Kyseenalaiset taklaukset Liigassa 2022–2023

  • 389 107
  • 2 990

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Paljonko Koskiselle pelikieltoa kun ajoi Langhameria päähän (-> ulos)?
Eikös tuo ottanut osumaa myös edellisessä ottelussa?

+ missä on ilveksen aivotärähdysprotokolla?
Ainakin Langhamerin reaktion mukaan lähti pää irti torsosta.

(ja oma mielipide on, että oli Koskiselta turha kun olisi voinut kiertää kauempaa)
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Miten voi olla, että törkeällä pääpommilla teurastettu pelaaja saa jatkaa pelaamista nykypäivänä? Eikös näissä pääosumissa tule aina lähteä koppiin ja pelaajien terveys tulee ensin?

Hassuttelut sikseen, aikamoinen esitys Langhamerilta. Mahtaako olla kuinka monta kertaa treenattu aiemmin, senverran näyttävästi teki kuolemaa ja tuomarit ostavat tottakai saman tien.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Jos se on sama kuin Kennedyn murhan Magic Bullet. Sekin välillä leijui ilmassa paikallaan ja kääntyili sitten ku drone minne sattuu. :)
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Samoin kävi siinä Christoffer:in tilanteessa.

 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyykin hakea jumbopakkaus poppareita, koska ei tule saamaan samaa pelikieltoa kuin Cristoffer ja Jypinkylässä on mielet mustana.
Minä jo riemastuin näistä filmipuheista. Jyväskylän tapauksessa ei missään nimessä syyllistynyt moiseen. Jotenkin ukko lensi kuitenkin ihan eri suuntaan, kuin mistä isku tuli. Ja kyllä, BC:n tuomio on ok.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Katso mihin Langhamerin pää liikkuu osumasta. Yläkuvasta näkee hyvin, millainen tärsky tuo osuma on.
 

GNR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Eli jatkossa ok ajella Tepesin veskareita päähän. Voi playoffeissa mennä hankalaksi hakea jostain B-junnuista veskaria.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli jatkossa ok ajella Tepesin veskareita päähän. Voi playoffeissa mennä hankalaksi hakea jostain B-junnuista veskaria.
Ei kai tuossa niin sanottu? Ei pidä päähän osua vahingossa eikä tahallaan. Mutta kyllähän Langhamer tuon korostamisen osaa yhtä hyvin kuin torjuntahommat. Sekin on mielestäni turhaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Eikä tässä nyt kai ole kyse siitä, etteikö se olisi päähän osunut, mutta että 5+20? Kun on mahdollista antaa 2+10? Samassa pelissä mielestäni räikeämpi päähän kohdistunut oli Eemeli Suomen tilanne, mutta siitä kuitenkin annettiin 2+10.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Eikä tässä nyt kai ole kyse siitä, etteikö se olisi päähän osunut, mutta että 5+20? Kun on mahdollista antaa 2+10? Samassa pelissä mielestäni räikeämpi päähän kohdistunut oli Eemeli Suomen tilanne, mutta siitä kuitenkin annettiin 2+10.
Ei ole mahdollista antaa 2+10.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Kyle

Jäsen
Eihän tuo osuma nyt ole kova ja ostan ihan hyvin, että pienempi rangaistus olisi riittänyt. Sen sijaan tuo mihin suuntaan Langhamer kaatuu ja korostaako kaatumista on sikäli saivartelua, että monesti maalivahdit todellakin korostavat noita. Kyllä itse olen nähnyt tilanteita kun maalivahti saa osuman, niin ihan tietoisesti riuhtaisee esim. kypärän pois päästä jos se nyt sattuu edes hivenen pyörähtävän päässä. En ota kantaa fiksuuteen, mutta ilmeisesti se on joku refleksi jossa näytetään tuomareille ja kanssa pelaajille että peli seis.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Liitteet

  • 1673984021624.png
    1673984021624.png
    39,7 KB · kertaa luettu: 157

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Joo kakkonen tuosta Koskisen osumasta olisi ollut ihan riittävä. Vitonen ampui yli, mutta Jyväskylän homman jälkeen ei yllätä, että annettiin vitonen. Näinhän sen ei tietenkään pitäisi mennä, mutta tätä tämä Rönnin vetämä touhu on.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös