Yksi kirjoittaja koettaa hamaan tappiin puolustaa Jereä muuta foorumia vastaan.
Ei mennyt aivan tappiin.
Esitän kyllä kysymyksiä Jeren tapauksesta ja tuon esille myös omia mielipiteitäni, mutta tällaisia juttuja ainakin pitäisi pohtia myös hieman yleisellä tasolla. Muussa tapauksessa voidaan jättää suuri osa taustoista pois ja moni olennainen asia jää sanomatta, vaikka tuntuisikin ensin siltä, ettei sillä ole mitään tekemistä itse asian kanssa.
Vaikka menisikin koko foorumia vastaan, niin olen kuitenkin siitä surullinen, että suuri osa täällä esiintyjistä on luonut itselleen selvän kuvan tapahtumista, tietämättä niistä oikeastaan yhtään mitään. Minusta se on paljon huonompaa etiikkiä.
Täällä on myös näköjään täysin sallittua solvata ihmistä Jere Karalahtea tavalla, jota kukaan ei käytä (uskalla) koskaan normaalissa elämässä (vellihousu runkkari, mätäpaise, kusipää jne). Jostain syystä on vain päässyt valloilleen tapa, joka sallii tällaisen solvauksen nimimerkin takaa. Jääköön nyt kuitenkin sanomatta, mitä minä ajattelen sellaisista kovista neideistä.
Tässä suhteessa esim. HIFK:n fanit eivät ole kaikki seuranneet joukkettaan eliittiin, vaan jääneet sinne seiskan puolelle Matin tarinoiden sekaan.
Itse olen nähnyt ja kuullut niin paljon pötyä, täälläkin, etten pelkää kyseenalaistaan kaikkien satusetien jutttuja. Joten valitettavasti, vaikka foorumin idea olisi kuinka sellainen, että mennään toisen käden tietojen mukaan, niin en voi seurata mukana.