Juuri näin. Heti siihen Pentin faxin viereen! Milloin tulee liput myyntiin HifK:n ensimmäiseen kotipeliin? Mä tulen katsomaan!Äijämeininkiä - Jerelle 5 vuoden soppari ja paitaa kattoon!
Älä helvetti pelottele. Kertaakaan en ole itse lipusta maksanut, mutta kai Huhtala mulle jonkin käyttösyytteen keksii...
Vai sinne ne IFK:n rahat menikin, ilmankos sitä rahaa kului mutta kokoonpano ei vastannut käytettyjä rahoja.
mitähän syyttäjä tässä nyt oikein ajaa takaa? Onko Jere käyttänyt nämä rahat huumeisiin? Mitkä rahat? Ne rahat, jotka kärpät siirsi Hifkin tilille?
Turhaan loataan seuran mainetta ja vaikeutetaan sponssi sopimuksia. syytetään syyttäjää
Ymmärrän, että toi syyttäjä vaikuttaa, öö oudolta, mutta ei tämä vielä ihan perusteetonta ole. Ei kai vielä syytetä IFK:ta rahoituksesta? Mielestäni on ihan normaalia, että TUTKITAAN/SELVITETÄÄN onko Pena tai Ifk rahoittanut, jos kerran Jere kerta (oikeuden mielestä) on rahoittanut. Turhaa se mielestäni on, mutta ehkä pitää kuitenkin varmistaa.
Jos Penaa syytetään, niin eiköhän se johdu tuosta lausuntojen ristiriitaisuudesta.
Vai sinne ne IFK:n rahat menikin, ilmankos sitä rahaa kului mutta kokoonpano ei vastannut käytettyjä rahoja.
Jos Asematunnelissa tulee vastaan tyyppi, joka veitsellä uhaten vaatii lompakkoani, ja annan sen, joudunkohan syytteeseen, jos heebo ostaa huumeita mun rahoillani? Saan siis joka tapauksessa syytteen rasismista, jos teen rikosilmoituksen ja kuvailen ryöstäjän tuntomerkit.
Iltasanomat kirjoitti:Karalahti kertoi jääneensä HIFK:lle velkaa 20 000-25 000 euroa. Se koostui muun muassa palkkaennakoista.
- En ollut HIFK:hon yhteydessä kesän aikana, mutta tiesin, että velvoitteet piti hoitaa.
Karalahti ei saanut kesän aikana palkkaa mistään. HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen kertoi todistajana, että tosiasiassa Karalahden velkoja ei tilinpidollisesti ole kuitattu Kärpiltä saaduilla rahoilla, vaan niillä ainoastaan maksettiin Karalahden sopimus irti.
Toisin sanoen Karalahti on edelleen velkaa HIFK:lle reilut 20 000 euroa. Matikaisen mukaan rahat tullaan vielä jossain vaiheessa perimään takaisin.
- Olen saanut HIFK:lta lainoja monta kertaa uran aikana. HIFK on hoitanut mun asioita tyylikkäästi, Karalahti sanoi oikeudessa.
- Talvet olen pelannut, kesät olen juhlinut kovaa, Karalahti kuvaili elämäntyyliään.
Siis eikö Jeren huumekauppiaille antamat rahat 10.000 euroa tulleet O.Jokiselta?
Mikä vittu tässä on IFK rooli? Maksaa työntekijälleen palkkaa, jonka työntekijä antaa/lainaa/lahjoittaa huumakauppiaille. Jotain tässä on mitä ei ole vielä julkisuudessa kerrottu.
Penan mahdolliset ristiriitaiset puheet (valehtelu esitutkinnassa/väärä vala oikeudessa) eivät kyllä liity millään tavoin IFK:n
Tietääkseni varsin suuri osa summasta, jonka Jere on IFK:lle velkaa ei olla maksettu Jerelle käteisenä. Vaan se on muodostunut laskuista, joita ko. herra on Pentille kiikuttanut.
Joten näin lähes kaikkien alojen taitajana voisin sanoa, että Ifk:n ja huumekaupan yhdistäminen on yhtä epätodennäköistä kuin allekirjoittaneen anopin väärässä oleminen.
Joten näin lähes kaikkien alojen taitajana voisin sanoa, että Ifk:n ja huumekaupan yhdistäminen on yhtä epätodennäköistä kuin allekirjoittaneen anopin väärässä oleminen.
Jos Asematunnelissa tulee vastaan tyyppi, joka veitsellä uhaten vaatii lompakkoani, ja annan sen, joudunkohan syytteeseen, jos heebo ostaa huumeita mun rahoillani? Saan siis joka tapauksessa syytteen rasismista, jos teen rikosilmoituksen ja kuvailen ryöstäjän tuntomerkit.
.
Miten tämä liittyy aiheeseen? Ei mitenkään! Mutta ei sillä niin väliä. Eihän tuo Huhtalan HIFK-tutkintakaan liity Jeren caseen mitenkään...
Rasismisyytettä tuskin tulee tuntomerkkien kuvaamisesta, etenkin jos satut kertomaan tarinasi "vanhan liiton" poliisille. Hänet erottaa tästä uudesta nyky-linjan pullamössöpoliisista siten, että hän on helvetisti isompi, kaljumpi, sekä lisäksi hänen haalarinsa sisällä on muutakin kuin pelkät suojaliivit.