dude kirjoitti:Aika hassua sinällään, että kovin moni ei kuitenkaan ole löytänyt tietään kiertotieden kautta tänne... Viestin määrä tältä aamulta on kuitenkin minimaalinen verrattuna normaaliin sunnuntaiaamuun. Edes krapulaketjussa ei ole ketään.
Minä googletin. Ei sen vaikeampaa pitäisi olla, mutta näköjään on.dude kirjoitti:Aika hassua sinällään, että kovin moni ei kuitenkaan ole löytänyt tietään kiertotieden kautta tänne... Viestin määrä tältä aamulta on kuitenkin minimaalinen verrattuna normaaliin sunnuntaiaamuun. Edes krapulaketjussa ei ole ketään.
Ai katos, vapaa on oikeasti poistettu foorumivalikosta. Hassua, itse en tuota huomannut ollenkaan, kun painun ketjuihin aina omien tietojen kautta.Blackie kirjoitti:Minä googletin. Ei sen vaikeampaa pitäisi olla, mutta näköjään on.
Totta. Mutta itse googletin automaattisesti, sillä en oikeastaan koskaan vilkaisekaan tuota Uudet viesti -otsaketta, joten ei tullut mieleen sitä käyttää. Olisihan se nopeampi tapa tietenkin ollut.sampio kirjoitti:Googlea helpompi tapa olisi ollut katsastaa Uudet viestit-otsakkeen alta, onko vapaalle tullut viestejä.
Juu, kunhan totesin. Nythän tuo näytti olevan muuten jo paikallaan.Blackie kirjoitti:Olisihan se nopeampi tapa tietenkin ollut.
Moderaattorit kirjoitti:Noita eliminaatiopelejä ei enää sallita moderaattorien yksimielisellä ja yksipuolisella päätöksellä.
Bugista en tiedä mutta kannattaa näitä kertoessa myös mainita omat asetukset. Esim. itselläni vitutusketjussa on vasta 477 sivua.Turder kirjoitti:Sellanen tekninen bugi, että vitutusketjun sivu 763 ei toimi. Sitä klikattaessa hyppää sivulle 762.
Ei vaan sen nimi on vaihtunut.jiihoo kirjoitti:Onko salatut elämät palaa tauolta -ketju mennyt kiinni?
Musta_Kyy kirjoitti:Semmoinen ihmetyttää, että lueskelin päivänä yhtenä tämän kuun alussa, että yksi kirjoittaja oli saanut kuukauden pelikiellon. No, nyt kävi kuitenkin niin, että lueskelin muutama päivä sitten palstaa ja siellähän oli jälleen kirjoituksia ko. nimimerkiltä. Myös vanhat rangaistukset oli pyyhitty pois ja mitään selitystä ei mistään löytynyt, miksi nimerkin rangaistus unohdettiin. Ko. rangaistukseen johtaneet viestit ovat yhä nähtävissä, mutta heebo sai hiljaisuudessa jatkaa muutaman päivän jälkeen kirjoitteluaan.
Onko siis rangaistukset helposti kumottavissa?
Jahas, selvitys olikin mukavan pikainen, kiitos siitä nimimerkille Moderaattorit!Moderaattorit kirjoitti:Kyllä me virhearvioimme pyrimme myöntämään ja korjaamaan, mutta mainitsemasi tapaus on kyllä vahinko, jota ryhdymme tämän perusteella selvittämään. Mikäli haluat tarkentaa asiaa vaikka yksityisviestillä, niin nimimerkin kertominen varmaan riittäisi meille asian selvittämiseksi.
Moderaattorit
Ja erittäin nasevasti siinä sanotaan, että "tässä otsikossa keskustellaan Salkkareista...". Kunpa olisikin niin, että se keskustelu rajoittuisi siihen otsikkoon.Trenchtown kirjoitti: