Osuiko muiden mielestä äsken Matthew Abtin taklaus Joel Olkkosta päähän? Mun mielestä osui. Ja jäi viheltämättä, saapa nähdä eteneekö tämä kurinpitoon. Enemmän tässä olisi sinne aihetta, kuin Utusen taannoisessa osumassa Palolaan.
Vaikea sanoa radion perusteella, Utusen (vs Palola) hyväksyn, jos linja pitää ettei tule tyhmiä isoja pelikieltoja. V*****aa edelleen Motin case, mutta kurinpito parantaa...Osuiko muiden mielestä äsken Matthew Abtin taklaus Joel Olkkosta päähän? Mun mielestä osui. Ja jäi viheltämättä, saapa nähdä eteneekö tämä kurinpitoon. Enemmän tässä olisi sinne aihetta, kuin Utusen taannoisessa osumassa Palolaan.
Tuliko kumminkin ensimmäisenä rintaan?Osuiko muiden mielestä äsken Matthew Abtin taklaus Joel Olkkosta päähän? Mun mielestä osui. Ja jäi viheltämättä, saapa nähdä eteneekö tämä kurinpitoon. Enemmän tässä olisi sinne aihetta, kuin Utusen taannoisessa osumassa Palolaan.
Osui ja Lukko-pakki taklasi Pospisiliakin päähän. Kummastakaan ei jäähyjä jaettu.Osuiko muiden mielestä äsken Matthew Abtin taklaus Joel Olkkosta päähän? Mun mielestä osui. Ja jäi viheltämättä, saapa nähdä eteneekö tämä kurinpitoon. Enemmän tässä olisi sinne aihetta, kuin Utusen taannoisessa osumassa Palolaan.
Ei taklannut... Hyökkääjä kyllä(Ylitalo), mutta eri asia, että osuiko päähän, Pospisil kuitenkin osaa nuo filmailut aikast hyvin.Osui ja Lukko-pakki taklasi Pospisiliakin päähän. Kummastakaan ei jäähyjä jaettu.
Filmasi ilmeisesti leukansakin/suunsa verille?Ei taklannut... Hyökkääjä kyllä(Ylitalo), mutta eri asia, että osuiko päähän, Pospisil kuitenkin osaa nuo filmailut aikast hyvin.
Ylitalo on hyökkääjä ja taisi kyynerpää kolahtaa leukaan. Täytyy toivoa että Kiko ei sekoa kolmannessa erässä täysin.Osui ja Lukko-pakki taklasi Pospisiliakin päähän. Kummastakaan ei jäähyjä jaettu.
Suu täynnä verta tuon jälkeen? Puri huuleen?Ei taklannut... Hyökkääjä kyllä(Ylitalo), mutta eri asia, että osuiko päähän, Pospisil kuitenkin osaa nuo filmailut aikast hyvin.
Suu täynnä verta tuon jälkeen? Puri huuleen?
Ja nyt on poistettu :D kai siellä joku soitti somevastaavalle, että ota nyt se päätälli helvettiin sieltä somesta. On kyllä varmaan tämän kauden paras someperseily tähän mennessä.Kuinka pitkään menee, ennen kuin tuo twiitti poistetaan?
Suu täynnä verta tuon jälkeen? Puri huuleen?
En mielestäni kieltänyt pää osumaa...Filmasi ilmeisesti leukansakin/suunsa verille?
Vaikka näitä aina enemmän ja vähemmän värilaseilla katsotaan, niin meteoriittiko sieltä tuli katosta läpi Kikoa naamaan? Mutta oli kyllä vuoden tviitti. Ihme, että poistivat, jos mitään ei sattunut.Ylitalo saattaa jollain ruumiinosallaan osua Pospisiliin, mutta en millään keksi millä - ehkä Kiko luisteli pää alhaalla selkää päin?
Vaikka näitä aina enemmän ja vähemmän värilaseilla katsotaan, niin meteoriittiko sieltä tuli katosta läpi Kikoa naamaan? Mutta oli kyllä vuoden tviitti. Ihme, että poistivat, jos mitään ei sattunut.
Saisiko vähän selvennystä millä osalla päätä runnotaan pleksiin?Oman linjan mukaan, 2-3 peliä liiasta vauhdista taklauksessa, pelaajan ollessa irtilaidasta, ja pään runnomisesta pleksiin.
Tässä vielä videokuvaa, kun Hakulinen teurastaa tuomarin.