Mutta jos puhutaan pelkästään liigasta.Vapaalla puolella on ollut muistaakseni juttua korteista jo jatkoajan alkuvuosista alkaen.
Minulta löytyy melkein täydet sarjat -94 ja -95 vuosien Sisu-korttisarjoista. Mukana on mm. Canadan Bowl- ja Saku Koivu signature-kortit. Osaako joku antaa osviittaa mitä on sarjoilla ja erikoiskorteilla arvoa?
Myös Korttifriikit.fi keskustelupalstaa ja fb-kanavaa olen selaillut ja sinnekin vielä tulen etsittävistä huutelemaan.
Aika pitkälti Facebookissa on tuo myynti nykyään. Vaikkapa "Villen kiekkokortti" on sellainen käyttäjä jolta voisit kysäistä. Keräilijöille on useampia ryhmiä tuolla.Morjes! Löysin tuossa vanhat korttini ja aloitin keräilyhomman vähänniinkun uudelleen! Pari kysymystä olisi! A: oletteko mistä ostaneet noille korteille kovamuoveja? Ja B: onkohan täällä ketään kenellä olisi Tom Wilsonin korttia ja haluaisi sitä myydä/vaihtaa johonkin muuhun? Kiitos jo etukäteen!
Kun luin helmikuussa tämän viestisi, niin en arvannukaan kuinka koukuttavaa voi tämä olla. Muutama euro tullu jopa uhrattua tähän vaikka vannonu aina etten mihkää nettipeleihin rahaa pistä. Vieläkö ite oot kortteja keräillyt?90-luvulla tuli kortteja keräiltyä. Mielnkiinnosta ja nostalgia mielessä kokeilin virtuaalikorttien keräilyä. Ja perhana, olin yllättynyt. Eihän se tietysti sama asia ole kuin fyysiset kortit, mutta yllättävän hyvin tuostakin saa samoja fiiliksiä. Ainakin nyt alkuun jäin koukkuun, ja kyllä minua viihdyttää paremmin kuin mitkään kännykkäpelit. Positiivista on myös että keräily onnistuu ilmaiseksi, kunhan ei päästä hommaa karkaamaan käsistä.
Itsellä siis kokeilussa Topps NHL Skate 21 sovellus.
Muilla kokemuksia virtuaalikorteista?
Iskikö Cardsettiin korona vai jäikö series 2 muuten vain tulematta? Vai missä vaiheessa nämä ovat yleensä julkaistu?
Ei ilmeisesti samalla tavalla kuin Upper Deck asiaa hoitaa.
Morjes! Löysin tuossa vanhat korttini ja aloitin keräilyhomman vähänniinkun uudelleen! Pari kysymystä olisi! A: oletteko mistä ostaneet noille korteille kovamuoveja? Ja B: onkohan täällä ketään kenellä olisi Tom Wilsonin korttia ja haluaisi sitä myydä/vaihtaa johonkin muuhun? Kiitos jo etukäteen!