Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

  • 617 622
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Sen verran ohi ketjun aiheen, että kiitoksia neuvoista. Pitääkin hyväksikäyttää, ei siis vastaajia vaan neuvoja. Nyt voin lopettaa valittamisen siis aiheesta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Etsin tänään manuaalisesti erästä ketjua ilman kunnollisia hakusanoja - - -
JII-HAA!!! Löysinpä sen hakemani ketjun.
Olisiko ohjelmallisesti mahdollista saada kaikki aktiiviset ketjut lueteltua ensin ja vasta sitten kaikki siirretyt sekä suljetut ketjut niputettua yhteen tuonne loppuun? Vai onko tuo jo nyt mahdollista jollain asetuksilla (itse en ainakaan ole löytänyt)?
Toistan kysymykseni. Onko mahdollista?

Samalla kun noita tuli selailtua, keräilin Teille siirreltäviä ketjuja.

Osastoon Muu urheilu:
Ateenan Olympialaiset 2004
Jarkko Nieminen
Jalkapallon World Cup 2002
Valioliiga 2003-04
Hiihdon MM-kisat 2005
NFL 2004-05
NFL 2003-04
Superpesis 2003
Valioliiga - siirrot 2004
UEFA Champions League 2002-03
Jalkapallon Ykkönen 2004
Torino 2006 - YLEn toimitus
Yleisurheilun EM-kisat 2002
FC Jokerit
UEFA Champions League 2003-04
Veikkausliiga 2003
Aston Villa 2002-03
Valioliiga 2002-03
Superpesis 2004
Mikael Forssell

Osastoon Kierrätyskeskus:
Eastside Hockey Manager - Francise Edition
NHL 2006
Championship Manager 4
NHL 2007
NHL 2005
NHL 2k6
ESPN NHL Hockey, NHL 2004, NHL Hitz Pro, NHL Rivals
Championship Manager 2001-02
GTA San Andreas
Championship Manager 2000-01
Football Manager 2006
NHL 2003
Pro Evolution Soccer 5
Championship Manager 2001-02
NHL 2k5
Eastside Hockey Manager
GTA Vice City
Tietokone-/konsolipeliketju
Football Manager 2005
Pro Evolution Soccer 4
Pro Evolution Soccer 6
Makai Media -keihäänheittoa (tai sitten yhdistää Pieni ja loistava peli -ketjuun...)
Smallworld - Jatkoaika Division
Championship Manager 2001-02

Samalla kannattaisi varmaan muokata hieman noita melkoisen "monenkirjavia" otsikoita hieman yhtenäisemmiksi ja taitaa siellä jotain yhdisteltäviäkin viestiketjuja olla. Siinähän Toiminnan miehille on jälleen jotain rattoisaa väkerreltävää huomiseksi ja sen jälkeen vain lauantai-illan ratoksi määrämittaista pesään...

Nyt jatkan kiivashenkistä keskustelua ystäväni Mr.Nikolai Sinebrychoffin kanssa ja harkitsen nukkumaanmenoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minkä takia mun synttärit ei ole ikinä näkynyt, vaikka niin olen antanut tehdä? Ja toiseksi. Voisitteko poistaa minun ensimmäiseksi avaavani ketjun tekstin, vain rauhoottaseni minun elämän(vaimon kaveri)?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmoitus-viestit??

Niin, tämä kovin vähäpätöinen asia, mutta miksi ihmeessä aina kun hakee "Uudet viestit" niin sivun alkuun tulee pitkä lista "Ilmoitus"-viestejä. Nämä viestit pitää sisällään jotain pelikieltoja sun muuta. En usko että ketään oikeasti kiinnostaa nuo viestit tai sisältö (tyyliin: "Nimimerkki mullikka saa viikon aikaa miettiä, josko seuraavalla kerralla ei lainaisi toisen kirjoittajan koko viestiä vastatakseen siihen turhalla onelinerillä."). Korkeintaan jos on itse saanut pelikiellon niin sitten.

Eli voisiko nuo haudata johonkin muualle? Tai ettei jokaista tulisi sivun alkuun omana viestinään, olkoon vaikka yksi viestiketju jossa noita olisi. Nytkin taitaa olla 8 vastaavaa Ilmoitus-viestiä tuossa alussa..nämä täysin sisällöttömät viestit pistää aina ensin silmään. Nämä nopeasti veke, kiitos.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Niin, tämä kovin vähäpätöinen asia, mutta miksi ihmeessä aina kun hakee "Uudet viestit" niin sivun alkuun tulee pitkä lista "Ilmoitus"-viestejä.
Ei tule ainakaan meikäläisen kuvaruudulle. Tulee vain "todelliset" viestit ilman ilmoituksia. Tarkista asetuksistasi, onko siellä rasti väärässä paikassa.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ei tule ainakaan meikäläisen kuvaruudulle. Tulee vain "todelliset" viestit ilman ilmoituksia. Tarkista asetuksistasi, onko siellä rasti väärässä paikassa.
Niin vaan lykkää minullakin Ilmoitukset. Enkä kyllä millään löydä asiaa koskevaa asetusta. Taidan olla sokea.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä, ottaako jotain jyväskyläläistä modea tuleva tappio tepsiä vastaan niin koville että otteluseurantaketju piti lukottaa ennen ottelun päättymistä???
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä minun pitää tehdä, jotta pystyn muokkaamaan profiiliani? Kun tein muutoksen ja painoin tallenna -kohdasta, niin mitään muutosta ei profiilissa tapahtunut. Oletan sen johtuvan siitä, että sitä hakemus -kenttää en täyttänyt, miksi olisinkaan, kun sellaisen olen jo aikoinaan tehnyt.

E: Enkä ainoastaan oleta, vaan siitä se johtuu. Pitääkö muuttaa jotain asetuksia?
 
Viimeksi muokattu:
Mitä, ottaako jotain jyväskyläläistä modea tuleva tappio tepsiä vastaan niin koville että otteluseurantaketju piti lukottaa ennen ottelun päättymistä???

Otteluseurantaketju lukotettiin vasta sen jälkeen kun varsinainen otteluketju oli jälleen avattu klo 20:47, eli tilanteessa pystyi ottelusta keskustelemaan koko ajan jommassa kummassa ketjussa. Joskus vaan modet ovat ääntä nopeampia.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mitä minun pitää tehdä, jotta pystyn muokkaamaan profiiliani? Kun tein muutoksen ja painoin tallenna -kohdasta, niin mitään muutosta ei profiilissa tapahtunut. Oletan sen johtuvan siitä, että sitä hakemus -kenttää en täyttänyt, miksi olisinkaan, kun sellaisen olen jo aikoinaan tehnyt.

E: Enkä ainoastaan oleta, vaan siitä se johtuu. Pitääkö muuttaa jotain asetuksia?

Pistä siihen hakemuskenttään vaikka kolme pistettä, pitäisi toimia. Itsellä oli sama ongelma aikanaan.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Vaikka modejen joukossa onkin varmaa hassun hauska turenkilaishuumori pinnalla, voisi jalkapalloa kutsua jalkapalloksi eikä miksikään potkikseksi (tuossa Batsin bannausviestissä).
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Solvattiinko arvostamaasi mänttikuulaa nyt sitten liikaa tuollaisella lausahduksella?

Että silleen..

Herää kysymys etä kuinka kauan vastaavien viestien viljely nähdään tarpeelliseksi. Ilmeisesti on moderaattoreiden harkinnassa mikä on turha one-liner ja mikä sisällöltään tarpeellinen viesti.

Toisaalta onhan se wilcolle varmaan kivaa virtuaalipippelin kasvatusta käydä väläyttämässä ah niin terävää ja tarpeellista vittuilua.

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa, kun vitutusketju meni lukkoon. Mutta minkäs takia näin kävi?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vituttaa, kun vitutusketju meni lukkoon. Mutta minkäs takia näin kävi?
Sama. Itse kai olin osasyyllinen, mutta mielestäni tuossa pysyttiin koko ajan aiheessa, tai ainakin sivuttiin sitä. Minua vitutti tuleva formula-kiima ja jonkun verran myös Nico, kun tuli puheeksi. Jermua vitutti vähän suomalaisten kansantauti, eli kateellisuus ja Vakiota formula-junttien kutsuminen junteiksi. Herr schollia taas vitutti normisti työväenluokka. Aiemmin siellä oli kirjoituksia glory hunttauksen kirvoittamasta vitutuksesta ym.

Nyt vituttaa, että yksi jatkiksen legendaarisimmista ketjuista suljettiin ilman mitään järkevää syytä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaa on vai?

"Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus
Ketju on suljettu, et voi lähettää uusia viestejä

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 15:25."
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Voisitte fiksata tätä sivustoa sillä tavalla että saataisiin tonne NHL-puolelle joka joukkueelle oma "keskusteluboksi" eli samanlainen kuin SM-liigan puolella, tämä toisi sivustoon selkeyttä eikä tarvitsisi koko ajan etsiä "oman" joukkueen keskustelusivustoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös