Meni kyllä ajatukseni todella kauniisti sekaisin, joten Kiitos HN korjauksesta. Sain tästä sekoilustani hyvät naurut illaksi kun töissä oli vähemmän hauskaa. Kiitos vielä kerran.Viestin lähetti HN
Tässä on Cougarilla mennyt vähän termistö sekaisin. Ei se toki itsellänikään ole likimainkaan täydellisesti hallussa.
Cache on välimuisti, jonne selainasetuksista riippuen tallentuu erilaisia tietoja, kuten esimerkiksi cookieita (eli evästeitä eli "keksejä" eli "pipareita"), joiden avulla esim. Jatkoajan keskustelupalsta tunnistaa käyttäjän (tai tarkemmin käyttäjän selaimen).
Itse asiassa niin käy aina, kun selaimen välimuisti tyhjennetään. Useimmissa selaimissa voi itse määrittää, kuinka usein välimuisti tyhjentyy automaattisesti. Sen voi tyhjentää myös itse (Explorerissa Työkalut -> Internet-asetukset). Useimmiten voi myös poistaa pelkät evästeet tyhjentämättä muuta välimuistia.
TäälläViestin lähetti Yxsarvinen
Mikä mahtaa olla tuo "kielletty ehdin nähdä" -viesti, josta tuo yksi pelikielto on pamahtanut? Jatkoajassa tapahtuu mystisiä asioita. En tiedä miten voin enää nukkua, jos en saa tätä selville.
Veikkaan, että varpaille hyppely ei ole se ongelma, vaan se, että pian joka toisessa ketjussa joku vaatii lukitsemista, jolloin keskustelu käy mahdottomaksi. Kyse ei ole siis moderaattorien itsetunnosta, vaan luultavasti ihan oikeasta järkisyystä.Viestin lähetti Pee
"Ehdin nähdä" -viestillään kirjoittaja tuo esille sen seikan, että hänen mielestään kyseinen viestiketju pitäisi laittaa lukkoon. Kyseistä toimintaa voi sanoa myös niin ikään kielletyksi "itsemoderoinniksi", koska moderaattorisedät/-tädit eivät tykkää siitä, että heidän varpailleen tullaan hyppimään.
Viestin lähetti Yxsarvinen
OK. Ehkä nyt saan vähän paremmin unta, vaikka ei tuo ihan täböillä auennut vieläkään. Siis sen osalta että joku kirjoittaessaan "ehdin nähdä", haluaisi viestittää että laittakaapas tämä ketju lukkoon. Noh, kaikkea sitä oppii ja minä kiittää valaistuksesta.
Jos Iltalehden lukija haukkuu jotain pelaajaa homoksi, vaikeuttaako se Iltalehden mahdollisuuksia haastatella kyseistä pelaajaa?Viestin lähetti Ohmi
No, eipä siinä mitään. Saattaa vain olla jossain vaiheessa hieman vaikea Jatkoajan edustajien haastatella jotain vitun homoja...
Viestin lähetti Ohmi
No, eipä siinä mitään. Saattaa vain olla jossain vaiheessa hieman vaikea Jatkoajan edustajien haastatella jotain vitun homoja...
Ystävällisin terveisin,
Ohmi
Viestin lähetti Blackie
Mitä muuten olen tehnyt väärin kun mun uusi allekirjoitus ei ilmestynyt vanhoihin viesteihini ollenkaan? Onko jäänyt jokin kohta raksittamatta?
Edit: Tähän haluaisin oikeasti vastauksen.
Viestin lähetti sopuli
Itselläni on sama ongelma. Lisäksi oma allekirjoitukseni oli hävinnyt kokonaan asetuksista, vaikka en ole sitä itse poistanut.
Viestin lähetti Ohmi
Suorastaan hupaisan näköisiä nämä nykyiset otteluketjut vs annetut rangaistukset. Chattaamisesta ja "ehdin nähdä"-viesteistä paukkuu viikon ja kuukauden pelikieltoja, mutta kahden rivin viesteistä joissa pilkataan pelaajia henkilökohtaisilla ja perusteettomilla nimityksillä aiheuttavat moderaattoreilla ilmeisesti vain naurua.
Ystävällisin terveisin,
Ohmi
Viestin lähetti Blackie
Poistin allekirjoitukseni ainoastaan painamalla deleteä, mutta se ei poistunut. Sitten huomasin asetuksista parin tunnin päästä, että allekirjoitus -kohdassa ei ollut raksia vaikka itse en ollut sitä poistanut.
Oletko sopuli kenties vaihtanut allekirjoituksen toisesta koneesta kun siitä, josta olet rekisteröitynyt jatkoaikaan? Voi olla, että sen vuoksi allekirjoitus ei ilmestynyt kaikkiin viesteihin.
Viestin lähetti Moderaattorit
Onko tuo se allekirjoitus minkä halusit poistaa vai onko tämä jo se uusi? Voisimme kokeilla, että jos allekirjoitus poistetaan, niin näkyykö se senkin jälkeen?
Moderaattorit
Viestin lähetti Moderaattorit
Pakollista moderointi kuitenkin on, koska muuten palstalla menisi hulinaksi ja jonkinajan päästä sen voisi kuopata. Palstan lukeminen kuitenkin ei ole pakollista, sen voi koska vain lopettaa.
Terveisin,
Moderaattorit
Viestin lähetti Ohmi
Ja vaikkei kaikki moderaattorit sitä nyt ymmärtäisikään, niin luulisi Jatkoajan toimitusjohtajan sen ainakin ymmärtävän.
Viestin lähetti Ohmi
Palstan lukemisen ja sille kirjoittamisen voi tietenkin lopettaa. Kysymys ei kuitenkaan ole siitä, vaan siitä minkälaisen kuvan tämä "Suomen suurin jääkiekkokeskustelupalsta" antaa itsestään pelaajien ja muiden ammatikseen jääkiekon parissa toimiville tahoille. Nämä ovat kuitenkin niitä ihmisiä joiden takia koko Jatkoaika on pystyssä. Ja vaikkei kaikki moderaattorit sitä nyt ymmärtäisikään, niin luulisi Jatkoajan toimitusjohtajan sen ainakin ymmärtävän.
No, toisaalta eihän asia minulle edes kuulu. Jos Jatkoajan intresseissä on ylläpitää keskustelupalstaa jossa homotellaan pelaajia ilman sanktioita, niin siitä sitten vaan.
Terveisin,
Ohmi