Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

• 1 167 768
  • 6 608

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ootteko @RexHex @Rod Weary @Metukka @V-G- moderaattoreita vai miksi vastaatte? Taidatte vaan pelätä niitä miinuksia!

Ottakaa @Moderaattorit tämä palsta haltuun. Kohta lähtee homma käsistä! Jäähyä heille koska vastaavat ketjussa ”kysymyksiä moderaattoreille” eli rikkovat sääntöä ”esittää moderaattoria”.

Muistakaa:
§ 14 Älä leiki moderaattoria.
Nysse korkki kiinni!!
Mieti minkä miinusmäärän olisit itse saanut ja omien perusteluiden perusteella lentänyt pihalle.

E

Ektar

Nysse korkki kiinni!!
Mieti minkä miinusmäärän olisit itse saanut ja omien perusteluiden perusteella lentänyt pihalle.
Eli se olisi hyvä idea, että näkyis paljo niitä miinuksia olisi?

E: Lisäksi kaikki, jotka on kommentoinut vastaan on sanonut jotain 12-vuotiaan tasoista ”paska idea” argumentointia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
E

Ektar

Ja sinun kannattaisi lukea kymppipykälän (vai mikä olikaan) alalehdet.

Oli se paska ideakin.
Sääntöä ei sovelleta, mikäli nimimerkki on tietoisesti paljastanut henkilöllisyytensä.

Ja kukaan ei kysynyt sultakaan vaan moderaattoreilta.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se miinusnappi niin toteutettuna, että viesti poistuu automaattisesti, on täydellinen ase kaiken maailman hämmentäjille. Asiallinen viesti asialliselta kirjoittajalta on aseeton trolliarmeijaa vastaan. Tämä ilmiö on todistettu niillä palstoilla, joilla se on käytössä. Ei tartte olla mode tämän ymmärtääkseen.

Miksei palstalla ole ”En tykkää” -nappia, jolla saataisiin äänestettyä turhat viestit/käyttäjät pois ilman moderaattoria? Jodelissa toimii ainakin hyvin.
Emme ole suunnitelleet tuovamme kysytynlaista nappia tälle keskustelupalstalle.

Se miinusnappi niin toteutettuna, että viesti poistuu automaattisesti, on täydellinen ase kaiken maailman hämmentäjille. Asiallinen viesti asialliselta kirjoittajalta on aseeton trolliarmeijaa vastaan. Tämä ilmiö on todistettu niillä palstoilla, joilla se on käytössä. Ei tartte olla mode tämän ymmärtääkseen.
Ja tässäpä käytännössä varsin täydelliset perustelut sille, että miksi moista nappia ei ole eikä ole suunnitelmissakaan tuoda palstalle.

E

Ektar

Emme ole suunnitelleet tuovamme kysytynlaista nappia tälle keskustelupalstalle.

Ja tässäpä käytännössä varsin täydelliset perustelut sille, että miksi moista nappia ei ole eikä ole suunnitelmissakaan tuoda palstalle.
Kiitos vastauksesta ja perusteluista.

Itseäni se siis lähinnä helpottaisi, kun täällä osa viesteistä ja tietyt käyttäjät lähettävät sellaista tavaraa ettei sitä haluaisi nähdä, mutta ”älä huomioi” toiminto jättää sen jotenkin niin selväksi, että joku on jätetty huomioimatta. Ajattelin, että tuolla miinus-toiminnolla sen olisi saanut jotenkin huomaamattomasti piiloon (ainakin omassa päässä).

Tämä palsta kuitenkin mielestäni (ainakin yrittää olla) on asiasisältöinen, joten luulisi ettei trolleja ole niin paljon.

E: toki kaikilla tavoilla kyse on teknisistä ominaisuuksista, mitkä on aina hieman hankalia, kun niihin liittyy niin monta asiaa. Eikä ”tilaukselle ole maksajaa”.

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Viimeisen viikon aikana on toistuvasti ollut kännykällä ongelmia sivun refreshauksessa erityisesti jos useampi välilehti palstalta auki samanaikaisesti. Aloittaa sivun latauksen, mutta ei mene läpi. Workaroundina toimii ainoastaan jos sulkee välilehden ja avaa uudelleen.

Onko suorituskykyongelmia vai hajoaako laitepaskani taas? Laitteena iPhone 15 Pro Max, iOS-versio on uusin.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Miten saa huomioimatta jätetyn ketjun takaisin näkyviin? Minulla näyttää olevan Yleinen jääkiekkokeskustelu -alueella koko ajan suosituimpana ketjuna "Huomioimatta jätetty ketju", mutta minulla ei mitään muistikuvaa mikä ketju se edes voisi olla. Jostain syystä kuitenkin ilmeisen suosittu, kun viime viikkoina toistuvasti ollut tuossa etusivun listalla.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten saa huomioimatta jätetyn ketjun takaisin näkyviin? Minulla näyttää olevan Yleinen jääkiekkokeskustelu -alueella koko ajan suosituimpana ketjuna "Huomioimatta jätetty ketju", mutta minulla ei mitään muistikuvaa mikä ketju se edes voisi olla. Jostain syystä kuitenkin ilmeisen suosittu, kun viime viikkoina toistuvasti ollut tuossa etusivun listalla.
Voit mennä sivun alareunaan ja klikkailla "Näytä sisältö", niin saat ketjut hetkellisesti näkyviin. Toinen vaihtoehto on poistaa ketju huomioimatta jätettyjen listalta sun tilin asetuksista, eli klikkaa sun nimeä oikealla ylhäällä, siitä sitten "Huomioimatta jätetyt" ja välilehdelle "Viestiketjut".

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Voit mennä sivun alareunaan ja klikkailla "Näytä sisältö", niin saat ketjut hetkellisesti näkyviin. Toinen vaihtoehto on poistaa ketju huomioimatta jätettyjen listalta sun tilin asetuksista, eli klikkaa sun nimeä oikealla ylhäällä, siitä sitten "Huomioimatta jätetyt" ja välilehdelle "Viestiketjut".
Siellä ei näyttäisi olevan yhtään kyseisen alueen ketjuja ignoressa. Itse asiassa olen nähtävästi vain yhden ketjun ignoraannut. Voikohan se ilmoittaa noin, jos joku ignoorattu käyttäjä on kirjoittanut viimeisen viestin johonkin ketjuun?

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Tätä samaa olen epäillyt, kun ei ole myöskään yhtään ketjua "ignoressa" ja silti nousee aina välillä näkyviin tuo huomioimatta jätetty.
Nimenomaan tuolla Yleinen jääkiekkokeskustelu -alueella? Onko siellä joku varjomoderaattoreiden varjomoderointiketju?

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä ei näyttäisi olevan yhtään kyseisen alueen ketjuja ignoressa. Itse asiassa olen nähtävästi vain yhden ketjun ignoraannut. Voikohan se ilmoittaa noin, jos joku ignoorattu käyttäjä on kirjoittanut viimeisen viestin johonkin ketjuun?
Jos ketjun avannut käyttäjä on ignoressa, niin se näyttää tuon "Huomioimatta jätetty ketju" -tekstin siinä alueen viimeisimmän viestin kohdalla. Ketju kuitenkin näkyy, kun klikkaat alueen auki.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Jos ketjun avannut käyttäjä on ignoressa, niin se näyttää tuon "Huomioimatta jätetty ketju" -tekstin siinä alueen viimeisimmän viestin kohdalla. Ketju kuitenkin näkyy, kun klikkaat alueen auki.
No sepäs ne! Mysteeri on ratkennut. Omituista, että se näyttää sen noin, mutta ei kai siinä mitään sitten. Vähän ärsyttävää vaan, mutta ei toki niin paljon kuin ärsyttävät/trollavat käyttäjät.

Kiitos @Nelfor !

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä tuo käyttäjien "seuraaminen" olikein tarkoittaa käytännössä?

Huomasin tuossa jokin aika sitten, että olen ilmeisesti vahingossa alkanut seuraamaan @Breeze Harbour .

Olin siinä uskossa, että seuraaminen tarkoittaa sitä, että saan hälytyksen kun kyseinen käyttäjä painaa "vastaa" painiketta. Näin ei kuitenkaan varmaan ole.

@Ylläpito

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään

Huomasin tuossa jokin aika sitten, että olen ilmeisesti vahingossa alkanut seuraamaan @Breeze Harbour .

Olin siinä uskossa, että seuraaminen tarkoittaa sitä, että saan hälytyksen kun kyseinen käyttäjä painaa "vastaa" painiketta. Näin ei kuitenkaan varmaan ole.

@Ylläpito
Mutulla ja muistikuviin pohjautuen sanoisin että olet jopa yksi minun pitkäaikaisimpia seuraajiani. Olet siis ollut jo aika monta vuotta vahingossa minun seuraaja. :D

Ei käyttäjän seuraaminen kyllä laukaise mitään ilmoituksia kun kyseinen käyttäjä kirjoittaa viestin. Enemmän tuo seuraaminen on kai muodollisuus?

Ylläpito

Administrator

@Ylläpito
Seurattavista käyttäjistä ei tule notifikaatioita perusvastauksista. Sivullekirjoitteella on Moderaattorit seurannassa, mutta notifikaatiot tulevat vain pelikieltoviesteistä ja nekin varmaankin siksi että kyseinen alafoorumi on seurannassa. Ehkä uudet ketjuavaukset seurattavilta ilmestyvät tänne listaukseen muiden seurattavien ketjujen ja foorumien lisäksi, mutta nyt en ole aivan varma asiasta. Palsta on kuitenkin aika sisältövetoinen verrattuna eri somealustoihin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Seurattavista käyttäjistä ei tule notifikaatioita perusvastauksista. Sivullekirjoitteella on Moderaattorit seurannassa, mutta notifikaatiot tulevat vain pelikieltoviesteistä ja nekin varmaankin siksi että kyseinen alafoorumi on seurannassa. Ehkä uudet ketjuavaukset seurattavilta ilmestyvät tänne listaukseen muiden seurattavien ketjujen ja foorumien lisäksi, mutta nyt en ole aivan varma asiasta. Palsta on kuitenkin aika sisältövetoinen verrattuna eri somealustoihin.

No nyt on kyllä niin oppikirjaesimerkki "savolaisesta vastauksesta" että oksat pois.

Suattaapi olla, mutta suattaapi olla olemattakin.

Ylläpito

Administrator
No nyt on kyllä niin oppikirjaesimerkki "savolaisesta vastauksesta" että oksat pois.

Suattaapi olla, mutta suattaapi olla olemattakin.
Näin se välillä on tämän sivuston suhteen. Moni (turha) ominaisuus on täältä poiskytkettynä ja pesuvesien mukana on mennyt muistijälki niistä. Mitä nyt tarkastelin lisää asiaa, niin seurattavat jäsenet näkyisivät etusivun "Jäsenet paikalla" -listauksessa eriteltynä, mutta xenforo haluisi näyttää pelkät avatarit näistä, jotka taas eivät palstalla ole käytössä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko muilla Jatkoajan keskustelupalsta kyykyssä tahi vähän hitaalla?

Muuten netti toimii itsellä, mutta täällä juuri nyt ongelmia.
Sama juttu. Palsta kyllä latautuu, mutta todella hitaasti ja tosiaan muilla käyttämilläni saiteilla en ole havainnut ongelmia.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texas Moose
Onko muilla Jatkoajan keskustelupalsta kyykyssä tahi vähän hitaalla?

Muuten netti toimii itsellä, mutta täällä juuri nyt ongelmia.
On hidas ja pari kertaa tullut bad gatewayt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy