Kysymyksiä, kommentteja ja palautetta Jatkoajan toimitukselle ja ylläpidolle

  • 169 223
  • 972
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kirjoitusvaiheessa oli aikaisemmin toiminto, jossa pystyi kasvattamaan ruudun kokoa puuttuu ainakin minun koneestani. Pystyykö tämän ominaisuuden saamaan mukaan edelleen, koska oli helpompaa lukea ensin omaa pitkää tekstiään ennen lähetystä eetteriin?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
NHL-pudotuspelipaketista:

"Lännessä Anaheim selätti Detroitin voitoin 4-2, vaikka oli jo tappiolla 0-2."

Anaheim vei kylläkin toisen pelin eli sarja ei koskaan ollut 0-2 tilanteessa.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Päässäni syntyi ajatus: Olisiko mahdollista saada keskustelupalstan NHL-osioon joukkueiden kausiketjujen kuvakkeeksi joukkueen logon SM-liigan ja Mestiksen tapaan? Se helpottaisi kenties hieman osion selaamista ja toisi sellaisen pienen visuaalisen säväyksen jopa.

Tietysti jos käyttöoikeus logoihin on liian monen mutkan takana, niin parasta unohtaa koko asia.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Aika jännä juttu muuten kun heitin viestin tuonne Keskustelua muista sarjoista osioon, mutta tämän ketjun viimeisin viesti näköjään tulee kuitenkin minulta, vaikka en tänne mitään kirjoittanutkaan:

11.05.2007 08:39
finnishninja
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Muistikuva että tuo siirrot olisi aikaisemmin toiminut, mutta nyt tuo kesän 2006 siirtotapahtumia näytille.

Näköjään kohta kaikki siirrot tuo tämänkin vuoden kesäkuun siirtoja.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Onko Jatkoajan toimitus todellakin näin ammattitaidotonta, että keskustelupalstalle kuuluvat vuodatukset pääsevät tasaisin väliajoin kolumneiksi?

Tällä kertaa Kimmo Vainikainen on alittanut riman. Kolumni "Koko kansan Teemu" ilmeisesti yrittää olla terävä, kantaaottava näpäytys suomalaiselle gloryhunterkansalle mutta epäonnistuu siinä pahasti. Jäljelle jää vain Selänteen vihaajan parku netin johtavan kiekkosivuston kolumnina, joka ei ainakaan nosta sivuston tasoa.

Olisiko näissä päätoimittajan parempi suorittaa karsintaa, ettei tällaisia aivopieruja ilmesty jatkossa lisää?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Täysin samaa mieltä Murmelin kanssa. Kimmo Vainikainen, jos olet Jatkoaika.comin toimittaja, kysyn - millä vitun ihmeellä olet päässyt tuotoksiasi muuten niin asialliseen mediaan kirjoittamaan? Kirjoituksesi Selänteestä on heikompaa tasoa mitä esim. "kansan" tuotokset Suomi24 keskusteluareenassa, todellinen rimanalitus. Jos mieltäsi kaivertaa se tosiasia, että Selänne on tällä hetkellä Suomessa kuuma nimi ja pelaa maailman arvostetuimmasta jääkiekon seurajoukkueiden mestaruudesta, kannattaisi varmaan purkautua jossain ihan muualla kuin arvostetussa ja luetussa kiekkomediassa.

Tosiaan, päätoimittaja - oletko lomalla vai missä mättää?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sama kuin kaksi edellistä. Miksi tuollaista paskaa voi olla etusivulla? Saanko minäkin tulla kirjoittamaan kolumneja? Olisin varmasti parempi kolumnisti kuin tuo Vainikainen. Vituttaa tuollainen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mä ainakin nostan hattua Vainikaiselle. On ottanut kolumnissaan huomioon tapahtumat kentällä , samoin kuin ajan hengen. On ihan jees herjata vastapuolta, siis sitä mistä ei pidä, playoff-aikana. Voi ottaa vaikka tuon syöpä-teeman käsittelyyn ja katsoa josko sillä voisi tirvaista vastustajaa.

Jos Jatkoajan toimitukseen kuuluva yksilö kykenee tällaiseen, niin mihin kykeneekään etelä-pohjanmaalla asuva punaniska Ässäfani parhaimmillaan?

Jiihaa, all gates of hell are open!
 

Cube

Jäsen
Itse ainakin laitan Vainikaiselle kiitokset hyvästä kolumnista ja hyvistä nauruista. Jonkun se oli sanottava.

Ei mitään Teemua vastaan, enkä todellakaan usko, että Vainikaisellakaan on, mutta tämä oletus ja odotus, että jokaisen suomalaisen on pakko kannattaa Teemua, on hyvin ärsyttävää.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...tämä oletus ja odotus, että jokaisen suomalaisen on pakko kannattaa Teemua, on hyvin ärsyttävää.
En tiedä ärsyttävyydestä, mutta perusteeton se on. Silti Vainikaisen kirjoitus oli aika epäonnistunut yritys kikkailla sarkasmilla.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi kolumnit ovat nykyään vajonneet 7/Sihvosen tasolle? Olipas mahtava juttu taas esim. Selänteestä.

E: Ilmeisesti en saa katsoa matsia tänä yönä, kun Teemu pelaa siellä.? Tai ainakin minun pitäisi kannattaa Ottawaa?
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vainikaisen kolumni on trollausta. Pelikieltoa modet.
 

E V

Jäsen
Herra Hiitelä

Millä kriteereillä Teille pääsee kirjoittamaan kolumneja?
Ja minkäläinen vastuu päätoimittajalla on julkaistavien kolumnien tasosta?
Onko pelkkä kuhina muurahaispesässä jo itseisarvo?
Onko onnistunut olo Vainikaisen tuotoksen julkaisemisesta?
Onko sarkasmi vaikea tyylilaji?
Tuliko hieman mokattua?
Mitä jos Anaheim voittaa kannun, lähetetäänkö toimittaja Vainikainen haastattelemaan Anaheimin pelaajia?


Edit. pari kirjainta
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jatkoaika on olevinaan paras kiekkoaiheinen media ja sitten tällaista epäonnistuneen sarkasmin täyttämää paskaa päästetään eetteriin? Vaikka itse kannatankin Anaheimia joukkueena, en Teemun takia, joka taisi olla tuon vuodatuksen "pointti", niin ala-arvoinen kirjoitus joka tapauksessa.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko pelkkä kuhina muurahaispesä jo itseisarvo?

Totta vitussa on. Se on meriitti jolla voi täältä päästä Röngän leipiin, ja siten saada jopa rahaa omien itkupotkuraivareidensa kirjoittelusta. Itse teen keskimäärin kaksi kertaa vuodessa sen virheen että avaan jonkun etusivun "kolumneista", ja jälleen ottaa kaaliin kun olen niin tyhmä etten opi olemaan avaamatta niitä. Lähes poikkeuksetta "kolumni" (tai toimituksen mukaan "pakina", riippuen siitä miten pahasti aita on alitettu) on joku kirjoittajansa jo keskustelupalstalla rummuttama pointti, joka ei sitten sankarin mielestä ole saanut vielä riittävästi huomiota.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Miksiköhän minä en löydä tällaista kolumia mistään? Voisko joku linkata, vai onko tässä suoritettu sensurointia?
Näin on käynyt, että kolumni on poistunut sivuilta. Upeaa Jatkoaika!

EDIT: No enpäs löytänyt. Piiloitettu kuitenkin, prkl.
 
Viimeksi muokattu:

statisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Hmm. Kyllä se mun mielestä on poistunut linkki kaikkialta, vaikka juttu vielä löytyykin. En löytänyt NHL:n kolumneista ainakaan linkkiä. Lieneekö sellaista siis enää ollenkaan?

No ainakin etusivulta kun valitsen jutun otsikolla "Ottawa löysi tavan voittaa", niin oikealla laidalla on ko. kolumni listassa heti toisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös