Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan toimitukselle ja moderaattoreille

  • 201 133
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vanhankin saa takaisin

Niin, jos haluaa vanhalla "systeemillä" kikkailla, niin huomasin, että aivan vasemmassa alareunassa on sellainen mahdollisuus. Modern on tämä nykyinen, semiretro on vähän kumpaakin ja vaderetro muistuttaa eniten vanhaa palstamuotoa.

Kokeilkaa, niin huomaatte eron!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Arnold kirjoitti:
Niin, jos haluaa vanhalla "systeemillä" kikkailla, niin huomasin, että aivan vasemmassa alareunassa on sellainen mahdollisuus. Modern on tämä nykyinen, semiretro on vähän kumpaakin ja vaderetro muistuttaa eniten vanhaa palstamuotoa.

Kokeilkaa, niin huomaatte eron!
Niinpäs näkyy. Tämähän on hieno, jos nimittäin alkanee nykyinen ulkoasu kyllästyttää. Vaihtelu virkistää - välillä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Niinpäs näkyy. Tämähän on hieno, jos nimittäin alkanee nykyinen ulkoasu kyllästyttää. Vaihtelu virkistää - välillä.
Ihmettelinkin jo, minne se "sivun alkuun" -linkki yhtäkkiä katosi. Olin jo kitisemässä, että aina vaan huonompaan suuntaan meni, kunnes havaitsin kovasti kaivatun alalaidan suoran linkin takaisin otsikkosivulle.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Näyttää siltä että Johtaja Pasanen on jo tasonsa osoittanut kahdella ensimmäisellä viestillään.
 
RV16 kirjoitti:
Näyttää siltä että Johtaja Pasanen on jo tasonsa osoittanut kahdella ensimmäisellä viestillään.

Viesteistä voi raportoida meille kunkin viestin vieressä olevaa raportointinamiskaa käyttämällä tai sähköpostilla, mutta EI täällä keskustelupalstan ketjuissa. Tämä muistin virkistykseksi niin RV16:lle kuin muillekin.

Moderaattorit
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei ollut reilu temppu lukita MTV3 Chattia!

Chat oli keskustelupalstan oivaltavimpia ketjuja! Lisäksi se oli hieno ympäristö keskustelupalstan ominaisuuksien kokeiluun, varsinkin nyt kun ominaisuuksissa on hieman toivomisen varaa verratuna old skool -Jatkoaikaan. Pyydän, että avaatte MTV3 Chatin uudestaan, se kuitenkin on JA:n helmiä kaikessa satiirissaan.

Kiitos.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Samaa mieltä Uleåborgirin kanssa. Tuo ketju on tarjonnut vähintään yhtä paljon naurua kuin keskustelu siitä onko Ilkka Pikkarainen jumala. FF-mainen kirjoittelu ja chattailu kautta linjan eivät sovi tänne, sen ymmärrän kyllä, mutta onko yksi ketju testialueella meille kieroutuneen huumorin ystäville liikaa vaadittu?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Miten se tuntuu, että viestien avaaminen - ja muu yleinen liikkuminen JA:ssa - tuntuu kestävän aiempaa kauemmin? Onko ilmeneviä ongelmia, vai mistä tämä johtuu?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Routainen Sydän kirjoitti:
Miten se tuntuu, että viestien avaaminen - ja muu yleinen liikkuminen JA:ssa - tuntuu kestävän aiempaa kauemmin? Onko ilmeneviä ongelmia, vai mistä tämä johtuu?
Ei kestä enää, nopeampi käyttää kuin ikinä. Kiitos!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja hirveä valitus päälle! Palsta on uudistunut! Me suomalaiset vastustamme jyrkästi kaikkea uusiutumista. Puusukset olisivat olleet paljon paremmat, samoin perinteinen mäkihyppytyyli. Ja kuka ääliö antoi äänioikeuden naisille? Naisillahan pitäisi olla kolmen sanan kokoinen äänioikeus: "Kyllä", "Kiitos" ja "Lisää". Ei vaiskaan, tää on moderni ja nopea ja tähän tottuu pian. Joten kiitokset webbiosastolle vaivannäöstä. Ei kai Blues ole ollut takapiruna tässä uudistuksessa, koska sinistä riittää? Ai sori, ei tietenkään! Vanha sananlaskuhan kertoo, että kaikki mihin Espoon Blues koskee, muuttuu paskaksi, paitsi paska. Se muuttuu hiivasieneksi. Ja Jatkoaikahan toimii edelleen kuin junan vessa.

Häpeän jo etukäteen näin simppeliä kysymystä; Miten pystyn poistamaan tilaamani viestiketjun ilmoitukset? Osasin sen ennen, nyt ei löytynyt.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
JHag kirjoitti:
Miten pystyn poistamaan tilaamani viestiketjun ilmoitukset? Osasin sen ennen, nyt ei löytynyt.
1. Omat tietosi.
2. Näytä tilaukset.
3. Ruksi poistettaviin viestiketjuihin.
4. Valitut ketjut: Poista tilaus.
5. Siirry-painikkeen klikkaus.

Cougar.

Ps. Vai oliko tämä vain testi kuka on tarpeeksi simppeli vastaamaan tällaiseen. No minä ainakin :D.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Cougar kirjoitti:
Ps. Vai oliko tämä vain testi kuka on tarpeeksi simppeli vastaamaan tällaiseen. No minä ainakin :D.


No ei tietenkään, kiitokset vastauksesta vaan! Kun on avoimesti simppeli, on paljon kivempaa :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tässä uuden layoutin huumassa rohkenen vielä tiedustella Jatkoajan vitsiketjuihin liittyen, että miksi niitä ketjuja täytyy olla kaksi rinnakkain; Päivän härski ja Vitsiä pukkaa part2? Viimeksi kun vilkaisin, oli Vitsiä pukkaa´nkin tarjontakin härskiä. Which is nice.

edit; korjattu toisen ketjun nimi > Vitsiä pukkaa part 2
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja milläs helvetillä tuon etusivulla olevan Veikkauksen mainoksen saa mykistettyä? Ei paljon raivostuttavampaa mainonnan tapaa voi olla, kuin äänekäs mainos, jota ei todellakaan halua kuulla?

Entä mistä asetuksista saa oman tilansa määriteltyä tuonne käyttäjien joukkoon?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hienoa!

Minua ainakin miellyttää tämä jatkoaika.com:in uusi ilme. Olin suorastaan ällikällä lyöty, kun tänne pitkästä aikaa tj uutisten saattelemana eksyin, joten ei muuta kuin jatkakaa vain samaa rataa. Minun silmiäni tämä uusi ilme hivelee ja erityisen plussan haluaisin antaa siitä, että nyt myös esim. sm-liiga valikossa näkee mistä aiheesta minkäkin joukkueen palstalla on keskusteltu viimeksi. Loistavaa!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Procamp kirjoitti:
Ja milläs helvetillä tuon etusivulla olevan Veikkauksen mainoksen saa mykistettyä?


Kaksi vaihtoehtoa. Väännä äänenvoimakkuuden säätö vaimeaksi tai revi/hajota tietokoneesi kaiuttimet. Simppeliä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SSee kirjoitti:
Pientä muutosta vielä kaipaisin. Eli olisiko mahdollista saada nuo linkit tyyliin: Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu > Kilpailut, visailut ja veikkaukset jne. myös tuonne viestiketjun loppuun?

Tuo ei ainakaan minulla ole vielä modern versiossa?, Semi ja vaderetrossa kyllä.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millä ihmeellä saan pistettyä linkitystä kehiin? Ennen onnistui, mutta nyt nähtävästi sama vika kuin monella muulla, kun ei vaan pysy kehityksessä mukana. Löydän kyllä "Liitä hyperlinkki" namiskuukkelin viestin kirjoitus osiosta, mutta eihän siitä mitään tapahdu. Lisäksi Explorer vielä herjaa "Virhe sivulla." tekstiä. Kenties tappavakin ongelma?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kiitokset hienosta uudesta lookista ja uusista toiminnoista. Varsinkin yksityisviesti puolta varmasti on helpompi kauden aikana seurata itse kunkin. Uutta piristettä Jatkoajan foorumin käyttäjille. Paljon on työtä ja vaivaa nähty siellä ylläpidon puolella. Kuitenkaan tarkoitukseni ei ollut yksinomaan kiittää, vaan kysyä yhtä asiaa, jota en taas kiireemmiten löytänyt. Siispä asiaan!

Kun tuo keskusteluosa avautuu, niin on sivun alareunassa seuraava teksti (esimerkki tällä hetkellä):
Palstan tilanne:
Aktiivisia lukijoita: 715, 183 rekisteröitynyttä käyttäjää ja 532 vierasta
ja alla iso liuta nimiä.

Piilotin itse tuon nimeni aikanaan näkyvistä, jotta kukaan ei näkisi milloin olen onlinella tai offlinella. Nyt kuitenkin uudistusten jälkeen näyn joka tapauksessa onlinella vihreän lamppumaisen kuvaformaatin muodossa. Siispä ajattelin laittaa itseni näkyviin (tai näkyvistä) samantien tuonne listalle (tuolta listalta), mutta en löytänyt enää kohtaa muutokseen. Pitäisikö hommata itse vahvemmat silmälasit tai parantaa järjenjuoksuani vai eikö tuommoista kohtaa enää ollut siellä asetuksissa missään?

(EDIT)
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Omat tietosi -> Muokkaa asetuksiasi -> Käytä näkymätöntä olotilaa-ruudusta täppä pois ja tallenna muutokset.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
kangaroo kirjoitti:
Omat tietosi -> Muokkaa asetuksiasi -> Käytä näkymätöntä olotilaa-ruudusta täppä pois ja tallenna muutokset.

Entäs kun tällaista kohtaa ei ole laisinkaan asetuksissa? Mitäs sitten?

vlad.
 

Ylläpito

Administrator
Metsästäjä kirjoitti:
...
Piilotin itse tuon nimeni aikanaan näkyvistä, jotta kukaan ei näkisi milloin olen onlinella tai offlinella. Nyt kuitenkin uudistusten jälkeen näyn joka tapauksessa onlinella vihreän lamppumaisen kuvaformaatin muodossa. Siispä ajattelin laittaa itseni näkyviin (tai näkyvistä) samantien tuonne listalle (tuolta listalta), mutta en löytänyt enää kohtaa muutokseen. Pitäisikö hommata itse vahvemmat silmälasit tai parantaa järjenjuoksuani vai eikö tuommoista kohtaa enää ollut siellä asetuksissa missään?
...
(EDIT)

Palstasoftan uudet tuulet olivat kadottaneet osalta käyttäjistä tämän ominaisuuden. Nyt pitäisi kaikilla näkyä. Ohje oli siis

Omat tietosi -> Muokkaa asetuksiasi -> Käytä näkymätöntä olotilaa-ruudusta täppä pois ja tallenna muutokset.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Poistettua viestiäkö, ei enää saa "oikeasti" poistetuksi, vaan jää tuo teksti "Kaiser Soze on poistanut tämän viestin"

Saisiko vanhan systemin mukaisen poiston toimimaan?

Muuten pinnat palstan asusta ja toiminnasta. Toimii kuin se kuuluisa junan vessa. *(ei pendolinon)
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Mistäs keskustelupalstan säännöt nykyään löytyvät? Ei osu enää silmään. Pelikieltojen sääntöpykäliä lähinnä tutkailen, kun ei ne muistissakaan todellakaan ole...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös