R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Eiköhän Jere ja HIFK tee M. Hagmanit muutaman vuoden päästä.
Oulussa kuitenkin kiinnostaisikin taas ja Jere on nyt itse valmis kantamaan kortensa kekoon.
On katsottu sormien läpi monet katoamistemput ja annettu lukuisia tilaisuuksia ja erityisvapaudet muihin pelaajiin nähden.
Minulle IFK on tabu ja juuri nyt Karalahti on mollannut IFK:ta jättämällä joukkueen kesken sopimuskauden perustelulla "Oulussa on URHEILULLISTA"
Tästä en tykkää lainkaan.
Kuka näytti persettä lauantaina 24.11. Vai povaatko tulevaa? Jere heittää äijää jäihin persetaklauksilla?
Ihmeen katkeraa tekstiä täällä. Jere ansaitsee kunnon standing ovationin palatessaan petoluolaan la 24.11. Sillä IFK-fanit voivat osoittaa, että täällä sentään kunnioitetaan perinteitä ja omataan kunnon lätkäkulttuuri. Synnittömät voivat toki Jeren kivittää, jos kerran itse ovat nuhteettomia.
Eiköhän se ole tullut selväksi, että Jere oli valmis jatkamaan IFK:ssa ja oli valmis tekemään myönnytyksiä. IFK:lta loppui ymmärrys, mikä on tavallaan ymmärrettävää, eikä ketään tästä tarvitse syyttää. Ei Jereä eikä seuraa.
Tuossa kai se ongelman ydin on ollutkin, siimaa on saanut niin paljon kun vain on halunnut ja siitä ei ole hyötynyt kumpikaan osapuoli. IFK on saanut kallispalkkaisen puolivaloilla mukana olevan Karalahden ja Jeren taso kiekkoilijana on romahtanut. Nyt olisi paikka ryhdistäytyä, aika näyttää tapahtuuko se muutenkin kuin puheissa.On katsottu sormien läpi monet katoamistemput ja annettu lukuisia tilaisuuksia ja erityisvapaudet muihin pelaajiin nähden.
Jengiin tuli valmentaja, joka ei katso ison miehen kakaramaista touhuilua,niinpäSinne meni...toivotaan onnistumista kärpissä, mutta kaikessa Karalahden puheista käy ilmi, ettei IFK:ssa ollut enää kivaa.
Minulle IFK on tabu ja juuri nyt Karalahti on mollannut IFK:ta jättämällä joukkueen kesken sopimuskauden perustelulla "Oulussa on URHEILULLISTA"
Eiköhän Jere ja HIFK tee M. Hagmanit muutaman vuoden päästä.
Jaa-a, miten nyt suhtautua tähän?
HIFK joka on tukenut Jereä aina ja yrittänyt auttaa tätä kun on ollut vaikeaa ja kaikki muut näyttävät persettä. On tuettu irti heroiinikoukusta ja kun liiga pistää vuoden pelikiellon kahdesti niin Jere saa IFK:lta kaiken minkä tarvitsee. On katsottu sormien läpi monet katoamistemput ja annettu lukuisia tilaisuuksia ja erityisvapaudet muihin pelaajiin nähden. Ei nappaa eikä kiinnosta, nyt Oulussa kuitenkin kiinnostaisikin taas ja Jere on nyt itse valmis kantamaan kortensa kekoon.
Sehän on totta. Kärpät on urheilullisesti ihan eri tasolla kun IFK.
Niin, kaipaako joku sellaista henkistä johtajaa, joka jättää pronssimatsit väliin jne? Eli toivottavasti Jerelle ei henkistä korvaajaa ainakaan kaikilta osin saada. Imagollisesti mies on toki ollut tietynlainen IFK:n ruumiillistuma, mutta on hän kyllä tuonut paljon negatiivistakin julkisuuutta. Eiköhän IFK voisi vaihteeksi olla otsikoissa urheilullisilla ansioilla/asioilla. Vaikka vähän harvemmin sitten.Pelillisesti mies on korvattavissa, henkisesti ja imagollisesti ei.
Minulle IFK on tabu ja juuri nyt Karalahti on mollannut IFK:ta jättämällä joukkueen kesken sopimuskauden perustelulla "Oulussa on URHEILULLISTA" Tästä en tykkää lainkaan.
Mielestäni siirtyminen Kärppiin oli selvä seuraus HIFKin löysästä Karalahti-politiikasta. Mies ei koskaan viitsinyt laittaa itseään täyteen kuntoon, koska tiesi ettei tarvitse, sillä paikka HIFKissä ja pelaavassa kokoonpanossa oli aina selviö. Nyt mies menee Kärppiin ja on pakotettu laittamaan itsensä kuntoon. Voi siis olla kovakin vahvistus Kärpille. HIFK mokasi tämän homman itse jo kauan sitten.
Eiköhän HIFK ole ihan yhtä urheilullinen tjms., mutta tuo lause oulussa on urheilullista diipa daapa ei liity HIFK:iin mitenkään eikä se ole varmasti vertaus.
Mielestäni siirtyminen Kärppiin oli selvä seuraus HIFKin löysästä Karalahti-politiikasta. Mies ei koskaan viitsinyt laittaa itseään täyteen kuntoon, koska tiesi ettei tarvitse, sillä paikka HIFKissä ja pelaavassa kokoonpanossa oli aina selviö. Nyt mies menee Kärppiin ja on pakotettu laittamaan itsensä kuntoon. Voi siis olla kovakin vahvistus Kärpille. HIFK mokasi tämän homman itse jo kauan sitten.
Näin se vaan on että urheilullisuuden ja uran kannalta ei motivaatiota menestymättömässä ja alempaan keskikastiin kuuluvassa joukkueessa ollut, Kärpät on ihan eri tason näyteikkuna NHL ja muita sarjoja varten kuin nykypäivän HIFK. Näin se vaan on.
Käsittääkseni pelatakseen NHL:ssä Jere joutuu käymään läpi NHL:n päihdeohjelman eli juuri sen saman jonka takia hän sieltä viimeksi lähti. Hienoa toki olisi pelaajan uran kannalta jos sinne vielä lähtisi yrittämään, mutta aika epätodennäköiseltä kuulostaa.