Homma nyt hanskassa. Olin ollut tyhmä ja säätänyt joskus aikoinaan jotta "tunnista kesä- ja talviajan asetukset automaattisesti". Ei voi kaikkea tietää. Ps. olen edelleen sekaisin tappioista, mutta kellot on oikeassa.Yxsarvinen kirjoitti:Tuota noin... Seinäkelloni ja kännykkäni näyttää kello kolmea, tietokone neljää ja Jatkoajan viestinlähetys aika kahta. Onko siellä teillä vahingossa siirretty kelloja väärään suuntaan vai olenko sekaisin SaiPan tappiosta?
Kyllähän tuolla oikeassa yläkulmassa näyttäisi olevan linkit kyseisen ottelun tilastoihin ja ennakkoonkin, jos en ihan väärin ymmärtänyt, mitä ajoit takaa.dana77 kirjoitti:Pieni juttu, mutta toistuu aina. Voisiko raporttejen ja tilastojen alkuun lisätä linkit toisiinsa (siis ristiin)? Toinen vaihtoehto olisi että myös sen senkin ottelun tulos olisi listattu sivun oikeassa reunassa olevassa palkissa, joka on ruudulla näkyvissä.
Otsikon mukaista Ässät-HIFK 4. välierän rapsaa joudut kyllä odottelemaan ainakin vielä ensi kauteen. Sorry, oli pakko!Mr.Fox kirjoitti:Ottelun päättymisestä on kulunut jo yli kolme ja puoli tuntia eikä Jatkoajan sivuilla näy minkäänlaista raporttia ottelusta.
finnishninja kirjoitti:Panin tämän merkille kerta toisensa jälkeen, NHL-lockoutin aikana. Moni toimittaja kirjoitti silloin omien vakaumustensa mukaan.
Minäkin olen nähnyt eri toimituksien aikaansaannoksia, jotka kirjoittavat finnishninjan näkemyksien vastaisesti. Joskus he kirjoittavat jopa niin hyvin, että olen pannut merkille, että finnishninja on muuttanut mielensä.hannes_ko kirjoitti:Olen käynyt muutamissa toimituksissa, ja jokaisen seinältä olen löytänyt huoneentauluna finnishninjan vakaumuksen, jonka mukaan jutut sitten kirjoitetaan. Valitettavasti edistys ei ole Jatkoaikaan ehtinyt, vaan toimittajien sallitaan kirjoittaa asioista finnishninjan näkemyksen vastaisesti. Tämän on selvä puute ja syö Jatkoajan uskottavuutta.
Mikäs siinä on ihmeellistä? Moderaattorit ovat tietysti Hämeenlinnan torilla. Vaikea sieltä nyt on otsikoita muokata.Mdawg kirjoitti:Aika erikoista sinänsä, että liigakauden viimeisen ja tärkeimmän pelin loppumisesta on kulunut jo likimain 2 ja ½ tuntia, mutta Suomen johtavan jääkiekkomedian etusivulla ei näy edes puffia Suomen mestaruuden ratkeamisesta ja voittajasta. Pistipähän vain noin ohimennen silmään.
Kiisa kirjoitti:Joskopa raporttivuorossa ollut toimittaja ei ole kauhean innostunut juuri tällä hetkellä. Raportit sun muut hoitaa aina kotijoukkueentoimittaja.
Ohmi kirjoitti:Sama tapa näyttää jatkuneen Jatkoajan muissakin kolumneissa, joten olisiko täysin mahdotonta pistää näiden loistavien kolumnien perään myöskin vuosiluku, niin ei tarvitsisi arvuutella tulevaisuudessa, minä vuonna mikäkin kirjoitettu?