Jos se on sama kuin Kennedyn murhan Magic Bullet. Sekin välillä leijui ilmassa paikallaan ja kääntyili sitten ku drone minne sattuu. :)Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Samoin kävi siinä Christoffer:in tilanteessa.Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Minä jo riemastuin näistä filmipuheista. Jyväskylän tapauksessa ei missään nimessä syyllistynyt moiseen. Jotenkin ukko lensi kuitenkin ihan eri suuntaan, kuin mistä isku tuli. Ja kyllä, BC:n tuomio on ok.Täytyykin hakea jumbopakkaus poppareita, koska ei tule saamaan samaa pelikieltoa kuin Cristoffer ja Jypinkylässä on mielet mustana.
Katso mihin Langhamerin pää liikkuu osumasta. Yläkuvasta näkee hyvin, millainen tärsky tuo osuma on.Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Eli jatkossa ok ajella Tepesin veskareita päähän. Voi playoffeissa mennä hankalaksi hakea jostain B-junnuista veskaria.Sitä vaan muuten vielä kyselen, että Koskinen tulee sivulta ja hänen momentum on Langhamerin vasemmalle puolelle. Eikö tällöin osuman ollessa noin kova Langhamerin pitäisi lentää vasemmalle? Nyt mies suorastaan lentää taaksepäin? Vai opetettiinko mulle koulussa jotain toista fysiikkaa?
Ei kai tuossa niin sanottu? Ei pidä päähän osua vahingossa eikä tahallaan. Mutta kyllähän Langhamer tuon korostamisen osaa yhtä hyvin kuin torjuntahommat. Sekin on mielestäni turhaa.Eli jatkossa ok ajella Tepesin veskareita päähän. Voi playoffeissa mennä hankalaksi hakea jostain B-junnuista veskaria.
Ei ole mahdollista antaa 2+10.Eikä tässä nyt kai ole kyse siitä, etteikö se olisi päähän osunut, mutta että 5+20? Kun on mahdollista antaa 2+10? Samassa pelissä mielestäni räikeämpi päähän kohdistunut oli Eemeli Suomen tilanne, mutta siitä kuitenkin annettiin 2+10.
Ei ole mahdollista antaa 2+10.
Ei pysty.No korjataan, kaksiminuuttisen.
edit: otetaas takaisin, kyllähän 2+10 pystyy päähän kohdistuneesta antamaan? @repalefarkku
Liigan NeymarSamoin kävi siinä Christoffer:in tilanteessa.
Ei pysty.
Ei tuo ainakaan Liigan sääntökirja ole.Mitä tämä sitten tarkoittaa vai onko mulla nyt joku pahakin väärinymmärrys päällä?
Se on siellä Jäypin maalilla.Liigan Neymar