team Raimon manageri tulisi kertomaan mielipiteensä asiasta.
Myös muut managerit saavat osallistua keskusteluun.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mainittakoon nyt epäselvyyksien välttämiseksi että tuo treidi ei ollut Osgood <--> Ovechkin vaan Osgood, Dumont <--> Ovechkin, Madden. Ja ehdotus tuli vastapuolelta eli AnFalta. Mutta se siitä.

Komissaari puhuu asiaa, kakkosvahtien kierrätystä ei voi enää harrastaa aiempien kausien tapaan. Aika monta ykkösveskaria on rikki ja todella monessa NHL-joukkueessa torjuntavastuu jaetaan kahden, jopa kolmen veskarin kesken. Näin vapaita veskareita ei ole oikeastaan ollenkaan. Tämä tietysti nostaa maalivahtien markkina-arvoa.

MacDonald ja Weekes riittää toistaiseksi mainiosti, joskin molemmat ovat myytävänä ;) Ja ihan hyvältä näyttää, MacDonaldin torjuntaprosentti edellisissä neljässä ottelussa on ollut 95.0, 96.7, 93.5 ja 90.6. Startteja on kertynyt jo 14, Yann Danisille 1. Brodeur palaa vasta joskus kun lumet sulaa niin Weekesillekin niitä startteja tulee. Ne vaaditut kolme matsia tulee kasaan joka viikolla, siitä lähdetään.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ensimmäinen tappio sitten tullee tällä viikolla. Ei ole mitään mahdollisuutta voittaa niinkin kovaa jengiä kuin Lost Heroesia kun 9 pelaajaa on ollut koko viikon tai osan viikosta sivussa. Kirjoitin ylempänä että jengi kestää rajutkin loukkaantumiset, mut hei jotain rajaa.

Team Raimon tilanne on valitettava, mutta täysin sama kuin viime kaudella.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tuli noista maalivahti-treideistä mieleen, ehkä koko liigahistorian suurin maalivahdista maksettu ylihinta, jossa itse myin maalivahdin Lords of the Rinkille. Treidi tapahtui vuonna 2006, ja silloin ISH pelasi ekaa kauttaan tässä liigassa.
Myöhemmin tuo treidi meidän välillä otettiin takaisin, joten kait me ollaan joskus ISH:n kanssa väleissäkin oltu.

Tuli sitten väännettyä Lords of the rinkin kanssa treidi heti ekan kierroksen kunniaksi.

Lordeille:
C.Joseph

Penkinlämmittäjille:
M.St.Louis
M.Ohlund


Katkera itkunsekainen vuodatus
Kyllä nyt meni vähän maku itseltäni koko hommaan kun tuli panikoitua noiden maalivahtien kanssa.

Havlat, St. Louis ja miksei Öhlundinkin veivät mukanaan niin paljon pisteitä että ensin niin kivalta tuntunut rosterini tuntuu nyt sysipaskalta ja auttamattoman kapealta. Havlat hyvästeli joukkueensa takoen vaatimattomat 2+2 Nashvilleä vastaan.

Jos tässä liigassa laskettaisiin torjunnat (kuten oletin) vitutus olisi hieman pienempi.

Jos haluat, niin voidaan ottaa se meidän treidi takaisin. Siis Cujo tulisi takaisin penkille istumaan, ja lordeihin matkaisi St.Louis ja Ohlund.

Tuo olisi kyllä sulta miehen teko ja piristäisi kummasti! Nostan hattua. Ja Cujohan avasi heti komeasti voitolla ja vaikka pelaakin alemman kastin joukkueessa niin otti viime kaudella muistaakseni yli 30 voittoa.

EDIT: hakemus on sisässä...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kirjoitin ylempänä että jengi kestää rajutkin loukkaantumiset, mut hei jotain rajaa.

Ja taisipa sieltä tulla taas lisää kylmää vettä niskaan, kun Andy McDonald talutettiin kentältä ulos St.Louis - Montreal pelin ekassa erässä. Hyvältä tilanne ei ainakaan näyttänyt, sillä mies ei pystynyt yhtään ottamaan painoa jalalle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sen verran kommentoitava, että mulla ainakin on ollu Lordin kanssa ihan hyviä neuvotteluja koko ajan, ei mitään negaa sanottavana(tällä kaudella). Ja Auld tosiaan on ykkösveskari tällä hetkellä, mielestäni edes Chara ei ole ylihintaa maksettu, so so.. Itse olin hyväksymässä Weight<--->Auld kauppaa, Weightillä tulossa hyvä kausi.

Kun tuosta mun Chara<-->Auld kaupasta kerran on nostettu meteliä niin kommentoidaan nyt hieman. Mulla on kova pakkikalusto joten Chara ei edes ollut mun ykköspakkejani, en nyt suoralta kädeltä muista monenneksi kovin oli kyseessä mutta mun pakisto joka tapauksessa kesti Charan menetyksen. Sen sijaan mun maalivahtiosasto oli erittäin heikko ja se tarvitsi vahvistusta. Ja kuten täälläkin on sanottu niin olkoon Auld normistatukseltaa mitä tahansa niin tällä hetkellä kyseessä kuitenkin on joukkueensa ykkösveskari.

Ei mulla liian hyvin ainakaan ole mennyt joten jotain oli tehtävä, katsotaan tuoko tuo veskariosaston parannus Enkeleille pisteitä lisää. Vai sekö tässä nyt harmittaa että ISH sai huippupakin kun ei oltu tietoisia että multa sellainen saattaisi olla lähdössä ja joku olisi ollut valmis tarjoamaan parempaa hintaa?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Nyt laitettiin kerralla joukkuetta uusiksi. Valmentajan luotto kaksikkoon Foligno-Winchester loppui kokonaan. Molemmat pääsivät yrittämään Spezzan ketjuun, mutta eivät onnistuneet ja ovat sittemmin tippuneet nelosketjun miehiksi pelaamaan jämäminuutteja. Foligno myös keräsi lyhyessä ajassa komean teholukeman -10, joten päätös luopua molemmista ei ollut vaikea.

Tilalle nostettiin Lauri Korpikoski ja Kevin Porter. Korpikoski on ylös pääsemisensä jälkeen pelannut hyvin ja tehnyt kolmessa pelissä 1+1=2 pinnaa. Laiturina hän ottaa myös mukavasti aloitusvoittoja, joten toivottavasti hän tuo apuja myös sille osastolle. Porterin rooli on vaihdellut suuresti alkukaudesta. Viimeksi hän pelasi Boedkerin ja Hanzalin kanssa ja tekaisi maalinkin. Kun vielä peliaikaa tuli yli 15 min ja joukossa oli yv-vastuutakin, on Porter huomattavasti kiinnostavampi kuin nuo Ottawan tumpelot.

Otin vielä IR-listalleni Mike Van Rynin, joka palaa kaukaloon vasta joulukuussa. Van Ryn pelaa terveenä Torontossa sen verran isoja yv-minuutteja, että tuollainen kaveri on liian arvokas vapaissa agenteissa pidettäväksi.

Ai niin, jos joku kaipailee maalivahtia, niin veskarinelikostani Andrew Raycroft on kaupan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Team Raimon manageri Kopteri laittoi privaviestiä, koska hän on vielä hetken aikaa kirjoituskiellossa, eikä pääse tänne kommentoimaan. Hän on nyt laittanut kokoonpanot kuntoon koko ensi viikoksi ja yrittää pitää niistä parempaa huolta myös jatkossa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
MacDonald ja Weekes riittää toistaiseksi mainiosti

Itsevarmasti puhutaan, mutta toista kieltä kertoo se, että heti tuon viestin jälkeen nostit joukkueeseesi Tellqvistin, jolla on pelattuja pelejä tältä kaudelta vasta kaksi. ;)

Mutta totta on se, että maalivahtien suhteen markkinat ovat niin tyhjät, että nyt on myyjän markkinat. Siksi on turha itkeä, jos ISH tai joku muu hyödyntää tilannetta vaihtamalla maalivahtejaan hyökkääjiin tai pakkeihin hyvällä vaihtosuhteella.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Niin vain voittamattomaksi itsensä julistanut Alexander Ovech... ei kun siis Lords of the Rink kaatui suurinumeroisesti, 11-2, ja samalla sarjan kärkipaikka palasi oikeaan osoitteeseen. Pakko olla tyytyväinen tulokseen, meni paremmin kuin uskalsin edes kuvitella. Toisaalta olihan suurinumeroinen voitto ihan odotettavissakin, suuntaan tai toiseen; neljästä voitostani kaikki olleet kunnon murskavoittoja ja puolestaan yksi murskatappio myös tilillä. Ei tässä mitään tiukkanumeroisia otteluja jaksa pelailla.

Vastustaja jaksoi pitkin viikkoa valitella loukkaantumisiaan ja siirtää vääjäämätöntä tappiota niiden piikkiin. Siihen voin vain todeta, että mulle saa valittaa loukkaantumista heti kun joukkueen ykköstähti, tässä tapauksessa siis Ovechkin, loukkaantuu 4-6 kuukaudeksi. Siinä rinnalla tuollaiset pikkuvammat useilla pelaajilla samanaikaisesti ei tunnu missään. Lisäksi jotain Mats Sundinia on ihan turha laskea mukaan poissaolevien pelaajien listalle, samoin kuin Tim Connollyä. Se nyt on ihan selvää, että Connolly on lähes joka toisesta ottelusta sivussa. Ihan viime kaudesta jotain oppineena voin tuon todeta.

Mutta totta on se, että maalivahtien suhteen markkinat ovat niin tyhjät, että nyt on myyjän markkinat.

Olkoot kuinka myyjän markkinat, niin minähän en anna Morrow'ta waiversista nostetusta veskarista tai Weberiä tai Kovalevia kakkosveskarista. Mutta edelleen olisi se veskari kuitenkin haussa, jos jollain on sellaista tarjota edes kohtuullisin ehdoin (en nyt kuitenkaan Raycrappia halua=) ).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vastustaja jaksoi pitkin viikkoa valitella loukkaantumisiaan ja siirtää vääjäämätöntä tappiota niiden piikkiin.

Totta turiset, eihän nämä loukkaantumiset vaikuttaneet tulokseen mitenkään. Sä vaan olit parempi, onnittelut siitä. Poissahan olivat joko koko viikon tai osan viikosta ainoastaan seuraavat pelaajat:

Ales Kotalik - Andy MacDonald - Michael Cammalleri
Mathieu Schneider - Mike van Ryn

Jonathan Cheechoo - Sergei Fedorov - Tim Connolly
Mike Komisarek

Huoh.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
ISH:n tapahan on ollut aina hankkiutua eroon ykkösveskareistaan ja hommata kaupoilla sellainen hyökkäysarsenaali, jolla voi jo yksinään jyrätä voittoon. Tuossa taktiikassa tärkeää on löytää ne managerit, jotka ovat valmiit maksamaan ISH:n maalivahdeista sellaisen hinnan, että hän saa hyökkäykseensä riittävän vahvistuksen. Ja ISH:n taktiikkaanhan kuuluu myös hankkia kakkosmaalivahteja, jotka saattavat nousta pysyvästi tai tilapäisesti ykkösiksi joko loukkaantumisten tai peliesitystensä ansiosta - ja kun näin tapahtuu, ovat nämäkin veskarit yleensä heti myyntilistalla vaihdossa hyökkäysvoimaan.

Aika täydellinen analyysi mun taktiikasta :)

Ai niin, tuli myytyä maalivahti. Joey MacDonald <--> Michael Nylander.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Mulla on kova pakkikalusto joten Chara ei edes ollut mun ykköspakkejani, en nyt suoralta kädeltä muista monenneksi kovin oli kyseessä mutta mun pakisto joka tapauksessa kesti Charan menetyksen.

Kyllähän sulla kova pakkikalusto on, mutta olen tässä pitkään ihmetellyt miksi kannat tuota Mathieu Carlea joukkueesi mukana. Ensin mies oli pitkään IR-paikalla, ja nyt näyttää olevan kokoonpanossa. Kyseessä on ihan lupaava pakki, mutta eipä tuollaisesta AHL-pelaajasta tässä liigassa kuitenkaan ole mitään hyötyä. Eikä tuolla Carlella pahemmin fantasy-arvoa tällä kaudella muutenkaan olisi, vaikka pääsisi NHL:ssäkin pelaamaan.

Ettei vaan olisi mennyt Mathieu Carle ja Matt Carle sekaisin, vai onko Mathieu vaan suosikkipelaajasi?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
TeamKoivu oli sitten viime viikolla parempi numeroin 6-8, numerot olisivat olleet 7-8, jos Statsnylta ei olisi pöllitty maalia useampi päivä pelin päättymisen jälkeen. Mutta eipä tuolla niin väliä.
Lukemat itseasiassa on loistavat, kun katsoo millaiset numerot TeamKoivu iski taululle, ja ottaa huomioon maalivahtien menneen puhtaasti 4-0 Koivuille, kiitos Nabbyn huonoon rakoon ajoitetun talviloma. Luulen siis selvinneeni suht hyvillä numeroilla tästä viikosta.

Tällä viikolla vastaan tulee sitten Turhapurot, jonka managerin kanssa henkeä tulevaa ottelua varten nostatettiin jo viikonloppuna.
Ja jos heittää vielä katsausta tuleviinkin viikkoihin, niin sapeleiden kalistelun välissä oleva Mirasane tulee vastaan ensi viikolla. Ja henkisensodankäynnin toinen kohde, Lords of the Rink tulee vastaan viikkoa myöhemmin. Parin viikon sisällä siis nähdään, minkä joukkueen peli meni pahiten sekaisin pienestä uhoilusta.

Tämän viikon pelistä kuitenkin vielä sen verran, että maalivahtien osalta taitaa tulla taas 4-0 turpaan, sillä Nabbyn tuskin pelaa tänään, ja tämän päiväisen lisäksi San Josella on vain yksi peli tällä viikolla. Tuohon lauantain peliin Nabbyn odotetaan tekevän paluun. Tämän lisäksi Hiller pelaa ainakin toisen viikonlopun back-to-back peleistä, joten 2 peliä luulisi tulevan, kolmannen kaivaminen jostain vain voi käydä hankalaksi.
Tuo sitten jättää kenttäpelaajille taas jopa kohtuuttomankin ison urakan, jos voitosta haluaa puhua. Mutta katsellaan nyt mitenkä viikko lähtee rullaamaan, jos sieltä vaikka jotain pisteitä tulisi.

Sitten omasta joukkueesta yleisesti. Kukapa olisi uskonut, että Derick Brassard on noussut vaivihkaa johtavaksi sentteriksi joukkueessa, jossa vaikuttaa myös Marc Savard ja Paul Statsny? Näin on kuitenkin päässyt käymään, kun Brassard on pelannut tasaisen varmasti koko kauden, ja nämä vähän isommat nimet on hyvän alun jälkeen ottaneet vähän rauhallisemmin.
Tai että joukkueessa jossa on laitureina, Selänne, Kariya ja Brown (talvilomalla olevaa Gaborikkia en laske mukaan), joukkueen johtavaksi laituriksi on noussut Devin Setoguchi? Tämäkin on päässyt käymään, eikä edes mitenkään vaivihkaa, vaan Setoguchi on koko kauden ollut joukkueen tasaisimmin suorittava laituri. Ja nyt mies on sitten päässyt (kiitos Cheechoon sairasloman), myös ylivoimaan Thortonin ja Marleaun kanssa, joten myös yv-pisteitä on ruvennut ropisemaan.
Kaiken kaikkiaan, joukkue on jos nyt suht hyvällä mallilla. Ja kunhan talvilomalaiset pelaavat kaukaloon, niin joukkue näyttää jopa loistavalta, jos vain nämä alkukauden yllättäjät jatkavat hyviä otteitaan.
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
boo

Tiukka vääntö repen kanssa, ilman hänen maalivahtitilastojen kippaamista olis tullu huolella dunkkuun, vaikka tilastojen valossa muuten meni hyvin.
Tylsyyttäni listasin joukkueet, jonka pelaajia ei ole TeamKoivun arsenaalissa:

Atlanta
Calgary
Boston
Chicago
Buffalo
Carolina
NY Rangers
Nashville
Philadelphia
Phoenix
St.Louis
Toronto
Vancouver
Washington
yht. 14 joukkuetta

En tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia, Itäisen konferenssin top3 ei ketään(Rangers,Boston,Washington), Läntisestä taasen top3 löytyy(aka San Jose, Detroit)
Edustettuna:
Anaheim(1)
Colorado(1)
Columbus(1)
Florida(2)..edustettuna 1/3 Floridan maaleista yht 12 kpl!!!(tehneet vähiten, 36 kpl!!!)
Dallas(1)
Detroit(2)...aaah
Montreal (1)
New Jersey(1)
Edmonton(1)
NY Islanders(1)
Los Angeles(1)
Minnesota(1)
Ottawa(2)
Pittsburgh(1)
San Jose(4)...aaaahh
Tamba Bay(1)
yht. 16

Ongelmaksi koituu(kuten viime viikolla), että kun San Josella tai Detroitilla on vähän pelejä viikolla(Detroit 1 peli viime viikolla), niin se näkyy tuntuvasti tilastoissa, koska pelaajani ovat vielä pistenikkareita joukkueissaan. No enpä tiedä onko tällä merkitystä mutta kuitenkin.

Tällä viikolla Kullaa Kings vastassa, vain voitto kelpaa!!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ja taisipa sieltä tulla taas lisää kylmää vettä niskaan, kun Andy McDonald talutettiin kentältä ulos St.Louis - Montreal pelin ekassa erässä. Hyvältä tilanne ei ainakaan näyttänyt, sillä mies ei pystynyt yhtään ottamaan painoa jalalle.

Oikein näit, nilkka murtui ja paras pistemieheni on useamman kuukauden sivussa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Oikein näit, nilkka murtui ja paras pistemieheni on useamman kuukauden sivussa.

Kyllä nyt ISH:ta koetellaan kovalla kädellä, mutta näitä loukkaantumissumia sattuu kaikille. Tosin ei ehkä yhtä pahoja...

Hullut viikot jatkuvat. Tällä kertaa kauppakumppanina Andersenin kanssa toimi Brazilian Wax Overdose, jonka mancrush Krejciin ylitti tunnustelun asteen. David siis pakkaa laukkunsa ja hyppää seuraavaan Brasilian koneeseen kesäpojaksi.

H.C. Andersenille:


Samuel Pahlsson - statistiikan perusteella aloitusvoitot ovat olleet yksi heikoimmista kategorioistani, joten täsmähankinta tähän saumaan. 5. sentteri HCA:ssa.

Troy Brouwer
- Chicagossa pirteästi aloittanut nuori voimahyökkääjä tulee rymistelemään HCA:n neloseen Fisherin ja Laperrieren kanssa. Toivotaan toivotaan, että jossain oisi...

Dennis "The Menace" Seidenberg - Syvyyshankinta puolustukseen, menee kakkospakkipariin Bouwmeesterin kanssa. Nyt on hieman särkymävaraa jo pakistossa, eikä lisähankintoja peräpäähän ole tulossa ihan lähiaikoina.

Caipirinha Overdoselle:

David Krejci
- valitettavasti orvon osaan HCA:ssa joutunut David-poika siis sai lähteä. Alkukauden selkeitä positiivisia suorittajiani ja on Bostonin 3. ketjussa tahkonnut hyviä tehoja. Kuitenkin paikka joukkueessani oli 5. sentteri, joten saatoin hänestä luopua.

Chris Clark - Clarkin ranskalainen visiitti juutinmaalla kesti muutaman päivän. Otteet eivät vakuuttaaneet. Ei tuu ikävä.

Mark Methot
- Suuresta tuntemattomuudesta raivannut tiensä Columbuksen top-6 miehistöön. VIELÄ ei yv-aikaa ole tullut, mutta mikäli näin käy, saattaa CO:lla olla käsissään pieni kultakimpale.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tällä viikolla vastaan tulee sitten Turhapurot, jonka managerin kanssa henkeä tulevaa ottelua varten nostatettiin jo viikonloppuna.

Joo piti vähän Alpomaista psyykkausta harrastaa. "Mitä varten teillä on tuollaisia pelaajia joukkueessa?". Toivotaan ettei sen jälkeen käy sitten samalla tavalla kuin tänään Espoossa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Ässät
  • 1.69
  • 4.80
  • 4.55
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös