ElmerMoody
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ✦ IFK ✦
Onko joku nyt loukkaantunut tuosta ”läski” -sanasta vai vängätäänkö täällä ihan vaan periaatteesta?
Vedonlyöntiä en harrasta, mutta jos, niin laittaisin jonkinlaisen summan rahaa jälkimmäiselle vaihtoehdolle. Voin toki olla väärässä, kuten lyönnissä vedon on mahdollista.Onko joku nyt loukkaantunut tuosta ”läski” -sanasta vai vängätäänkö täällä ihan vaan periaatteesta?
Joo, en ihan tykännyt nyt tästä seurantahommelista. Pomppia nyt eri osioissa edes takaisin. Onneksi en hirveästi harrasta otteluseurantoja niin pääsen tästä kyllä yli ja jatkossa ehkä kattelen mitä omalla laatikolla mahdollisesti höpistään. Pääasia tietenkin jos enemmistö ja seuranta-aktiivit tästä mullistuksesta tykkäävät.Ottelukohtainen live olisi paljon parempi. Toki tuo nyt helpottaa seurantaa tietystä joukkueesta, mutta sieltä ei sitten paljon nouse ne vastustajien kommentit esiin, koska kirjoittelevat omaan ketjuun. Esim. Lukko ja Ässät kohtaavat ja samasta pelistä keskustellaan kahdessa eri osiossa. Jää jopa pienet otteluketjuihin kuuluvat provot näkemättä, jollei molempia ketjuja seuraa samaan aikaan.
Ja omasta mielestä megaketju täynnä paskaa on paljon hauskempaa seurattavaa, kuin oman joukkueen fanipojat yhdessä ketjussa keskenään höpöttelemässä latteuksia.
Ja jos menet naapurin otteluseurantaan, huutelet luonnollisesti vieraisiin pöytiin. Sehän on aina otettu täällä raskauttavana tekijänä.Nyt siis joka joukkueella on omassa osiossa oma otteluseuranta ja sitten yksi koko kierrokselle otteluseuranta-osiossa? Joo eipä ainakaan kellekään tule enää paha mieli.
Kai sitä saa ihmisiksi kirjoittaa vaikka olisikin siellä naapurin hiekkalaatikolla?Ja jos menet naapurin otteluseurantaan, huutelet luonnollisesti vieraisiin pöytiin. Sehän on aina otettu täällä raskauttavana tekijänä.
Kai sitä saa ihmisiksi kirjoittaa vaikka olisikin siellä naapurin hiekkalaatikolla?
Siellä se lukee otteluketjun säännöissä.@BlackWolf en ole itse asiassa tiennyt ettei otteluketjuun saisi kirjoittaa lainkaan ottelun ollessa käynnissä, jos näin siis on. Itse olen ainakin jonkun eräraportin/katsauksen niihin naputellut, eikä ole sakkoja, saati kakkua, tullut. Toki hyvin mahdollista ettei seuraamani joukkueen otteluketjuja kukaan muu lue, jolloin raportointikin epätodennäköistä.
Mä olen käsittänyt näin, että jatkossakin Otteluketjufoorumiin avataan jokaiselle kierrokselle oma Otteluseurantaketju - aivan kuten tähänkin asti. Otteluseurantaketjuissa kokoonnutaan edelleen saman pöydän äärelle. Niinhän se lukee joukkueosioihin ilmestyneissä seurantaketjuissakin: "Otteluketjufoorumi otteluketjuineen toimii kuten ennenkin ja halutessaan siellä saa osallistua koko kierroksen laajuiseen otteluseurantaan."Olenko siis ymmärtänyt oikein, että esimerkiksi Pelicans-Lukko -ottelussa raumalaiset avaavat mahdollisesti oman ketjun ja lahelaiset omansa ottelun tapahtumien kommentointia varten. Saman pöydän äärelle ei kyetä kokoontumaan?
Itsehän ehdotin jo viime kaudella että otteluketjussa voisi olla vielä tuomariseurantaketju erikseen.Ei toimi. Koko kierroksen oma otteluseurantaketju riittää.
Mua ei vois enää vähempää kiinnostaa tää rinkirunkkaus palsta voitteko antaa mulle elinikäisen pelikiellon tälle paska foorumille.
HAISTAKAA VITTU!
Klo 4.48. Ei tainnu tulla pesää baarista ja nyt ketuttaa?Mua ei vois enää vähempää kiinnostaa tää rinkirunkkaus palsta voitteko antaa mulle elinikäisen pelikiellon tälle paska foorumille.
HAISTAKAA VITTU!
Toivottavasti pyyntöäsi ei noteerata. Mitä tämä palsta olisi ilman sinua? Älä ole itsekäs ja jätä meitä. Tai ainakaan minua, mutta uskon etten olisi ainoa joka kaipaamaan jäisi sinua.Mua ei vois enää vähempää kiinnostaa tää rinkirunkkaus palsta voitteko antaa mulle elinikäisen pelikiellon tälle paska foorumille.
HAISTAKAA VITTU!
Klo 4.48. Ei tainnu tulla pesää baarista ja nyt ketuttaa?
Kyllähän se vaan on silleen, että jos jokin asia ei kiinnosta, niin kukaan ei pakota käyttämään siihen aikaansa. Itseäni esim Vauva.fi palsta ei kiinnosta, joten en siellä myöskään vietä aikaani ja ano kirjoituskieltoa, koska palsta ei "kiinnosta" paskan vertaa.
Pyysin, mutta en siksi ettei kiinnosta, vaan siksi, etten kirjoita jotain sillä hetkellä tunteen palossa mitä katuisin myöhemmin. Mielestäni aika eri asia huutaa miten palsta ei kiinnosta ja pyytää samaan aikaan kirjoituskieltoa.Etkös sä pyytänyt tänne myös itselles pelikieltoa?