palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Linkkien kuvausten vahtaaminen on mennyt ihan naurettavuuksiin. On se nyt kumma, että tästäkin viestistä pitää antaa varoitus. Käsi ylös, kuka ei ymmärtänyt mitä linkkien takaa löytyy?
Linkkien kuvausten vahtaaminen on mennyt ihan naurettavuuksiin. On se nyt kumma, että tästäkin viestistä pitää antaa varoitus. Käsi ylös, kuka ei ymmärtänyt mitä linkkien takaa löytyy?
Alkuperäinen ajatus tuon säännön takana (poistaa J.Petken kuvaamat turhakeviestit) oli hyvä, mutta nyt on kyllä menossa lapsi pesuveden mukana*. Varminta kai olisi, jos ei linkkaisi ollenkaan vaan sisällyttäisi omaan viestiinsä koko linkin takaa löytyvän lähdekoodin.Linkkien kuvausten vahtaaminen on mennyt ihan naurettavuuksiin. On se nyt kumma, että tästäkin viestistä pitää antaa varoitus. Käsi ylös, kuka ei ymmärtänyt mitä linkkien takaa löytyy?
Minähän se taisin ensimmäisenä tuota linkkisääntöä ehdottaa ja tarkoitin juuri noiden turhakeviestien karsimista.KSillä joka ensiksi tuota linkkisääntöä ehdotti taisi olla mielessä, että nuo viestit missä on pelkkä linkki tai esim "tää on hauska www.youtube.zz/hoet/89806t" olisi karsittu pois.
Kyllähän tuosta alkuperäisestäkin viestistä selviää, että todennäköisesti kyseessä on linkit viiteen taklaukseen. Ei tämä muokattukaan viesti anna mitään liioiteltua informaatiota linkkien sisällöstä, mutta mielestäni huomattavasti parempi/järkevämpi kuin tuo alkuperäinen viesti ja ennen kaikkea MUKAVAMPI LUKEA.Fakta, jota kaikki jääkiekkoa seuraavat eivät taida ymmärtää. Kentällä yleensä sattuu silloin, kun se pää ei pysy ylhäällä. Parin viime liigakauden satoa.
Mäkiaho vs. Sweatt
Kudroc vs. Jokinen
Jokela vs. Komarov
Tuulola vs. Lostedt
Porthen vs. Hassinen
Ei olisi tullut, eikä olisi tullut vaikka ei olisi edes hyperlinkkeinä laitettu, mutta noinhan nuo parhaiten ymmärrettävissä ovat. Tätä on yritetty ohjeistaa että kerrottaisiin mitä linkitetään ja ainuttakaan pelikieltoa näistä ei vielä ole tullut, toki jossain vaiheessa joudumme todennäköisesti turvautumaan myös pelikieltoihin, asian perillesaattamiseksi.Heitetäänpä modeille kysymys: olisiko linkeistä tullut varoitusta, jos ne olisi kirjoitettu lainaamallani tavalla?
Näin niitä tehdään:Kysytäänpä modeilta sitten ohjetta siitä, miten noita hyperlinkkejä tehdään? Itse en osaa muuta kuin laittaa linkin sellaisenaan tänne. Nyt en uskalla siis linkittää mitään, jos haluaisinkin. Olen sitä yrittänyt testiosiossakin treenata, mutta siitä mitään tullut. Ei vaan osaa.
[url=www.jatkoaika.com]jatkoaika[/url]
Onnistuu helpoiten kun kirjoitat viestiin sen tekstin, jonka haluat linkistä jäävän näkyviin. Sen jälkeen maalaat kyseisen tekstin ja painat hyperlinkki-painiketta. Kopioit linkin osoitteen avautuvaan tekstikenttään ja siinä se on.Kysytäänpä modeilta sitten ohjetta siitä, miten noita hyperlinkkejä tehdään? Itse en osaa muuta kuin laittaa linkin sellaisenaan tänne. Nyt en uskalla siis linkittää mitään, jos haluaisinkin. Olen sitä yrittänyt testiosiossakin treenata, mutta siitä mitään tullut. Ei vaan osaa.
Pistänpä nyt tänne tällaisen kysymyksen, että vieläkö Venäjällä pelataan superliigaa? Siitä taisi olla joskus puhetta tuosta ketjusta, niin miksi sitä vanhaa ei ole lukittu ja tehty uutta KHL varten?
Nimimerkki mosselan kysymys Moderaattoreille samasta aiheesta muutama sivu taaksepäin
Moderaattoreiden vastaus nimimerkki mosselan kysymykseen
Että siinähän silleen sitten aktiivisena availet, jos asia todella vaivaa.
Olisiko täysin mahdotonta, että tämä viestinkirjoitustila uusittaisiin niin, että yleisimmät toiminnot olisivat yhden klikkauksen takana, kuten monilla muilla foorumeilla on. Esim. lihavointi, kursivointi ja alleviivaus voisivat olla toteutettavissa ikoneita klikkaamalla tässä tilassa, niin ei tarvitsisi aina itse rakentaa noita tageja.
No mutta lihavointi ja kursivointihan ovat yhden klikkauksen takana.Olisiko täysin mahdotonta, että tämä viestinkirjoitustila uusittaisiin niin, että yleisimmät toiminnot olisivat yhden klikkauksen takana, kuten monilla muilla foorumeilla on. Esim. lihavointi, kursivointi ja alleviivaus voisivat olla toteutettavissa ikoneita klikkaamalla tässä tilassa, niin ei tarvitsisi aina itse rakentaa noita tageja. Mitään hymiöpalleroita en tietenkään kaipaa (eikä niitä saa missään tapauksessa koskaan tuoda tälle palstalle), mutta nämä yleisimmin käytetyt tekstin tehostuskonstit kun olisivat helpommin toteutettavissa...
Sitten kysyisin vielä, että miksi modet ovat viime aikoina olleet aika laiskoja vastaamaan näihin kysymyksiin tässä ketjussa. Ei kai teillä nyt niiiin kiire ole?
No mutta lihavointi ja kursivointihan ovat yhden klikkauksen takana.
Modeilla on varmaan kiire siirrella sun nostamia ikivanhoja ja ketään kiinnostamattomia äänestysketjuja kierrätykseen.
No ei mulla ole.
Ainakin minulla ne ovat aina näkyneet tuossa vasemmassa yläkulmassa (katso liite).
Mutta ei näy minulla. Eikä ole koskaan näkynyt millään koneella, jolla minä olen jatkikseen oksennellut. Oli sitten kyseessä Mac tai PC, niin ei.
Mitä vittua? Tyhmä kysymys: voiko tämä olla kiinni selaimesta?
Olisiko täysin mahdotonta, että tämä viestinkirjoitustila uusittaisiin niin, että yleisimmät toiminnot olisivat yhden klikkauksen takana, kuten monilla muilla foorumeilla on. Esim. lihavointi, kursivointi ja alleviivaus voisivat olla toteutettavissa ikoneita klikkaamalla tässä tilassa, niin ei tarvitsisi aina itse rakentaa noita tageja. Mitään hymiöpalleroita en tietenkään kaipaa (eikä niitä saa missään tapauksessa koskaan tuoda tälle palstalle), mutta nämä yleisimmin käytetyt tekstin tehostuskonstit kun olisivat helpommin toteutettavissa...
Nyt olen ymmälläni. Mulla on ainakin word-tyyliin B, I, U-kuvakkeet tuossa ylhällä. Mustaan tekstin ja napsautan valitsemaani korostuskeinoa, tadaa? Toinen hyvä keino on pikanäppäimet, ctrl-b toimii ainakin loistavasti.
Kiitos muistutuksesta. Tämä valitettavasti oli jäänyt tekemättä, kun jäimme miettimään rapakontakaista junnusarjaa käsittelevän ketjunkin siirtämistä. Asia nyt korjattu, olkaa hyvät ja pahoittelumme viiveestä.Hyvää iltaa Modet!
Voisiko AHL- ja Kanadan junioriliigatketjut siirtä tuolta "Muut kiekkosarjat" osiosta, tuonne Pohjois-Amerikka osioon? Joo tiedän että itseppä tuon toisen ketjun sinne avasin, mutta eipä ollut vaihtoehtoja, kun Pohjois-Amerikka otsikona alla on valittavana vain ja ainoastaan NHL.