Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Kannattaisikohan tuolta Sm-liigapuolen siirtohuhu-ketjusta siirtää omaksi aiheekseen nuo Venäjää ja muita koskevat siirtokorvaus asiat? Aika monta sivua jo tullut off-topicia.
Harvemmin otan kantaa tämän tyyppisiin pyyntöihin, mutta nyt olen aivan eri mieltä.Eikös tuon Pieni ja loistava peli -topicin voisi siirtää Kierrätyskeskuksesta Peliluolan puolelle?
Harvemmin otan kantaa tämän tyyppisiin pyyntöihin, mutta nyt olen aivan eri mieltä.
Peliluolassa keskustellaan eri konsoleiden fantasialiigoista ym. kun taas tässä kyseisessä ketjussa on linkkejä pieniin ja yksinkertaisiin flashpeleihin. Itse olen löytänyt todella monta viihdyttävää peliä tuon kautta ja se katoaisi täysin tuonne fantasialiigojen sekaan. Peliluossa en ole ikinä vieraillut, kun nuo konsoliliigat ei kiinnosta pätkääkään.
Pliis, pitäkää se kierrätyskeskuksessa!
Mielestäni kaikki peliketjut kuuluvat tuonne peliluolaan (tai mikä se nyt sitten onkin), mutta voisikohan tämän parissa viestissä mainitun ketjun tehdä vaikka pysyväksi, niin se olisi aina ylimpien joukossa.Samoilla linjoilla fastasasharkin ja J.Petken kanssa. "Pieni ja loistava peli" on tarpeellinen ketju, sen sijaan "FIFA/NHL/NBA/EHM whatever pumppuliiga osa 5" kaaokseen tuollaiset helmet hukkuisivat tyystin. Ääni täältä siis "Pieni ja loistava peli"-ketjun pitämiseksi Kierrätyksessä.
Tässä "ei-nyt-niin-teknisesti-orientoitunut" vihreä moderaattori vastaa, että säännöllä tarkoitetaan nimenomaan sitä, ettei viesteihin liitetä kuvia suoraan itse viestiin. Jos ko. pykälän sanamuoto on ristiriitainen tarkoituksen kanssa, sitä pitänee jollain aikataululla muokata. Sanamuotoa siis. Kyseinen pykälä taas perustuu siihen, että ihan alkuaikoina kuvien ja .gif-animaatioiden liittäminen viestiin oli mahdollista ja silloin homma ns. lähti käsistä ja ne kiellettiin.Mihin perustuu kuvien linkkaamiskielto säännöissä (§15)? Eihän ne taida edes kuormittaa kallisarvoista serveriä, vai kuormittavatko? Eikös se img-tagi toimi niin, että vasta käyttäjän selain kurkkaa linkkiin ja hakee sen kuvan alkuperäisestä paikastaan? Minusta olisi turvallisempaa katsoa se kuva suoraan ruudulta kuin käydä klikkailemassa epämääräisiä superhyperlinkkejä, joihin käyttäjät pakotetaan turvautumaan.
Kyseinen pykälä taas perustuu siihen, että ihan alkuaikoina kuvien ja .gif-animaatioiden liittäminen viestiin oli mahdollista ja silloin homma ns. lähti käsistä ja ne kiellettiin.
- - -
Lisäksi tulisi vielä kaikenmaailman turhia kuvaketjuja, eikä ne kiinnosta ketään. - - -
Tämä sama haastehan on nyt uudestaan käsillä, kun eri mobiilivehkeet ovat yleistyneet. Itse käyn täällä jo ehkä useammin kännykällä kuin tietokoneella. Palvelimen päästähän sen näkee, että millä ihmiset surffailevat. Riippuu paljon värkistä, alustasta, liittymästä ja selaimesta, että miten kuvat taipuvat näytölle. Datan määrälläkin on merkitystä joillekin, jos on joku 384kbps-liittymä, ei ole kiinteää hintaa tai käyttää kallista roaming dataa.Jos en ihan väärin muista niin perusteltiin sillä että kaikilla ei ole laajakaistaa, ja modeemilla selaaminen menee vaikeaksi jos sivu on raskas.
Miksi kaikki maailman muut keskustelupalstat sallivat myös kuvat?Netissä on miljoona+n kuvaketjua, käytä niitä. Miksi Jatkoaikaan tarvittaisiin yhtään kuvaketjua?
Miksi kaikki maailman muut keskustelupalstat sallivat myös kuvat?
Voisiko Porvoon ampumistapausta koskevat viestit siirtää omaksi ketjukseen Romani-ketjusta? Niitä kun on jo sivu jos toinenkin...
Olisiko mahdollistaa erottaa keskustelu VR:n matkalipuista Ihmettelyketjusta omaksi ketjukseen?
Juu, ja aika monta viestiä aikaisemmin olisi saanut jo ottaa irroituksen. Edellisessä viestissäni olisi hyvä alkukohta uudelle ketjulle. Onko nyt jotain Kesähessu-modeja töissä vai?Minusta kyseisen ketjun voisi siirtää Kierrätyskeskuksesta Vapaan keskustelun puolelle. Kyseisessä ketjussa kuitenkin käydään asiallista keskustelua samaan tapaan kuin normi-ketjuissa Vapaalla puolella.
vlad.
Onko foorumista harkittu koskaan koodattavan vähän kevyempää mobiiliversiota? Jos ei, niin olisiko mahdollista saada? FutisForum²:n eri versioista voisi ottaa mallia.