Eikös se ollut perna, joka Fopalla oli saanut vaurioita ja poistettiin ?
Haima taitaa olla aika välttämätön elin, jota ei voida poistaa..luulisin.
Sinäänsä jos kyseessä on haima (ja miksei maksakin) niin silloinhan se tarkoittaa sitä, ettei Jere saa juoda enään tippaakaan tai henki lähtee. Se ei vielä tarkoita sitä että Jere lopettais juomisen, mutta ainakin on todella painava syy :). Sitä en tiedä, miten tuollaisen sairauden kanssa urheilla pystyy, mutta olis tolla hyvätkin puolensa vaikka erittäin vakava sairaus onkin.
Mitä Jeren terveydentilaan tulee, niin itse näkisin hyvin mahdollisena, jollei todennäköisimpänäkin vaihtoehtona vatsahaavan. Pikkasen on stressiä pukannut Jerguksella viime aikoina, joten sitäkään vaihtoehtoa en sulkisi pois.
Niin, mutta tuossa jutussahan mainitaan "vakava sairaus", joten tuskin siitä umpisuolesta on kyse kuitenkaan. Kyllä pahoin pelkään, että jotain huomattavasti pahempaa....
Tsemppiä Jere!
Iltapäivälehtien mukaan umpisuolen tulehdus on vakava sairaus.
Mitä Jeren terveydentilaan tulee, niin itse näkisin hyvin mahdollisena, jollei todennäköisimpänäkin vaihtoehtona vatsahaavan.
Miten näitä eri vaihtoehtoja voi oikeasti arvioida ja sanoa mikä on todennäköisempää ilman sisäpiirin tietoa? Lähinnä todennäköisyys riippuu sitä mihin vaihtoehtoon haluaa itse uskoa.
Mitä Jeren terveydentilaan tulee, niin itse näkisin hyvin mahdollisena, jollei todennäköisimpänäkin vaihtoehtona vatsahaavan. Pikkasen on stressiä pukannut Jerguksella viime aikoina, joten sitäkään vaihtoehtoa en sulkisi pois.
Jaa kaitpa siinä kuvassa sittenkin on ollut pesuainepulveria ja nyt tuo älykääpiö on alkanut sitten syomään pulveria, sairaalahan siitä pidemmän päälle joutuu.
Ei itseltäni irtoa parane pian Jere juttuja, ei tuo Jerekään kovin empaattiselta hepulta ole vaikuttanut. Tuskinpa on kovasti huumekauppoja rahoittaessaan ajatelut uhreja ja kuinka moni hänen huumeidensa vuoksi kärsii, joutuu vankilaan jne.
Vatsahaavaa enteilee usein melko pahasti muutkin vastaavankaltaiset oireeet. Itse lyön roponi likoon ylirasittuneen maksan puolesta, joka oireilee kovana vatskipuna. Muutama kuukausi ilman viinaa ja taas voi jatkaa pämppäilyä. Maksa korjaa itsensä melko hyvin.
Varmaan vituttaa katsella loppuotteluita ku tietää, että vois itsekin olla siellä ilman erästä Erkki syyttäjää.
Tsemppiä ja pikaisia paranemisia Jerelle! Varmaan vituttaa katsella loppuotteluita ku tietää, että vois itsekin olla siellä ilman erästä Erkki syyttäjää. Ja Pasi77 varmaan tuntee Jeren aika hyvin kun kerran osaa empaattisuuden arvioida. Veikkaan (ja tiedän tasan tarkkaan), että Jere on yksi empaattisimmista ihmisistä ja esimerkiksi puolustaa monta kertaa tyyppejä, joita muu jengi "kiusaa". Toivottavasti "J" nähdään vielä joskus HIFK paidassa kaikkien Carloksien ja muiden kiusaksi voittamassa nakkikattilaa himaan!
Tsemppiä ja pikaisia paranemisia Jerelle! Varmaan vituttaa katsella loppuotteluita ku tietää, että vois itsekin olla siellä ilman erästä Erkki syyttäjää. Ja Pasi77 varmaan tuntee Jeren aika hyvin kun kerran osaa empaattisuuden arvioida. Veikkaan (ja tiedän tasan tarkkaan), että Jere on yksi empaattisimmista ihmisistä ja esimerkiksi puolustaa monta kertaa tyyppejä, joita muu jengi "kiusaa". Toivottavasti "J" nähdään vielä joskus HIFK paidassa kaikkien Carloksien ja muiden kiusaksi voittamassa nakkikattilaa himaan!
... ihmillistä...
Tee työtä jolla on tarkoitus: vahdi jatkoajan kiekkofoorumilla oikeinkirjoituksen noudattamista.Voisitko suomentaa tai kirjoittaa auki lainatun sanasi?...ihmillistä...
JERE ON IFK ja aina on se pelaaja minulle mikä tekee ifk:n mentaliteetin. Valittettavasti siviili asiat ei ehkä menny niinkuin piti mutta silti jere on mulle yhtä kuin IFK... JEREN PAITA KATTOON.. Ja saken ja köllin paidat hevon kuusen..
jph27 kirjoitti:JERE ON IFK ja aina on se pelaaja minulle mikä tekee ifk:n mentaliteetin. Valittettavasti siviili asiat ei ehkä menny niinkuin piti mutta silti jere on mulle yhtä kuin IFK... JEREN PAITA KATTOON.. Ja saken ja köllin paidat hevon kuusen..
Vatsahaavaa enteilee usein melko pahasti muutkin vastaavankaltaiset oireeet. Itse lyön roponi likoon ylirasittuneen maksan puolesta, joka oireilee kovana vatskipuna. Muutama kuukausi ilman viinaa ja taas voi jatkaa pämppäilyä. Maksa korjaa itsensä melko hyvin.
Jos on haimatulehdus niin paha juttu => eiku paranemisia Jerelle !!
Haimatulehduksesta täydellisen toipumisen jälkeenhän homma menee niin, että haima voi kestää vaikka tankkiautollisen bisseä, mutta voipi olla ettei kestä yhtä tuopillistakaan => Jere on nyt tuon tissuttelun / tinttaamisen kanssa ns. viimeisellä rannalla!!