JII-HAA!!! Löysinpä sen hakemani ketjun.Etsin tänään manuaalisesti erästä ketjua ilman kunnollisia hakusanoja - - -
Toistan kysymykseni. Onko mahdollista?Olisiko ohjelmallisesti mahdollista saada kaikki aktiiviset ketjut lueteltua ensin ja vasta sitten kaikki siirretyt sekä suljetut ketjut niputettua yhteen tuonne loppuun? Vai onko tuo jo nyt mahdollista jollain asetuksilla (itse en ainakaan ole löytänyt)?
Sama vika täällä. Epäilen että kyseessä on mafia HPK-kannattajia vastaan. Ihan epistä.Minkä takia mun synttärit ei ole ikinä näkynyt, vaikka niin olen antanut tehdä?
Miksi lavastitte minut, että olisin tehnyt noin huonon avauksen tuohon ulkoasuketjuun.
K -> S!
..|..
Kiitos. Nyt voin nukkua ensi yön rauhassa.Noh, mieliksesi laitoimme avausviestiin kommentin, josta selviää ettet ollut tuon ketjun avaaja.
T. Moderaattorit
Ei tule ainakaan meikäläisen kuvaruudulle. Tulee vain "todelliset" viestit ilman ilmoituksia. Tarkista asetuksistasi, onko siellä rasti väärässä paikassa.Niin, tämä kovin vähäpätöinen asia, mutta miksi ihmeessä aina kun hakee "Uudet viestit" niin sivun alkuun tulee pitkä lista "Ilmoitus"-viestejä.
Niin vaan lykkää minullakin Ilmoitukset. Enkä kyllä millään löydä asiaa koskevaa asetusta. Taidan olla sokea.Ei tule ainakaan meikäläisen kuvaruudulle. Tulee vain "todelliset" viestit ilman ilmoituksia. Tarkista asetuksistasi, onko siellä rasti väärässä paikassa.
Mitä, ottaako jotain jyväskyläläistä modea tuleva tappio tepsiä vastaan niin koville että otteluseurantaketju piti lukottaa ennen ottelun päättymistä???
Mitä minun pitää tehdä, jotta pystyn muokkaamaan profiiliani? Kun tein muutoksen ja painoin tallenna -kohdasta, niin mitään muutosta ei profiilissa tapahtunut. Oletan sen johtuvan siitä, että sitä hakemus -kenttää en täyttänyt, miksi olisinkaan, kun sellaisen olen jo aikoinaan tehnyt.
E: Enkä ainoastaan oleta, vaan siitä se johtuu. Pitääkö muuttaa jotain asetuksia?
Vaikka modejen joukossa onkin varmaa hassun hauska turenkilaishuumori pinnalla, voisi jalkapalloa kutsua jalkapalloksi eikä miksikään potkikseksi (tuossa Batsin bannausviestissä).
Solvattiinko arvostamaasi mänttikuulaa nyt sitten liikaa tuollaisella lausahduksella?
Että silleen..
Kyllä. Tämä on vain ja ainoastaan moderaattoreiden harkinnassa oleva asia.Ilmeisesti on moderaattoreiden harkinnassa mikä on turha one-liner ja mikä sisällöltään tarpeellinen viesti.
Sama. Itse kai olin osasyyllinen, mutta mielestäni tuossa pysyttiin koko ajan aiheessa, tai ainakin sivuttiin sitä. Minua vitutti tuleva formula-kiima ja jonkun verran myös Nico, kun tuli puheeksi. Jermua vitutti vähän suomalaisten kansantauti, eli kateellisuus ja Vakiota formula-junttien kutsuminen junteiksi. Herr schollia taas vitutti normisti työväenluokka. Aiemmin siellä oli kirjoituksia glory hunttauksen kirvoittamasta vitutuksesta ym.Vituttaa, kun vitutusketju meni lukkoon. Mutta minkäs takia näin kävi?
Nyt vituttaa, että yksi jatkiksen legendaarisimmista ketjuista suljettiin ilman mitään järkevää syytä.