Oh-hoh... luettiinpa mun tekstini nyt niin paljon päin persettä kuin vain olla ja saattaa!
Mulla on tapana kysyä ensin, jos joku on epäselvää, että voiko näin tehdä. Joillakin muilla on tapana toimia ensin, ja itkeä jälkeenpäin penaltin saatuaan.
Ymmärrän tämän oikein hyvin! Mitä en ymmärrä on se, että MIKSI sun pitäisi kertoa/linkittää noita julkisesti.
Jos haluat linkittää noita epäilyksiäsi, niin se on takuuvarmasti mahdollista sääntöjen puitteissa - vaikka sitten huumoriin verhottuna (kuten yritin esimerkeilläni osoittaa). Kertoisitko nyt meille kaikille, että MIKSI sä haluat seuraavaa?
Lainaus ensimmäisestä viestistäsi:
Saako muuten penalttia, jos kysyy ihan julkisesti ja avoimesti ja nimimerkit esiin kirjoittaen, että ovatko jotkut nimimerkit saman ihmisen käytössä? Meinaan että jos nyt jotenkin on niin, että te ette niitä huomaa, niin saako oman epäilynsä tiettyjen nimimerkkien samasta omistajasta tuoda julki?
Totta helvetissä sä saat tuoda omat epäilyksesi julki - Suomessa kun on vielä sellainen asia kuin sananvapaus! Keskustelupalstan säännöt voivat kieltää tuon epäilyksesi julkituomisen tietyillä tavoilla (esim. suora syyttely), mutta järkevä kirjoittaja varmasti keksii keinot tuoda nuo epäilyksensä julki sääntöjen puitteissa.
Tosin mä en edelleenkään ymmärrä, että mitä lisäarvoa tämä tuo keskustelulle. Miksi jonkun pitäisi huudella palstalla, että hänen mielestään Mr.Fox ja (kuvitteellinen nimimerkki) Kettuherra ovat yksi ja sama henkilö?
Ympäri palstaa? Jotain rotia nyt noihin yleistyksiin. Olen kysynyt tässä ketjussa asiasta (ja vastannut, kun multa on jotain lisää asian suhteen kysytty). Siis tässä ketjussa. Joten ympäri palstaa? Valot päälle nyt.
Öhön... valot päälle siellä päässä!
Mähän kirjoitin: "
...MIKSI sun pitäisi näitä epäilyksiäsi toitottaa ympäri palstaa."! Tämän pitäisi olla futuurissa - ja täysin ymmärrettävissä, koska kysyin ko. asian välittömästi esimerkkieni jälkeen. Osoitin sulle esimerkeilläni, että tuollaisen huutelu
ympäri palstaa on takuuvarmasti mahdollista sääntöjen puitteissa. Edelleen en ymmärrä, että MIKSI kenenkään pitäisi kyseisiä asioita huudella ympäri palstaa.
MISSÄÄN VAIHEESSA en väittänyt, että olisit huudellut ympäri palstaa NYT JO!!!
Mistä muuten tiedät/luulet tietäväsi etten olisi raportoinut? Ehkäpä olen sen lisäksi kysynyt, että mitä tällä palstalla saa tehdä ja mitä ei, kun käsittääkseni modet eivät noihin raportointeihin henkilökohtaisesti vastaa. Toisekseen, en välttämättä luota kovin paljon sinun antamaan lupaan, että mitä tällä palstalla saa tehdä ja mitä ei.
En tiedäkään, oletko raportoinut vai et!
Mulla on oma epäilykseni asiasta, että olet raportoinut, mutta mitään varmuutta asiasta ei ole. Jos olet raportoinut asian, niin eikö se sitten riitä? Vastaa nyt kysymykseeni: MIKSI sun pitäisi päästä kertomaan epäilyksiäsi julkisesti?