Todella surullinen tieto, toivoin loppuun asti jotain muuta. No, eihän tuomiota ole vielä julistettu, joten pakko odotella siihen asti lopullisten analyysien kanssa. Kärpillä on mielestäni peruste lopettaa palkanmaksu samantien, pelaajahan ei kykene tekemään työtä, josta hänelle maksetaan ja kyseessä on itse aiheutettu tilanne. Ei esimerkiksi sairasloma. Kärpät voi huoletta pitää miehen riveissään koko prosessin ajan ja olla samaan aikaan maksamatta palkkaa. Tämä olisi kenties fiksuin ratkaisu. Sama asia kuin potkut, mutta silti seura säilyttäisi kasvonsa pitämällä miehen nimellisesti riveissään. Onko kenelläkään tietoa kuinka nopeasti juttu menee prosessiin? Ja onhan tässä vielä se vaihe, jossa syyttäjä katsoo onko poliisilla tarpeeksi perusteita jutun nostamiseen?
Naurettavaa verrata Nisseen sillä sivuhuomautuksella, että "virallisesti viaton, mutta...". Vittu! Suomessa ihminen on syytön, kun oikeus on niin todennut. Mikä tässä on niin vaikea tajuta? Tämä tulee koskemaan Jereäkin, jos tilanne päätyy ratkaisuun, jonka mukaan hän on syytön. Vaikka kuinka vetäisi itkupotkuraivarit katsomossa. Antaa oikeuden ammattilaisten kuitenkin tehdä työnsä, jonka he osaavat paremmin kuin kukaan mutu-einari. Itse asiassa Nissen tapauksessahan hänen maineensa puhdistettiin totaalisesti ratkaisun ollessa harvinaisen monisanainen ja syytetyn kohta kohdalta vapauttava. Poliisi sai siinä nenilleen kunnolla. Juridinen fakta, joka ei sinänsä liity tähän. Mutta perehtyminen em. Bodom-juttuun avasi ainakin minun silmäni sen suhteen, että poliisi oli lähtenyt täysin soitellen sotaan ja oikeus teki erittäin perusteellisen sekä ammattimaisen duunin . Kyllä ne hoitavat tämänkin, meidän nettijaaritteluilla ei ole siinä hommassa yhtään mitään käyttöä.