Lähikuvassa-Jere Karalahti

  • 1 521 724
  • 4 353

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Enpä usko että takinkääntöä juurikaan nähtäisiin. Ollaan aikamoiset protestit suunniteltu tehtäväksi jos Karalahti Jokereihin tulisi ja buuaukset kehiin aina kun kiekko on hallussa. Eivät saisi Shedden, Virmanen ja Karalahti rauhaa ennenkuin kenkää on tullut.
Oho!
Täytyy sanoa, että teissä on selkärankaa, jos tämän teette. 100% respectit sinne suuntaan.
Täytyy kuitenkin toivoa ettei tällaiseen tilanteeseen jouduta.
Jereltä se olisi täysin arvostelukyvytön ratkaisu, jossa syynä olisi vain vittuilu Hifkin johdon suuntaan.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole epäilystäkään kuka on pääkaupungissa siirtomaaherra ja kuka banaanivaltio (bitch). Pelaajaliikenteen suunta on kovin yksipuolista.

Jeren tapauksessa tämmöiset vertaukset ovat kyllä todella syvältä. Tässähän on kysymys täysin päinvastaisesta asiasta. Jokereille kelpaa (jos kelpaa) se, minkä IFK hylkää. Pikemminkinhän tässä mahdollisessa tapauksessa (mitä ei luultavasti tulla kyllä näkemään) Jokerit toistaa Blues-syndroomaa.
"Ylijäämät tänne vaan".
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Niinkuin PeteX kirjoitti niin ei kyseessä ole todellakaan muutama fani. Näissä asioissa yli 1000-päinen Eteläpääty puhaltaa täysillä yhteen hiileen kuten on tässä viime kausien aikana nähty. Ei tule olemaan minkäänlainen ongelma.

Toivottavasti noihin ratkaisuihin ei vain tarvitse ryhtyä vaan nämä tämänkin viikon Jere-huhut ovat vain huonoa läppää.

Eilen tuli vaihdettua pari sanaa Pentin kanssa ja Shedden ja Virmanen haluaisi Jeren tosiaan jokereihin, mutta Hjallis on sitä kuulemma kovasti vastaan, joten tuskin tämä skenaario toteutuu..

OT:nä vielä Salmelainen treenaa IFK:n mukana ja jos ei NHL diiliä tipu, niin IFK:lla on hyvät saumat sainata Tony rosteriin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymyksiä Isakssonille

Jos katselet nimenomaan metsää puilta (unohdetaan hetkeksi nyanssit case Karalahdesta tällä hetkellä), mitä olet mieltä menosta IFKssa? Lähteneitä Häppölät, Hirsot, Järviset, Salmelaiset ym aika pitkään palvelleet ikoniainekset ja IFKn ruumiillistumat. Vieläkö Sinulla riittää uskoa tähän Heinähattuun? Ottamatta kantaa pelillisiin menetyksiin, eikö Sinua riivaa se, että isoja palasia IFK-identiteettiä menetetään kaiken aikaa? Kauanko näin voi jatkua ilman, että sössimiset tekevät arpia, joita sitten korjaillaan vuosikausia? Miksi toiminta on Penan, eikä IFKn näköistä? Mitä arvelet uusien hallitusten jäsenien ajattelevan nykymenosta? Kauanko veikkaat, että Pena on enää talossa?
 
Viimeksi muokattu:

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Eilen tuli vaihdettua pari sanaa Pentin kanssa ja Shedden ja Virmanen haluaisi Jeren tosiaan jokereihin, mutta Hjallis on sitä kuulemma kovasti vastaan, joten tuskin tämä skenaario toteutuu..
Virmasesta tuon voisikin vielä uskoa. Tulee mieleen jonkun 3-4 vuoden takaa keskustelu toimistolla kun Masa ilmoitti että Suomessa on kaksi puolustajaa ketkä Jokereihin haluaisi, Karalahti ja Niskala. Kun Karalahtea ei pysty saamaan niin otetaan sitten Niskala. Noh, eipä Niskalaakaan kyllä saatu kun hän lähti Sveitsiin.

Siksi vähän pelottaa nämä JHagin puheet varsinkin kun kuulin ihan samat jutut itsekin maanantaina. Mutta toivotaan että Hjallis pitää Sheddenin ja Virmasen aisoissa.
 

scholl

Jäsen
Miksi toiminta on Penan, eikä IFKn näköistä?

Itse sanoisin, että nykyajan bisnesmaailmassa toiminta on aina tj:n näköistä. Eli jokaisen tj:n kausi on omaleimainen. Hallituksen tehtävä on sitten valita tj, joka on organisaationnäköinen.
Kauanko veikkaat, että Pena on enää talossa?

Tämä on mielenkiintoinen kysymys, mihin jokainen voi melkein ottaa kantaa. Itse veikkaan, että tuleva kausi on Penan viimeinen ja uusi hallitus kartottaa nyt seuraajakandidaatteja.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinkuin PeteX kirjoitti niin ei kyseessä ole todellakaan muutama fani. Näissä asioissa yli 1000-päinen Eteläpääty puhaltaa täysillä yhteen hiileen kuten on tässä viime kausien aikana nähty. Ei tule olemaan minkäänlainen ongelma.

Toivottavasti noihin ratkaisuihin ei vain tarvitse ryhtyä vaan nämä tämänkin viikon Jere-huhut ovat vain huonoa läppää.


Loistava kuulla, että porukka on yhtenäisenä tätä kenties kaikkien aikojen käsittämättömintä ideaa vastaan. Fakta on, että H&V kyllä tietävät fanikatsomon arvon muuten tyhjyyttään kumisevassa areenassa ja osaavat nöyrtyä sen edessä. PAKKO nöyrtyä.

Jerestä sen verran, että pienikin kunnioituksen ripe tätä "ÄIJÄÄ" kohtaan murentui viimeistään siinä vaiheessa, kun avasi agenttinsa kautta mahdollisuuden pelata Jokereissa. Kerta kaikkiaan vastenmielinen ja selkärangaton juoppo.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Suoraselkäistä puuhastelua herroilta shedden ja karalahti jos jere narriksi päätyy. shedden ilmoitti pronssipelin jälkeen ettei karalahtea halua ikinä nähdä joukkueessaan?!

Itse asiassa Shedden EI sanonut suoraan niin. Suomalainen toimittaja vain hiukan repäisi vapaata suomennosta kehiin. En muista miten sanatarkkaan juttu meni, mutta Shedden nimenomaan korjasi jälkeenpäin että EI ole sanonut niin.
 

J.Petke

Jäsen
Luulen että tässä on nyt Jerellä menossa markkinahinnan korottamiskausi, avataan yhteyksiä isoihin seuroihin, pyydetään isoa palkkaa, vuodetaan tietoa lehtiin, pyydetään vähän lisää, mietitään ja lopulta sitten siirrytään johonkin seuraan paremmalla sopimuksella mikä oli alunperin tarjottu. Mitä enemmän on "ottajia" sitä vähemmän ehtoja voidaan asettaa.

On Jeren ensi kauden seura sitten vaikka Brunein ykkösliigassa niin uran kannalta aika taitepisteessä ollaan. Saako uutta intoa lajiin ja nostaa itsensä takaisin huipulle mikä on todistettavasti mahdollista vai haluaako ennemmin elää omaa elämää ja pelailla siinä ohessa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Niinkuin PeteX kirjoitti niin ei kyseessä ole todellakaan muutama fani. Näissä asioissa yli 1000-päinen Eteläpääty puhaltaa täysillä yhteen hiileen kuten on tässä viime kausien aikana nähty. Ei tule olemaan minkäänlainen ongelma.

Toivottavasti noihin ratkaisuihin ei vain tarvitse ryhtyä vaan nämä tämänkin viikon Jere-huhut ovat vain huonoa läppää.

Jep, kaikki kunnioitus teitä kohtaan jos tällainen pätee! Karalahden pelaaminen Jokereissa veisi viimeisenkin uskon pelaajien ja valmentajien puheisiin!
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Itse asiassa Shedden EI sanonut suoraan niin. Suomalainen toimittaja vain hiukan repäisi vapaata suomennosta kehiin. En muista miten sanatarkkaan juttu meni, mutta Shedden nimenomaan korjasi jälkeenpäin että EI ole sanonut niin.

Satuin olemaan paikalla.

Shedden sanoi sanatarkkaan "toivon, ettei minun tarvitse koskaan nähdä häntä".
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tiedätkö mitä, minulla on Jeren seuranta raportti 3 viikon ajalta kesäkuulta, josta selviää tasan tarkkaan paljon missä ja koska Jere on juonut. Määrät ylittävät alkoholismiin laskettavien määrien rajat 30+ v miehellä.

Hienoa, ensimmäinen täällä jolla on jotain faktaakin. Voitko panna lisääkin jakoon?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Aivan niin. Joten, miksi lainasit lähdettä, jonka luotettavuuden ja todenperäisyyden olet tuominnut (ja kyllä, ihan aiheesta!) tässäkin ketjussa useaan otteeseen?

Jos palaat hieman taaksepäin, niin voit lukea missä yhteydessä käytin tätä lainausta.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Asiaan puuttumatta, jos kerran noin on, ni mitä sinä siellä teit....?

No jos nyt välttämättä haluat tietää, niin olen aina lasin toisella puolella, uimahallissa, koskan harrastan uintia. Mutta lasin läpi näkee kyllä selvästi saliin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sheddenin kommentit

Jos nyt oikein muistan, niin Shedden sanoi sen surullisenkuuluisan pronssipelin jälkeen suurin piirtein näin: " I'm not sure if I will ever see him again"

Eli en ole varma, näenkö häntä koskaan. Tämä taisi sitten kääntyä muotoon, että en ole varma, haluanko nähdä häntä enää koskaan. Alkuperäisen ja 'aidon' kommentin sävy oli toki hiukan omituinen, ottaen huomioon että molemmat tiesivät jo tuossa vaiheessa työskentelevänsä SM-liigassa myös kaudella 2006-2007.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sheddenin kommentit

Jos nyt oikein muistan, niin Shedden sanoi sen surullisenkuuluisan pronssipelin jälkeen suurin piirtein näin: " I'm not sure if I will ever see him again"

Eli en ole varma, näenkö häntä koskaan. Tämä taisi sitten kääntyä muotoon, että en ole varma, haluanko nähdä häntä enää koskaan. Alkuperäisen ja 'aidon' kommentin sävy oli toki hiukan omituinen, ottaen huomioon että molemmat tiesivät jo tuossa vaiheessa työskentelevänsä SM-liigassa myös kaudella 2006-2007.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Yksi kirjoittaja koettaa hamaan tappiin puolustaa Jereä muuta foorumia vastaan.
Ei mennyt aivan tappiin.

Esitän kyllä kysymyksiä Jeren tapauksesta ja tuon esille myös omia mielipiteitäni, mutta tällaisia juttuja ainakin pitäisi pohtia myös hieman yleisellä tasolla. Muussa tapauksessa voidaan jättää suuri osa taustoista pois ja moni olennainen asia jää sanomatta, vaikka tuntuisikin ensin siltä, ettei sillä ole mitään tekemistä itse asian kanssa.

Vaikka menisikin koko foorumia vastaan, niin olen kuitenkin siitä surullinen, että suuri osa täällä esiintyjistä on luonut itselleen selvän kuvan tapahtumista, tietämättä niistä oikeastaan yhtään mitään. Minusta se on paljon huonompaa etiikkiä.

Täällä on myös näköjään täysin sallittua solvata ihmistä Jere Karalahtea tavalla, jota kukaan ei käytä (uskalla) koskaan normaalissa elämässä (vellihousu runkkari, mätäpaise, kusipää jne). Jostain syystä on vain päässyt valloilleen tapa, joka sallii tällaisen solvauksen nimimerkin takaa. Jääköön nyt kuitenkin sanomatta, mitä minä ajattelen sellaisista kovista neideistä.

Tässä suhteessa esim. HIFK:n fanit eivät ole kaikki seuranneet joukkettaan eliittiin, vaan jääneet sinne seiskan puolelle Matin tarinoiden sekaan.

Itse olen nähnyt ja kuullut niin paljon pötyä, täälläkin, etten pelkää kyseenalaistaan kaikkien satusetien jutttuja. Joten valitettavasti, vaikka foorumin idea olisi kuinka sellainen, että mennään toisen käden tietojen mukaan, niin en voi seurata mukana.
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viimeisen kahden sivun keskustelut käsittävät:

- Painonnostajat yms. bodarit ja heidän massakautensa.
- Murrayn, Kuhdan, Vescen ja Guollan palkat
- Ruotsin pakkien painot
- Nummelinin kolanjuonti
- Jenkkien pituuksien pyöristely
- Keskustelua, kuka on vihainen ja kenelle

Unohdit Kimin listaltasi.

Ja koski asia mitä tahansa, finnininja on erimieltä, oli kyse sitten Petteri Nummelinin kolamieltymyksistä tai bodareiden massakausista.

Löytyykö täältä yhtäkään, joka osaa lukea? Tai ymmärtää sen mitä lukee?
Kummassakaan mainitsemassasi asiassa ei ollut kysymys minun mielipiteistäni.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen nähnyt ja kuullut niin paljon pötyä, täälläkin, etten pelkää kyseenalaistaan kaikkien satusetien jutttuja. Joten valitettavasti, vaikka foorumin idea olisi kuinka sellainen, että mennään toisen käden tietojen mukaan, niin voi seurata mukana.

Varmasti saat helposti lokaa niskaasi kun puolustat Jereä, ja rikot jutuillasi tätä eräänlaista arkkipahiksen ja jengipetturin roolia joka on nyt Jeren ylle langetettu. Rakastetusta suoraan vihatuksi ei tunne välimuotoja.

Monelle on vain yksinkertaisesti helpompaa leimata Jere kusipääksi kuin lähteä selvittelemään asioiden monimutkaisia taustoja, puhumattakaan omista tunnoistaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
tietämättä niistä oikeastaan yhtään mitään.
Ethän sinäkään tiedä mistään mitään, mutta silti kyseenalaistat muiden tiedot täällä. Peräänkuulutat muilta faktoja ja lähteitä, vaikka itselläsikään ei sellaisia ole. Uskottavuutesi ei ole nolla. Se on jo alle sen. Irroittelet ja kommentoit yksittäisiä lauseita tai jopa sanoja asiayhteyksistään ja syyllistyt tällä tavoin asioiden tahalliseen vääristelyyn kuten parjaamasi media.
Kaikkihan sulle täällä nauraa. Palstan Pelle ja besserwisser.

Eikä sinulla ole aikomustakaan keskustella täällä asiallisesti. Jere on vain keppihevonen halullesi kinastella ja väitellä kaikkien kanssa. No sitähän 7-vuotiaat tekee.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Varmasti saat helposti lokaa niskaasi kun puolustat Jereä, ja rikot jutuillasi tätä eräänlaista arkkipahiksen ja jengipetturin roolia joka on nyt Jeren ylle langetettu. Rakastetusta suoraan vihatuksi ei tunne välimuotoja.

Monelle on vain yksinkertaisesti helpompaa leimata Jere kusipääksi kuin lähteä selvittelemään asioiden monimutkaisia taustoja, puhumattakaan omista tunnoistaan.

Aivan. Ja rakkaushan on usein sokeaa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ethän sinäkään tiedä mistään mitään, mutta silti kyseenalaistat muiden tiedot täällä.
Miksi minun pitäisi tietää? Ja vaikka en tietäisi mitään, niin miksi minun pitäisi niellä kaikki perätön, jota täällä viljellään?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Miksi minun pitäisi tietää? Ja vaikka en tietäisi mitään, niin miksi minun pitäisi niellä kaikki perätön, jota täällä viljellään?

Tämä on kyllä niin totta. Tällä(kin) palstalla on huima määrä kirjoittajia, joille asia muuttuu todeksi, kun sitä hoetaan tarpeeksi paljon, mutta kaikenlainen lähdekritiikki heitetään samantien roskakoriin.

Siinä osuit myöskin asian ytimeen viitauksellasi näihin neiteihin, jotka täällä solvaavat Karalahtea kaikenlaisilla suomenkielessa olevilla "ylistyksillä" nimimerkin takaa. Tympii ja pahasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös