Viestin lähetti dude
Ei ole.
Aha. Täytyy ottaa pitkänmatikan tunteja. Ennen osasin laskea. yks, kaks hevosenpää viis jne...
Viestin lähetti dude
Ei ole.
Viestin lähetti Olkku
Aha. Täytyy ottaa pitkänmatikan tunteja. Ennen osasin laskea. yks, kaks hevosenpää viis jne...
Kyllä olen pettynyt Nakkilalaisten laskutaitoon. Ensin meen äijä ei osaa laskea viiteen ja sitten Olkku kolmeen. Ja edes lukkofanius ei selitä tuota...Viestin lähetti Olkku
Onkohan yli kolme riviä ?
Viestin lähetti dude
Ei ole.
Viestin lähetti korkki
Kyllä olen pettynyt Nakkilalaisten laskutaitoon. Ensin meen äijä ei osaa laskea viiteen ja sitten Olkku kolmeen. Ja edes lukkofanius ei selitä tuota...
Viestin lähetti veinikretski
Tuli mieleeni sellainen kysymys, lueskellessani..
snip..
jääkoneenkuljettajan vuodatusta vitutusketjussa.
PS. Mitä mieltä ollaan !
Ööö... näin ulkopuolisena sanoisin, että miten olisi sellainen vaihtoehto että lopetat kirjoittamisen?Viestin lähetti Bowman
Voisitte oikeastaan neuvoa kirjoittajia, miten itse poistaa omat oikeutensa, muuten kuin törkeilemällä. Olen etsinyt tällaista mahdollisuutta, mutta en ole löytänyt.
Viestin lähetti JanJ
Ööö... näin ulkopuolisena sanoisin, että miten olisi sellainen vaihtoehto että lopetat kirjoittamisen?
Viestin lähetti vlad
Ehkäpä Bowman pelkää ettei hän kykene olla olemaan kirjoittamatta palstalle ja siksi haluaa kirjoitusoikeutensa poistettavan?
Muistaakseni täällä oli joku vastaava keissi, missä joku mode selvensi että jonkun lain tai asetuksen mukaan tunnuksia ei saisi kokonaan poistaa kannasta vaan ne jää sinne vaikka tunnukset lukittaisiin.Viestin lähetti Pee
Tai sitten kyse onkin siitä, että "Bowman" kertakaikkiaan haluaa tunnuksensa poistettavan, kuten voi tehdä esim. IRC-galleriassa.
Näin suomalaisesta näkövinkkelistä tsekin kieli näyttää todella vaikealta ja hurjalta. Veikkaan, että todella harvassa ovat ne suomalaiset, jotka tsekin kieltä hallitsevat.Viestin lähetti Clocks
Ehkä en vain ole ollut tekemisissä oikeiden tahojen kanssa. Yhtä kaikki, yksi jääkiekkomaailman valtakielistä olisi hyvä saada jollain tasolla integroitua toimintaanne.
Viestin lähetti Clocks
- - -
Tämä ei ole moite, kunhan ihmettelen ääneen sitä että Jatkoajan kokoisen jääkiekkomedian piirissä ei vieläkään ole yhtään epävirallista(kaan), vakiintunutta tsekkikontaktia tai tsekintaitoista, jonka puoleen näissä voisi kääntyä.
- - -
Viestin lähetti bozik
Tällainen minua pitkään pohdittanut asia pitäisi nyt saada selville. Elikästä, Jatkoajan toimitusta ovat kehuneet muutkin kun minä. Aivan jumalatton hienosti tehtyjä raportteja ja kuvia liigapeleistä. Minun mielestä paljon parempia kuin ns. virallisessa mediassa eli lehdet, urheiluruutu, kiekkoyö jne.
Kuinka sm-liiga ja joukkueet ovat tähän sivustoon suhtautuneet, sen olen ymmärtänyt, että Jatkoajan toimittajilla (luojan kiitos) on pressilätkät matseihin. Miten pitkään tämä hauska, kiva, minulta 100 % tuen saava homma voi jatkua ? Toimitus on kuitenkin koko ajan painottanut vapaa-ehtoisuutta. Mihin menee Jatkoaika ? Päätoimittaja pölkylle kertomaan ;)
Viestin lähetti Toimitus
Kiitoksia kehuista.
Jatkoaika on ja tulee pysymään vapaaehtoisvoimin pyöritettävänä organisaationa.