Kysymyksiä, kommentteja ja palautetta Jatkoajan toimitukselle ja ylläpidolle

  • 168 587
  • 972
Tila
Viestiketju on suljettu.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kaivanto kirjoitti:
Yhdyn tähän, itse asiassa valittelin samaa joskus aiemmin, enkä ollut asialla edes ensimmäinen. Vanhojen artikkelien päivittäminen voi olla tolkuton vaiva, mutta vuosiluvun laittaminen uusiin ei minkäänlainen. Tämä on oikeasti ongelma, jonka korjaaminen on naurettavan helppoa. Koskee myös pelaajakorttien tekstejä.
Eiköhän päivämäärä generoida automaattisesti tietokannasta kolumnien ja uutisten perään, joten tuo ei liene kuin n. kolmen merkin lisäämisen vaiva koodiin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kun tuolla alakulmassa on sellainen valikko, josta saisi leiskan valittua vanhasta hienoon moderniin versioon, jota itse tykkään käyttää, niin olisin kysynyt, että mitenköhän sen asetuksen saisi pysyväksi, että aina kun kirjautuu, se "style chooser" olisi mulla asennossa modern. Joskus se tuntuu olevan, joskus taas ei. ???
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Individual kirjoitti:
Kun tuolla alakulmassa on sellainen valikko, josta saisi leiskan valittua vanhasta hienoon moderniin versioon, jota itse tykkään käyttää, niin olisin kysynyt, että mitenköhän sen asetuksen saisi pysyväksi, että aina kun kirjautuu, se "style chooser" olisi mulla asennossa modern. Joskus se tuntuu olevan, joskus taas ei. ???
Avaa omat tietosi -> muokkaa asetuksiasi, sieltä alhaalta valitset palstan ulkoasun.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kyösti kirjoitti:
Onko foorumin kello normaaliajassa vai mistä johtuu,että viesteissä on väärä kellon aika?
Olen myös usein ihmetellyt samaa, että enhän mä nyt aamuneljältä-viideltä tänne ole koskaan mitään viestejä lähettänyt. Jotain vikaa foorumin asetuksissa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko tästä ollut ennen puhetta, mutta en ainakaan huomannut. Katselin jatkoajan etusivulta veikkauksen kertoimia, ja ihmettelin Ruotsin ja Venäjän isoja kertoimia. Olin jo lähdössä kioskille, kun huomasin veikkauksen sivulta että Ukrainan ja Kazakstanin perässä on (+2). Jatkoajan etusivulta tätä ei taida selvitä.
 
K

kangaroo

Ohmi kirjoitti:
olisiko täysin mahdotonta pistää näiden loistavien kolumnien perään myöskin vuosiluku, niin ei tarvitsisi arvuutella tulevaisuudessa, minä vuonna mikäkin kirjoitettu?

Ystävällisin terveisin,

Ohmi

Tätä olen itsekin joskus kysellyt, joten kysytään vielä uudelleen. Olisiko siis mahdollista saada päivämäärän lisäksi vuosiluku perään ?

Olisiko alunperin ajateltu että nämä ovat niin ajankohtaiskamaa, että päivämäärä riittää ? Kyllä näitä kuitenkin luetaan vielä myöhempinäkin vuosina.
 

Ylläpito

Administrator
Vuosiluku lisätty

Päivämäärän lisäksi uutisissa ja kolumneissa näkyy nyt myös tuo paljon pyydelty vuosiluku. Ei todellakaan ollut iso työ, on aiemmin jotenkin päässyt vain karkaamaan ylläpidon loppumattomalta TODO-listalta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liljaniemen kolumni oli taas taattua tavaraa. Voisinko minäkin päästä Jatkoajan toimittajaksi heittämällä nollaluokan provoa nollaluokan provon perään? Oman egon nostatus rulettaa kympillä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Blackie kirjoitti:
Liljaniemen kolumni oli taas taattua tavaraa. Voisinko minäkin päästä Jatkoajan toimittajaksi heittämällä nollaluokan provoa nollaluokan provon perään? Oman egon nostatus rulettaa kympillä.

Uskomatonta paskaa,kuraa ja muuta surkeaa tuotosta tuo kaveri saa kyllä syytää kolumnien varjolla. Montako niitä vielä tarvitsee etusivulle tunkea. Provoilu on palstan puolella melkolailla kiellettyjen asioiden puolella mutta tämä sankari saa tehdä sitä ihan etusivun kautta. Ja turha selittää millään "kolumni saa olla huumoripitoinen yms"-paskalla. Ei mene enää läpi.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liljaniemen juttu menee kyllä tällä kertaa minulle läpi. Tosin vain siitä syystä, että hän puhuu "meistä idioottitoimittajista".

Tosin haluaisin samaan hengenvetoon pyytää korjaamaan sen erheen, että Liljaniemi on unohtanut heittomerkit sanasta toimittaja. Joku oikea toimittaja saattaa vielä suuttua.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Turha sitä liigaa on ensikaudella pelata. Liljaniemen mukaan HPK on ainut joka on onnistunut hankinnoissaan ja muut vastaavasti epäonnistuneet täysin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HABS #11 kirjoitti:
Turha sitä liigaa on ensikaudella pelata. Liljaniemen mukaan HPK on ainut joka on onnistunut hankinnoissaan ja muut vastaavasti epäonnistuneet täysin.
Niinpä. Varmasti suurin osa jatkislaisista on yllättyneitä tuosta Liljaniemen mielipiteestä. Varmaan tuo HPK-fanius on myös syy, miksi mies saa noita ala-aste -tasoisilla provoilla höystettyjä paskakolumneja kirjoittaa.

Edit: En tiedä kuka päättää ja mistäkin, mutta eiköhän olisi jo aika antaa Liljaniemelle ns. kenkää? En viitsi herralle sähköpostia lähettää negatiivisena palautteena. Vähän sama kun heittäisi bensaa liekkeihin.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolumni oli täysin Jatkoaika-brändin mukaista toimintaa, tätähän brändiä edustavat puhtaimmillaan "toimittajat"/"kolumnistit" Hiitelä & Liljaniemi. Todella sääli, jatkoaika.com -sivustolla olisi aineksia todella laadukkaaksi ja arvostetuksi lätkäpalstaksi (siis nimenomaan toimituksellinen osio, ei tämä keskustelupalsta) ilman näitä ala-astetasoisia kirjoitelmia.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
HABS #11 kirjoitti:
Turha sitä liigaa on ensikaudella pelata. Liljaniemen mukaan HPK on ainut joka on onnistunut hankinnoissaan ja muut vastaavasti epäonnistuneet täysin.

Kyllä mun nähdäkseni Liljaniemi mainitsee kolme onnistujaa hankinnoissaan. Ja neljä semi-onnistujaa.

Voit varmasti perustella muuten sen, miten HPK ei olisi onnistunut hankinnoissaan? Muut voivat myös yrittää, kun näköjään Suomen Mestarista taas se hammas pahiten kolottaa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
HPK voitti ansaitusti Suomen Mestaruuden keväällä 2006. Onnitteluni!!

Siitä huolimatta kaipaisin vähän objektiivisuutta kolumniin mediassa, joka kuitenkaan virallisesti ei ole ilmoittanut olevansa hengissä vain hoopeekoon tähden ja vain hoopeekoota varten.

Ja Noose: ketä on väittänyt, että HPK ei ole onnistunut hankinnoissaan?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
peruspata kirjoitti:
Ja Noose: ketä on väittänyt, että HPK ei ole onnistunut hankinnoissaan?

Ehkä tämän tyyppinen kommentointi hieman viittaa siihen, että HPK:n hankintojen ylistäminen olisi jotenkin väärin tämän off-seasonin näyttöjen perusteella:

peruspata kirjoitti:
Siitä huolimatta kaipaisin vähän objektiivisuutta kolumniin mediassa, joka kuitenkaan virallisesti ei ole ilmoittanut olevansa hengissä vain hoopeekoon tähden ja vain hoopeekoota varten.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hah, täällähän vedetään herneitä nenään oikein huolella Liljaniemen ilmeisen onnistuneesta kolumnista. Urheilulehden toimitus ilmeisesti hukkuu sähköpostiin Sihvosen kirjoituksista, jos Liljaniemen tarkoituksella hieman kotiin päin vetävä kolumni saa tällaisen porun aikaiseksi.

ps. ehkä tuosta kolumnista olisi ollut viisainta avata keskusteluketju tämän marinan sijasta...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Siis pointtini oli sama kuin aika monella edellisellä kirjoittajalla, että miksi koko kolumni oli niin yksipuolisesti HPK-väritteinen. Kiinnitä huomiota sanaan vain. Kerho ja Ässät pelasivat mielestäni hienon kauden, tuoden ne pienemmät seurat takaisin liigakartalle. Siitä Jukkakin suuttui ja lähti Ruotsin divisioonaan.

Hankinnat varmaan täydentyvät vielä, Kerho oli hyvin liikkeellä ja teki ainakin paperilla ihan hyviä hankintoja. Elämä on, halitaan jo.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Noose kirjoitti:
Kyllä mun nähdäkseni Liljaniemi mainitsee kolme onnistujaa hankinnoissaan. Ja neljä semi-onnistujaa.

Voit varmasti perustella muuten sen, miten HPK ei olisi onnistunut hankinnoissaan? Muut voivat myös yrittää, kun näköjään Suomen Mestarista taas se hammas pahiten kolottaa.

Pelaajahankinnoissa onnistuminen ja "markkinoiden tyhjentäminen" ovat kaksi eri asiaa, tosi asiassa HPK ei ole pystynyt edes paikkaamaan lähtijöitään ja nyt puhutaan jo markkinoiden tyhjentämisestä.

Uusikartano, Pihlström, Vihko ja kolme nönnönnöötä. Todellista markkinoiden tyhjentämistä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Niin jos hankintoja verrataan ihan paperilla niin HPK:n saldo näyttää vitusti miinusta tällä hetkellä, en kyllä oikein mitenkään saa HPK:sta tähän mennessä mitään supermenestyjää siirtomarkkinoilla.
 

Cube

Jäsen
Peruspaskaa Liljaniemeltä näköjään. Muuten ihan hyvää provoilua (ihme kyllä), mutta olen valmis arvaamaan, että HPK:ssa pelatessaan Laamanen oli Liljaniemen mielestä SM-liigan parhaita puolustajia. Ja millä meriiteillä Liljaniemi itseään journalistiksi muuten kutsuu?

Nooh, antaa HPK-miesten paukuttaa päätään näin keväällä. Voihan sitä aina kuittia takaisin heittää, jos nyt sattuisi käymään niin, että ensi kausi ei sittenkään mene ihan suunnitelmien mukaan. Tosin tuossakin tilanteessa Liljaniemi näkisi varmasti syyn jossain ihan muualla kuin omassa suosikissaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No olihan taas karkeasti kirjoitettu.
Samanlaista riman alitusta ei sentään tapahtunut kuin siinä Nielikäinen-raivarissa. HPK-lasit tosin olivat kyllä taas päässä.
"Josko sitten selviäisi vastaus kysymykseen siitä, miten mediajulkisuutta voi käyttää hyödykseen..."
Siinä vähän Jatkoajallekin mietittävää. Ei nyt välttämättä hyödyksi, mutta että edes esiintyä edukseen.

OT:
Onko tämä Liljaniemi muuten ollut Urheilulehdessä töissä?
Kun muistelisin että siellä oli joku "tämän tyylinen" joskus, uhkasiko jopa joku SM-liiga valmentajakin joskus häntä risteilyllä tms...
Kukas tämä muistelemani toimittaja on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös