Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan toimitukselle ja moderaattoreille

  • 201 175
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Twite kirjoitti:
Löytyy ainakin minulta juuri sieltä.
Omat tietosi-> Muokkaa asetuksiasi-> Ketjujen näkymän valinnat-> Näytä allekirjoitukset

Vaikuttaa tosin kaikkien muidenkin kuin omien näkymiseen, että en tiedä onko se tuo tagi kuitenkaan...
Tuskinpa on, koska se on minulla valittuna ja muiden allekirjoitukset näkyvät. Ja missäs tuossa sitten pääsisi sitä omaansa muokkaamaan? Jep. Myös tässä viestin kirjoitusruudussa tuolla Lisävalinnat-osiossa oleva Näytä allekirjoituksesi on valittuna, mutkun ei näy.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
HN kirjoitti:
Miten saan online-statukseni takaisin piiloon? Siis niin, ettei nimimerkkini näy tuolla palstan pääsivun listassa.
Turha vaiva. Kyllä me tiedetään, että sää oot palstalla 24/7.

Toisaalta, en ymmärrä sitä lisäarvoa, mitä kirjautuneena olemisen näkymisestä saavutetaan. Onhan keskustelupalsta luonteeltaan enemmän off-line. IRC on sitten enemmän sitä on-line hommaa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Noin äkkiseltään vaikuttaisi siltä, että ainakin minun Omissa tiedoissani on vasemman reunan valikossa heti alussa linkki Muokkaa allekirjoitustasi, josta allekirjoitusta voi muokata.

Näkymättömäksi näyttäisi pääsevän laittamalla asetuksista ensimmäisen täpän päälle.

Näin minulla, mutta tiedä sitten josko uusi palstasofta osaa myös arvottaa keskustelijoita ja antaa meille paremmille erivapauksia (tai helpottaa meidän heikompien palstataivalta apuominaisuuksilla, ihan näkökulmasta riippuen).
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites tuon sisäänkirjautumisen saisi pysyväksi? Itse joudun kokoajan kirjautumaan uudestaan sisälle ja "Muista sisäänkirjautuminen?" on rastitettu.
 

jeijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks
Grome kirjoitti:
Mites tuon sisäänkirjautumisen saisi pysyväksi? Itse joudun kokoajan kirjautumaan uudestaan sisälle ja "Muista sisäänkirjautuminen?" on rastitettu.
Mulla ainakin IE:ssä toimii tuo pysyvä sisäänkirjautuminen. Itsellä sama ongelma Mozillan kanssa eli joudun kirjautumaan aina sisään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
jeijjo kirjoitti:
Mulla ainakin IE:ssä toimii tuo pysyvä sisäänkirjautuminen. Itsellä sama ongelma Mozillan kanssa eli joudun kirjautumaan aina sisään.

Käytän Mozillaa eikä ole ongelmia sisäänkirjautumisen kanssa, se on pysyvänä kuten vanhassakin jatkoajassa. Häiritsee toistaiseksi tuo kun oma sisäänkirjautumiseni näkyy myös tuossa sisäänkirjautuneiden listassa, aiemmassa versiossa olin "näkymättömänä" - mutta eiköhän tähänkin tule korjaus kunhan aikaa vierähtää.

vlad.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
jeijjo kirjoitti:
Mulla ainakin IE:ssä toimii tuo pysyvä sisäänkirjautuminen. Itsellä sama ongelma Mozillan kanssa eli joudun kirjautumaan aina sisään.

Itselläni on ollut tuo ongelma muutamien muiden foorumien kanssa mozillassa. Jatkoajan kirjautuminen on ainakin toistaiseksi jäänyt pysyväksi ilman ongelmia. Välillä tuo ongelma on hoitunut päivittämällä mozillan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sellaista kyselisin, että mistä näkee omat "buddy-listansa", kun entisessä versiossa ne olivat user cp painikkeen alla?
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ikijokeri kirjoitti:
...ongelma on hoitunut päivittämällä mozillan.
Suht` uusi käyttäjä tämän Mozillan kanssa, niin kysyisin pikaseen, että mistä nuo päivitykset voi hakea?

Kiitos jo etukäteen!
 

Jeffrey

Jäsen
Routainen Sydän kirjoitti:
Suht` uusi käyttäjä tämän Mozillan kanssa, niin kysyisin pikaseen, että mistä nuo päivitykset voi hakea?

Kiitos jo etukäteen!

Mulla ainakin se toimii ihan niin, että tonne oikeeseen yläkulmaan tonne "ikkunan pienentämis/suurentamis" namiskan alle tulee sellanen merkki jossa on punasessa ympyrässä valkonen nuoli. Paina sitä niin se taisi päivittää Mozillan ihan automaattisesti. Kyseinen namiska tulee näkyviin vaan jos on päivitettävää. Eli jos sitä ei näy niin sulla lienee uusin versio jo käytössä.

Sorry off-topic.
 

Punk Anderson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaniskat
mystinen kello

Varmaan on tätä asiaakin jo puitu , mutten heti löydä sitä...
Sitä ihmettelen että miksi tuo kello (ainakin minulla) on pari tuntia jäljessä.
Mahtaako muilla olla sama?
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Punk Anderson kirjoitti:
Sitä ihmettelen että miksi tuo kello (ainakin minulla) on pari tuntia jäljessä.
Mahtaako muilla olla sama?
Kellon voi käydä muuttamassa haluamaan kellonaikaan asetuksista. Eli:

Omat tietosi -> Muokkaa asetuksiasi -> Aikavyöhyke ja kesä-/talviaika (GMT +2:00) Suomi

... Jos nyt ylipäätään tätä tarkoitit.
 

Punk Anderson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaniskat
Routainen Sydän kirjoitti:
Kellon voi käydä muuttamassa haluamaan kellonaikaan asetuksista. Eli:

Omat tietosi -> Muokkaa asetuksiasi -> Aikavyöhyke ja kesä-/talviaika (GMT +2:00) Suomi

... Jos nyt ylipäätään tätä tarkoitit.

Kiitos. Juuri tätä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
HN kirjoitti:
Eipä löydy kumpaakaan mahdollisuutta meikäläisen omista tiedoista.
Eipä löytynyt minultakaan vielä eilen, mutta nyt löytyy!
Kiitokset niistä muutoksista, mitä jonnekin tehtiin, jotta tämä ongelma saatiin poistettua.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Pientä muutosta vielä kaipaisin. Eli olisiko mahdollista saada nuo linkit tyyliin: Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu > Kilpailut, visailut ja veikkaukset jne. myös tuonne viestiketjun loppuun?

Nythän siellä moisia linkkejä ei enää ole ja joutuu aina palaamaan sivun ensimmäiseen viestiin / Jatkoajan pääsivulle ennen seuraavaa ketjua tms.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
SSee kirjoitti:
Pientä muutosta vielä kaipaisin. Eli olisiko mahdollista saada nuo linkit tyyliin: Jatkoajan keskustelupalsta > Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu > Kilpailut, visailut ja veikkaukset jne. myös tuonne viestiketjun loppuun?

Nythän siellä moisia linkkejä ei enää ole ja joutuu aina palaamaan sivun ensimmäiseen viestiin / Jatkoajan pääsivulle ennen seuraavaa ketjua tms.

Tätä samaa toimintoa kaipailen itsekkin. Wanhassa se oli ja oli helppo palata otsikoihin kun oli esim. vastannut johonkin viestiketjuun.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenköhän saan omista tiedoistani pois syntymäpäiväni? Vuosiluku kyllä saa näkyä, mutta mites tuon päivän poistaminen tapahtuu?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Onkos tuo search-toiminto jotenkin vielä keturallaan, kun en haulla onnistu löytämään pohojalaas-ketjua?
 

Ylläpito

Administrator
Korjauksia ja vastauksia

RSS-feediin liittyvät ongelmat ovat toivottavasti nyt takanapäin. Systeemiä korjattiin ja nyt kaiken pitäisi toimia moitteettomasti.

Palstan hakutoiminto toimii heikonlaisesti tällä hetkellä. Palstan hakuindeksi pitää rakentaa uudestaan jotta se saadaan toimimaan kokonaisuudessaan. Tämä on aikaa ja tehoa vaativa prosessi ja se tullaan suorittamaan yöaikaan. Palsta saatetaan joutua sulkemaan prosessin ajaksi. Lisätietoja asiasta seuraa lähitulevaisuudessa.

Palstan ulkoasumuotoja on uusittu kaikessa hiljaisuudessa koko ajan. Uudistetut ulkoasuvaihtoehdot tulevat pian käytettäviksi. Käyttäjät saavat valita sopivan tyylin muutamasta ulkoasuvaihtoehdosta. Myös vanhan palstaversion mukainen ulkoasu tulee valittavaksi.

Eri puolille palstaa on tullut paljon ulkoasuun liittyviä parannusehdoituksia ja niitä on otettu huomioon. Lisätietoja ulkoasuseikoista seuraa lähiaikoina.

teidänkin ystävänne,
tekninen ylläpito
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Gellner kirjoitti:
Mitenköhän saan omista tiedoistani pois syntymäpäiväni? Vuosiluku kyllä saa näkyä, mutta mites tuon päivän poistaminen tapahtuu?
Siellähän se möllöttää "Muokkaa profiiliasi"-välilehden alla. Tosin sen jälkeen saat erroreita ammatti/elämänkerta/harrastukset-kohdista, jos niihin ei ole tarinoitu mitään.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Tonne sivun alalaitaan vois lisätä se vierityspalkin mistä voi valita mille osiolle haluaa mennä. Nyt on todella rasittavaa hinkata aina sivun ylälaitaan takasin. Tai ei se rasittavaa ole mutta kuitenkin.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
salla kirjoitti:
Siellähän se möllöttää "Muokkaa profiiliasi"-välilehden alla. Tosin sen jälkeen saat erroreita ammatti/elämänkerta/harrastukset-kohdista, jos niihin ei ole tarinoitu mitään.

Ei jostain syystä onnistu. Valitsin päivämäärästä sen "tyhjän" kohdan, mutta kuitenkin profiilissani näkyy syntymäpäiväni, vaikka poistin syntymävuodenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös