Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

• 1 159 549
  • 6 535

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minne kanavalle voi kirjoittaa ilman pelikiellon pelkoa urheilupolitiikan lieveilmiöistä? Esimerkiksi Quatrin tai Saudi-Arabian härskistä urheiluvalkopesusta tai enemmän tälle saitille kuuluvasta venäläisten NHL-pelaajien kuolemanhiljaisuudesta? Olettaisin että jos kritisoisin NHL-palstalla esimerkiksi Oveckinin jäätävää hiljaisuutta ihailevansa Putinin sotarikoksista Ukrainassa, mut bännättäisiin heti. Mutta tuo ilmiö (venäläiset NHL-pelaajat joko omasta tahdostaan tai tahtomattaan eivät tuomitse maansa hyökkäyssotaa) on fakta.
Anteeksi jos vastaan modejen puolesta, mutta Löylyhuone kai ja perustat ketjun missä tuomitset yleisesti ihsmisoikeusrikokset. Emt, olen vaan kymmenes tai kahdeksas vuoden Jatkoaikalaisena...
P.S. Ei sitä heti bännätä jos kirjoittaa asiansa fiksusti eikä kirosanoilla kuten, nohoo eikös aikuiset jo osaa ne.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@Moderaattorit Tuleekohan tänään ja ensi yönä pelikieltojen ja porttikieltojen ennnätys kun seuraa keskustelua ja kynän käyttöä Trump ketjussa?
Jos Trump itse siirtää kielenkäytön rajoja, ei voi olla niin, että saman kaltaista kieltä käyttävät saisivat pelikieltoa, jos Trump saa paasata saastaansa rajoittamatta.

Trumpin äärimmäisen kielenkäytön myötä täytyy sallia myös äärimmäinen kielenkäyttö häntä vastaan. Meillä ei onneksi ole Suomen politiikassa ihan vastaavaa, joten ei ainakaan vielä tarvitse miettiä, mitä se tarkoittaisi Suomelle. Toki jotkut lähestyvät jo rajaa (missä heihin itseensä kohdistuvaa arvostelua ei pitäisi käsitellä samalla asteikolla, vaan aivan omallaan...)

Mutta varsinkin eilisen jälkeen, minun mielestäni Trumpia saa lyödä kuin "vierasta sikaa". Itse vetäisin rajan suoriin murhatoiveisiin, mutta tavanomaiset "idiootti" ja "Putinin huora" pitäisi sallia - Trump käyttää itse samanlaista kieltä, ja kieltämättä Trumpiin kohdistuvissa syytöksissä on myös totuutta. Tämä on vain yksi näkökulma asiaan, mutta pidän sitä varsin perusteltuna...

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voiko moderaattoreilta pyytää itselle viikon jäähyä?

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Voiko moderaattoreilta pyytää itselle viikon jäähyä?
Modet mode-ketjussa kertoilivat näin, jos siis ymmärsin oikein mitä hait.

Vastaisen varalle kuitenkin vinkki. Jos haluaa huilitauon palstalta, niin siihen ei tarvita muuta kuin pyyntö yv:llä meille modeille ja laitamme kirjoitusoikeudet säppiin.

Tällaisen vapaaehtoisen kirjoituskiellon pyytäminen on fiksumpaa kuin tahallinen hölmöily ja siitä on käyttäjälle myös pari etua:

- vapaaehtoinen kirjoituskielto voidaan purkaa milloin vaan, jos käyttäjä tulee jossain vaiheessa katumapäälle
- vapaaehtoinen kirjoituskielto ei jätä merkintöjä "rikosrekisteriin"

T: Modet

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Moderaattorit jännittävä nähdä miten 28-1.3 ilta ja yö käsitellään. Itse koskaan noin rumaa kieltä käyttänyt ja moni jankuttaa samaa asiaa. Kuitenkin sain porttikiellon. Eikö keskustelu olisi kuitenkin se idea? Jotkut huutaa että missä ne Trumpin puolustajat on mutta eihän niitä voi olla kun ne on saaneet porttikiellon:)

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Varmaan kysytty ennenkin, joten pahoittelut, etten jaksa koko ketjua selata läpi. Voisiko NHL-osioon laittaa joka joukkueelle oman linkkinsä, kuten SM-liigan ja Mestiksen kohdallakin on tehty. Ja sitten voisi jokaisen joukkuen omaan tilaan aloittaa erilaisia ketjuja (esim. pelaajista, hallista, joukkueen johdosta, jne. jne.), ja sinne voisi koota entiset joukkueen kausiketjut, ettei niitä ei tarvitsisi joka kerta etsiä, kun haluaa tietoa edelliskausilta? Vai eikö NHL-osiossa ole tarpeeksi kirjoittajia tukemaan tällaista jaottelua (varmaan ketjujen määrä kausiketjujen lisäksi voisi jäädä aika pieneksi joidenkin joukkueiden kohdalla)?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyynisyys minussa ehdottaa, että omat alaosionsa tarvitaan vain Laineelle ja Puljulle. Ainakin oma mielenkiintoni kohdistuu joukkueista vain Floridaan ja Dallasiin. Kummassakin vain suhteellisen pieni ydinporukka pitää keskustelua yllä. Saattaisivat osiot näivettyä aika nopeasti. Mutta enhän mä mitenkään uutta jaottelua vastustaisi. Helpottaisi osaltaan navigointia, kun joukkueita on kuitenkin niin paljon, että ns. etusivu täyttyy aika helposti.

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Vai eikö NHL-osiossa ole tarpeeksi kirjoittajia tukemaan tällaista jaottelua (varmaan ketjujen määrä kausiketjujen lisäksi voisi jäädä aika pieneksi joidenkin joukkueiden kohdalla)?
Tämä. Ei NHL-puolella ole joka joukkueelle edes kausiketjua, kun ei ole tarpeeksi kirjoittajia ja kiinnostusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy