Henkilö x jolle yritin laittaa sen hienon foton, kuitenkin itse pystyi laittaa kuvan tzättiin. Äsh...En ole mode, mutta voin vilkaista. Taitaa olla ihan yleisesti poissa käytöstä yksityisviestien puolella tuo kuvien/liitteiden lisäily viesteihin.
Henkilö x jolle yritin laittaa sen hienon foton, kuitenkin itse pystyi laittaa kuvan tzättiin. Äsh...En ole mode, mutta voin vilkaista. Taitaa olla ihan yleisesti poissa käytöstä yksityisviestien puolella tuo kuvien/liitteiden lisäily viesteihin.
Henkilö x jolle yritin laittaa sen hienon foton, kuitenkin itse pystyi laittaa kuvan tzättiin. Äsh...
Mielenkiintoinen homma. Lähtökohtaisesti palstasoftan ongelmalta vaikuttaisi ja koskee vain noita share-urleja. Lähiaikoina on tulossa palstapäivitys joten saattaa se silläkin oikaistua, mutta jospa sitä huomenna päivänvalossa valkenisi asian suhteen jotain syytä tuolle. Kahtellaan.Tietääkö @Ylläpito johtuuko palstasoftasta, Facebookista vai mistä, että FB-linkkien esikatselu pamahtaa täällä järjestään erään hyökkäyssotaa käyvän valtion kielellä?
Esimerkkinä linkki Jatkoajan FB-postaukseen:
Войдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
Eikö nämä nollaannu, kun vuosi vaihtuu?Rikepisteistä kysymys. Onko niissä joku vanhenemisaika? 3 pitäisi tulla viikko? Katselin viesteistä, että 2021, 2024 ja nyt on ansaittuna modejen huomiota.
Palstan sääntöjä yritin etsiä. Mihin ne on piilotettu?
Vai ovatko 12 kk aikana? Siis että onko viikon pelikiellolle perusteena kolme kalenterivuoden aikana saatua rikepistettä vai kolme 12 kuukauden aikana saatua rikepistettä? @Moderaattorit ?Eikö nämä nollaannu, kun vuosi vaihtuu?
Rikepisteistä kysymys. Onko niissä joku vanhenemisaika? 3 pitäisi tulla viikko? Katselin viesteistä, että 2021, 2024 ja nyt on ansaittuna modejen huomiota.
Palstan sääntöjä yritin etsiä. Mihin ne on piilotettu?
Tietääkö @Ylläpito johtuuko palstasoftasta, Facebookista vai mistä, että FB-linkkien esikatselu pamahtaa täällä järjestään erään hyökkäyssotaa käyvän valtion kielellä?
Esimerkkinä linkki Jatkoajan FB-postaukseen:
Войдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
Graafiset hymiöt on laitettu täällä pois päältä, mutta tuo esto ei vaikuta vielä viestiä kirjoittaessa, jos siihen kopioi jonkun hymiön.Miksi tässä viestilaatikossa näkyy hymiöt jos vaikka kopsaan jostain jonkun FB-lainauksen, mutta itse viestissä ei?
Tai miksei vaaleissa voi antaa miinusääniä?Miksei palstalla ole ”En tykkää” -nappia, jolla saataisiin äänestettyä turhat viestit/käyttäjät pois ilman moderaattoria? Jodelissa toimii ainakin hyvin.
Esimerkiksi tätä voisi hyvin miinustaa, koska ei tuo keskusteluun mitään uutta.Tai miksei vaaleissa voi antaa miinusääniä?
Kunhan kysyin!Esimerkiksi tätä voisi hyvin miinustaa, koska ei tuo keskusteluun mitään uutta.
Siksi, että se on paska idea.Miksei palstalla ole ”En tykkää” -nappia, jolla saataisiin äänestettyä turhat viestit/käyttäjät pois ilman moderaattoria? Jodelissa toimii ainakin hyvin.
Luulin ettei alaikäiset saa tänne tunnuksia?Siksi, että se on paska idea.
Tekstejä lukemalla olen varma, että saavat.Luulin ettei alaikäiset saa tänne tunnuksia?
Kohta kaikki järjestelmän väärät on miinuksella!Entä jos se miinus tekisi ppg:lle muutoksia, se olisi vähän kuten plus/miinus -tilasto ilman joukkuekamuja?
Saataisko viel niitä äxxiä ja Corsia kehitettyä tähän softaan?
Sit näkis kenellä on isoin pippeli tai isoimmat ti**it.
Tämän viestin osalta se ominaisuus olisi ihan tarpeellinen.Miksei palstalla ole ”En tykkää” -nappia, jolla saataisiin äänestettyä turhat viestit/käyttäjät pois ilman moderaattoria? Jodelissa toimii ainakin hyvin.
Virkistävää olla sun kanssa 100 % samaa mieltä.Tämän viestin osalta se ominaisuus olisi ihan tarpeellinen.