HN kirjoitti:Se, että väittää kesäkeittoa hampurilaiseksi, ei tee kesäkeitosta hampurilaista.
Kyseinen kirjoitus ei ole kolumni.
Eli emme voi arvostella Liljaniemeä huonosta uutisesta vaan kolumnista, joka ei ole kolumni...
HN kirjoitti:Se, että väittää kesäkeittoa hampurilaiseksi, ei tee kesäkeitosta hampurilaista.
Kyseinen kirjoitus ei ole kolumni.
Minun ruudullani uutisen otsikko on:scholl kirjoitti:Miten jatkoaika voi kertoa otsikoida Bluesin valmentajakuvioita koskevan juttunsa niin, että otsikko on "Hyviä uutisia!"?
Toimitus kirjoitti:Jatkoajan uutisen otsikko on alusta asti ollut nimim. Gagsin kuvaama, mitä informatiivisemmaksi ei otsikkoa juurikaan voi saada rajatussa tekstimäärässä. Taustajuttujen otsikointi on eri asia.
Hiitelän viestissä paino on sanalla uutinen. Etusivulla oli jonkin aikaa suora llinkki, muttei uutisissa vaan kolumneissa.Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Ihan kuin muistelisin avanneeni tässä männä päivänä jatkoaika.com:n etusivun ja sieltä nähneeni linkin suoraan juttuun. Vähän sen jälkeen tosin se löytyikin vain Matikaisen jutun alta, joka taas oli aivan oikealla paikalla mielestäni. Luulenpa, että schollin avasi jatkoajan sivun samoihin aikohin sitten. Voin toki muistaa väärinkin, sama pää kuitenkin kesät ja talvet.
SR kirjoitti:Hiitelän viestissä paino on sanalla uutinen. Etusivulla oli jonkin aikaa suora llinkki, muttei uutisissa vaan kolumneissa.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Ihan kuin muistelisin avanneeni tässä männä päivänä jatkoaika.com:n etusivun ja sieltä nähneeni linkin suoraan juttuun. Vähän sen jälkeen tosin se löytyikin vain Matikaisen jutun alta, joka taas oli aivan oikealla paikalla mielestäni. Luulenpa, että schollin avasi jatkoajan sivun samoihin aikohin sitten. Voin toki muistaa väärinkin, sama pää kuitenkin kesät ja talvet.
Koska on ihan tyhmää viettää jotain syntymäpäiviä. Miksi tehdä numeroa jostain päivästä, johon ei itsellä ole osaa ja arpaa. Yhtä tyhmää kuin kättely.Pee kirjoitti:Miksei mun synttäripäivä näy tuossa etusivulla, vaikka olen sen profiliini merkinnyt? Eikä näkynyt viime vuonnakaan.
Leon kirjoitti:Koska on ihan tyhmää viettää jotain syntymäpäiviä.Pee kirjoitti:Miksei mun synttäripäivä näy tuossa etusivulla, vaikka olen sen profiliini merkinnyt? Eikä näkynyt viime vuonnakaan.
eagle kirjoitti:Ilmoitin jo vähän aikaa sitten selvästä virheestä jatkoajan NHL-puolella. M-A Fleuryn kohdalla lukee että kaveri olisi 2004 vuoden varaus. Mietin vain että a)luetaanko näitä palautteita ja jos luetaan niin b)korjataanko näitä virheitä ja jos niin c)millä aikataululla? Tuskin kyseessä on kuitenkaan mikään kauhean vaikea ja monimutkainen prosessi.
Rosoh kirjoitti:Otteluraportissa TPS-Ässät kolme tähteä: Kent McDonnel.
Tähän pari hymiötä.
Toimitus kirjoitti:Kiitoksia tarkkanäköisyydestä.
A) Juuri palautteita nimenomaan luetaan, siksi tämäntyyppiset huomiot otetaan mielellään juuri tähän ketjuun tai suoraan toimitukselle. Palstan muissa ketjuissa ne jäävät liian helposti huomiotta.
B-C) Mainitsemasi virhe on nyt korjattu, heti kun se kävi ilmi.
Avunannosta kiittäen,
Aina virkeä Jatkoajan NHL-toimitus
Minusta kaveri joka on pelannut c-junnuista a-junnuihin Tapparassa on Tapparan kasvatti.Castillo kirjoitti:Kristian Kuuselan siirrossa oli Kuusela virheellisesti mainittu Tapparan kasvatiksi. Mies on kuitenkin SHT:n kasvatti.