Lone Wanderer
Jäsen
Edit: Ei Jaska85 halua uutta nickiään kaikkien tietoon. Jokainen päätelköön itse.
Moderaattorit
Moderaattorit
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestin lähetti pernaveikko
Tieto Maddenista tuli minuutteja sitten, mutta ketju käy jo kuumana.
Toivotan modeille selkärankaa, että sieltä rapsahtaa pelikiellot tsättiviesteistä.
Viestin lähetti Tj
Toimitukselle:
Olisiko mahdollista saada noihin etusivun tuloksiin merkintä siitä, onko ottelu päättynyt varsinaisella peliajalla, jatkoajalla vai rangaistuslaukauksilla. En kyllä suoraan sanottuna muista, onko näin ollut ennen ja tämä ilta poikkeus.
Viestin lähetti benicio
"Keskustelupalstan ilmoitus
Voit tehdä hakuja vain 30 sekunnin välein väärinkäytösten estämiseksi."
Miksi? Mitä on nuo väärinkäytökset? Tämä mua askarruttaa, enkä unta saa.
Viestin lähetti Predator
Käytän tämän selätysajan hyväkseni etsimällä FutisForumilta viittauksia Mika Niemisen pyyhkeen alta vilahtavaan kulliin. Olettaen että FF vaihteeksi toimii...
Viestin lähetti Mr.Big
Miksi aiheen viimeiselle sivulle mennessäni minut heitetään joko viimeiseen viestiin tai sivun ensimmäiseen viestiin?
Ongelman voi kiertää painamalla "viim.sivu"-linkin sijaan ruudun oikeassa reunassa olevaa oikealle osoittavaa keltaista nuolta (viimeisimmän kirjoittajan nimen vieressä kyseisen ketjun rivillä). Se vie aina kunkin ketjun viimeiseen viestiin. Tuossa tosin on sitten se ongelma että helposti hypähtääkin vahingossa riviltä toiselle.Viestin lähetti Mr.Big
Miksi aiheen viimeiselle sivulle mennessäni minut heitetään joko viimeiseen viestiin tai sivun ensimmäiseen viestiin? .... Jos valita saa, niin viimeiseen viestiin, kiitos.
Viestin lähetti Pee
Olen ennenkin kritisoinut asioista, jotka erottavat Jatkoajan toimituksen täysin ammattimaisista julkaisusta. Niihin on kuulunut mm. se, että kolumneiksi ilmoitetaan artikkeleja, esim. otteluraportteja, joita varsinaiset kolumnit eivät kuitenkaan ole.
Yksi iso miinus Jatkoajassa verratuna suurempiin julkaisuihin on myös ns. yhtenäisen linjan puuttuminen liigaseurojen toimitusten kesken. Tällä tarkoitan esim. sitä, että nyt vain kahden joukkueen pelaajien syyskauden suoritukset on analysoitu, vaikka joulutaukoa on jäljellä enää yksi päivä. Joko tulisi antaa pelaaja-arviot kaikista poppoista tai ei sitten yhdestäkään, on minun mielipiteeni.
Viestin lähetti puuha-pete
Kiitän