Hampuri hävisi eilen illalla kauden avauksessa Kasselille 3-4. Jere ei päässyt kirjoihin maaleilla, syötöillä eikä jäähyillä, plusmiinuslukemakin näytti tasan nollaa eikä Jere del.org-sivun mukaan laukonutkaan kertaakaan kohti Boris Roussonin vartioimaa Kassel-maalia.
Olin pelissa. Jere ei esittanyt ihmeita, mutta ei myoskaan tehnyt virheita. Pelasi yv:t ja av:t. Laukauksia ei tosiaan nakynyt. Aamun lehdessa oli hieno ja iso kuva. Yksi pikku kahina oli mika ei ollut yhtaan mitaan, mutta kuvassa nyrkki on kaverin naamassa.
Ennakkotiedoista poiketen katsojia oli vain 8500, mutta tunnelma oli hienompi kuin meidan liigassa pystytaan ikina jarjestamaan. Olin fanikatsomon viereisessa lohkossa ja koko peli katsottiin seisaaltaan ja olutmyynti toimi. Lopun 5-3yv:ssa koko halli seisoi. Pelipaitojen ja kaulahuivien maara oli melkoisen hammentava.
Todella hieno tapahtuma ja pelin tasossakaan ei ole ihmeempaa moittimista. Taytyy katsoa joskus kevaalla, jos menisi viela uudelleen. Aivan varauksetta voi suositella kaikille kiekosta kiinnostuneille.
Saksalaiset osaavat kannattamisensa ja mitaan rahinaa ei ollut, vieraita oli toisessa paadyssa ehka parisen sataa. Suomeen en edes halua olutmyyntia katsomoon, vaikka itse paljon kaytankin. Ei se vain sopisi meille.
Sita rupesin miettimaan, etta mihin pain maata Hjallis aikoinaan konsultoi hallin rakentamista? Olisiko se tuo, ainakin aivan kuin narriluolassa olisi ollut.