Olisi kyllä, mutta kaikkia viestejä emme valitettavasti pysty käymään systemaattisesti läpi. Suurin osa käsittelyyn päätyvistä viesteistä tuleekin muiden palstalaisten raportoimina.
Voisi verrata siihen, että liikenteessä ylinopeus on kiellettyä, mutta sakot saa vain ne kenen kohdalla kameratolppa sattuu välähtämään tai tutka osuu kohdalle.
Kiitos vastauksesta, ja tätä vähän arvelinkin. Jos suoraan sanon, niin näin ihan oikeasti asian oletin/uumoilinkin olevan. Vertaus on erittäin osuva. Mutta, ollaan siis siinä tilanteessa, että pystyy puoliksi jopa ns. "tekemään kiusaa" toisille. Eli saattaa olla et sivutolkulla off topiccia eikä kukaan tee mitään saati saa rankkua, mutta sitten kun jollain alkaa ärsyttää jonkun toisen teksti tms. niin raportoidaanpa se = rankkua. (veikkaan, ettei ole kaukana tästä siinä omassakaan tilanteessa...) Ja voin kyllä myöntää senkin et teki minunkin mieli raportoida monta siitä yhteydestä, kuin muutenkin ihan vain sillä, että muutkin sais penaltia kun tosiaan sitä OTtä on täällä aivan tolkuttomasti.
Mutta sitten tulin juuri siihen ettei oo minun homma moderoida, että kun täällä ei itsemoderointia katsota hyvällä muutenkaan, mikä on sinällään ihan hyvä, mut eikö tuokin ole omalla tavallaan sitä.. kantelua jokaisen/muiden toimesta jostain, ja sitten tuloksena ihan mielivaltaisen tyyliset rankut. Kattokaa sitten edes se tilanne, ja laittakaa osallisille, älkää vain sille yhdelle joka rapsattu. VARSINKIN, jos se raportoija on osallisena siihen "keskusteluun" mistä on raportoitu.
Minulle on rankut ihan jees saa ja pitää rankoa minua ihan samalla tavalla kuin muitakin, mutta siinä on juuri se pointti. Haluaisin et ois kaikille samat säännöt, samalta viivalta jokainen. Näen punaista aina epäoikeudenmukaisuudesta, joka suunnasta.
@Leon tuossa edellä, aivan loistava kirjoitus! Sanasta sanaan komppaan ja olen myös miettinyt kenen etu on tuo jatkuva punaisena pullisteleva banneri, ihan varmasti ois myös muita keinoja.. Tietenkin ne jotka suoltaa alusta lähtien pelkkää tuubaa eikä juuri muuta, joutaa suoraan ulostaa, mut monta kertaa varsinkin näillä mielivaltaisilla rankuilla saadaan porukkaa vaan ärsytettyä.