Sv veinikretski kirjoitti:
Jaahast, kysytääs vielä tälläista asiaa joka vielä jäi kyselemättä ! Kun minulle Tallinnan laivalla ilmoitettiin että veinin ketjunavauskielto on ikuinen, niin pitääkö se paikkansa ? Se että kysyn näin palstan kautta johtunee siitä että en yleensä ole saanut vastauksia kysymyksiini muuten, viime kerralla tosin sainkin sitten nopeasti juuri palstan kautta kysyessäni, kiitos vaan siitä.
Huomasin tuossa että muille on ilmoitettu kestoaikoja pelikielto ketjussa. Tosin olen jälleen menossa Suomeen. kun pitää taas mennä koulutttamaan ihmisiä, niin olen Viikingin Rosellassa huomen-illalla, että sielläkin voi tulla asiasta jälleen kertomaan jos sattuu joku olemaan paikalla.
veini
Kerrotaan tämä nyt selvällä suomen kielellä. Moderaattorit eivät ikinä kerro kenenkään kirjoittajan pelikielloista, rangaistuksista tai muista tapahtumista Tallinnan laivalla, Mustamäen torilla, Nuuksion metsissä tai Tampereen Särkänniemessä. Piste. Ilmoitukset tulevat aina ja ainoastaan joko sähköpostilla tai yksityisviestillä.
Mikäli joku henkilö on ilmoittanut sinulle naamatusten olevansa Jatkoajan moderaattori, hänen sanomisiaan ei pidä ottaa totuutena.
Emme mekään huutele olevamme se ja se kirjoittaja kun liikumme jossain päin maapalloa. Mikäli tämänkaltaisiin tapauksiin moderaattorien ryhmässä törmätään, ko. henkilö ei tule olemaan sen jälkeen moderaattoriryhmän jäsen.
Näin ollen voit jättää jonkun henkilön totuudet oman onnensa nojaan, se on todennäköisesti valhetta.
Mikäli uskot niitä absoluuttisena totuutena, se on sinun oma valintasi. Me emme kuitenkaan ota niistä vastuuta.
Emmehän edes liiku ihmisten ilmoilla-ryhmän jäsenet,
Moderaattorit