Gauhiaa, kun on tapahtunut taas paljon liigassa päivän aikana.
Mutta palataampa ajassa pari päivää taakse päin, ja hetkeen kun tein Boscon kanssa kaupan Eriksson <-> Brassard.
Olin siinä jo vähän aikaa katsellut sopivaa sentteriä joukkueeseen, ja sitten Bosco rupesi kyselemään, josko Eriksson irtoaisi, ja Brassard oli yksi nimistä jotka hän mainitsi mahdollisina vaihdokkeina. Tämä oli siis pari päivää aikaa ennen kaupan hyväksymistä.
No mietin siinä sitten, että en kyllä halua Erikssonia vaihtaa Brassardiin päikseen, ja homma jäi hautumaan. Tuli katsottua Anaheimin ja Columbuksen välinen peli, jossa Brassard oli Columbuksen selkeästi paras hyökkääjä --> mielenkiinto kasvaa. Pohdiskelua, ja semmoisen ehdotuksen miettimistä, jossa saisin toisen parin kautta pienen edgen, jonka koin tarvitsevani, koska pidin (ja osittain pidän vieläkin) Erikssonia Brassardia parempana pelurina tämän kauden liigaan.
Toisesta parista ei kuitenkaan sopua ikinä syntynyt, koska Bosco etsi jotain semmoista, mistä itse en ollut halukas luopumaan. Näinpä päätin lopulta, että Brassard <-> Eriksson on parasta mitä voin nyt saada, joten kauppa saatettiin päätökseen noilla miehillä.
Kaupan hyväksymisen jälkeen, molemmat kaverit on pelanneet hyvin, mikä sinänsä oli odotettavissa.
Perustelin kauppaa kuitenkin itselleni sillä, että Lehtinen tuskin on koko kautta sivussa, ja paluun tullessa ajankohtaiseksi Erikssonin vastuu tullee pienenemään. Ja vaikka näin ei kävisikään, niin itse ainakin luotan siihen, että Brassard tulee jatkamaan pisteiden naputtelua, jos ei nyt samalla tahdilla kuin tähän asti, niin ainakin noin 50-60 pisteen tahdilla.
Ja jos katsotaan mitä on tämän viikon pelissä tapahtunut, niin Selännehän siellä koittaa tuhota UHL Flamesin yksin. Harmi ettei miestä voi heittää maaliinkin, sillä tämän hetkisessä vedossa, Selänne varmaan veisi nekin kategoriat puhtaastin 4-0. Tosin ei sillä, että voisin maalivahtejani tällä viikolla moittia, vastustajan molarit on vain pelannut todella hyvin.
Jaa, nyt tuli ehkä vähän liikaakin juttua.