Kyseenalaiset taklaukset Liigassa 2022–2023

  • 388 335
  • 2 990

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Uusi muoti-ilmiö. Mene takomaan poikittaisella ja kun vastustaja lyö takaisin, niin katso että osuu naamaasi.
Varma 5 min. ja ulosajo.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Uusi muoti-ilmiö. Mene takomaan poikittaisella ja kun vastustaja lyö takaisin, niin katso että osuu naamaasi.
Varma 5 min. ja ulosajo.

Jos nyt viittaat tapaukseen, jossa Nyman loukkaantui, niin taisi itse antaa kokonaisen yhden poikkarin tuossa ja sekin oli vastaus kaverin poikkariin. Tietoisesti vielä halusi vastauksen naamaansa ja lopettaa oman pelinsä siihen?

Edit. Kyllähän Nyman noin yleisesti ottaen vaikuttaa poikkeuksellisen älykkäältä jääkiekkoilijalta, mutten ihan usko hänen tuollaista kelailleen. Olisi ollut varmasti tärkeämpi pelaaja kentällä pelin ratkaisuun saakka...
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Jos nyt viittaat tapaukseen, jossa Nyman loukkaantui, niin taisi itse antaa kokonaisen yhden poikkarin tuossa ja sekin oli vastaus kaverin poikkariin. Tietoisesti vielä halusi vastauksen naamaansa ja lopettaa oman pelinsä siihen?

Edit. Kyllähän Nyman noin yleisesti ottaen vaikuttaa poikkeuksellisen älykkäältä jääkiekkoilijalta, mutten ihan usko hänen tuollaista kelailleen. Olisi ollut varmasti tärkeämpi pelaaja kentällä pelin ratkaisuun saakka...
En viitannut.. lähinnä Kalpa - Pelicans pelin tapahtumiin.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ei ole enää taklauksista kyse, mutta olisi miellyttävää nähdä sellainen muutos, että poikittaisista mailoista alkaisi tulla jäähyjä ja poikittaiset mailat naamaan tuomittaisiin ankarasti. Nykyinen kehityssuunta on huono.
Kyllä.. tuo vaan häiritsee.. minä vedän sinua poikkarilla 2-3 kolme kertaa, sinä lyöt samalla tavalla takaisin, mutta osuen naamaan. Sinut ajetaan ulos ja saat ottelurankaistuksen, minä pari mustelmaa ja pääsen ylivoimalle.
Ei tietenkään ketään saa naamaan lyödä, mutta pitäisi nähdä tilanne isommin.
 

surfa

Jäsen
Onhan tätä peliä jo ihan perseestä seurata. Tämä menee sitten siihen, että joka tilanteessa kannattaa ihan varmuuden vuoksi kääntää vähän päätä tulijaa kohti ja aina on kaveri pihalla.

Kuka tästä paskasta enää nauttii?
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Varoitan jo alussa turkooseista värilaseistani. Mun mielestä tuo ulosajo oli hieman kyseenalainen, näytti siltä että Kalpan ukko ois ollu hieman kyyryssä kun kolahti hieman päähän. Mun mielestä tossa on myös taklattavalla vastuuta ottaa vastaan. Eikös änärissä jos pelaat pää alhaalla ja osuu päähän niin ei tule edes jäähyä? Kyllä täällä Liigassa on iso kehityksen paikka harjoitella ottamaan kovuutta vastaan ja tunnistamaan tilanteet paremmin
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Varoitan jo alussa turkooseista värilaseistani. Mun mielestä tuo ulosajo oli hieman kyseenalainen, näytti siltä että Kalpan ukko ois ollu hieman kyyryssä kun kolahti hieman päähän. Mun mielestä tossa on myös taklattavalla vastuuta ottaa vastaan. Eikös änärissä jos pelaat pää alhaalla ja osuu päähän niin ei tule edes jäähyä?
Ei tarvi edes värilaseja, kun tuon näkee noin. Sylettää tämä nykyinen trendi.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tätä peliä jo ihan perseestä seurata. Tämä menee sitten siihen, että joka tilanteessa kannattaa ihan varmuuden vuoksi kääntää vähän päätä tulijaa kohti ja aina on kaveri pihalla.

Kuka tästä paskasta enää nauttii?

Tätähän tuli jo syksyllä puita syöksyy pää edellä supermiehenä maalille niin eiköhän pää johonkin osu, ja siitä sitten vastustaja ulos.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varoitan jo alussa turkooseista värilaseistani. Mun mielestä tuo ulosajo oli hieman kyseenalainen, näytti siltä että Kalpan ukko ois ollu hieman kyyryssä kun kolahti hieman päähän. Mun mielestä tossa on myös taklattavalla vastuuta ottaa vastaan. Eikös änärissä jos pelaat pää alhaalla ja osuu päähän niin ei tule edes jäähyä? Kyllä täällä Liigassa on iso kehityksen paikka harjoitella ottamaan kovuutta vastaan ja tunnistamaan tilanteet paremmin
Ihan oon samaa mieltä ja mulla ei oo turkooseja värilaseja. Mennyt naurettavaksi tää touhu liigassa.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kevyt ulosajo tosiaan ja näitähän on tässä sarjassa nähty. Gallet lensi pihalle kun vastustaja neppaili laidan vieressä ja Klemetin ulosajosta nyt ei tarvitse mitään sanoa.
 

axe

Jäsen
Kyllä Liigassa lentää suihkuun kevyesti ja usein nykyään. 2+10 päähän kohdistunut tuomio takaisin, kiitos
Ja vaikkei tähän taklaukseen liitykään, niin myös kyynärpäätaklaus takaisin, vaikkei sitä ole edes isosta kirjasta poistettu. Eipä juuri tule niitäkään kun nekin lasketaan nykyään päähän kohdistuneiksi.
 

surfa

Jäsen
Toinen asiaa hiukan sivuava homma on, että selästä taklaamisesta ei tunnu saavan nykyään säännöllisesti kuin kakkosia laitataklauksesta. Samaan aikaan kun jokainen päähän hipaisu tuottaa vitosia ja hulluna pelikieltoa.

Millä tavalla se on parempi mennä pää edellä laitaan kuin ottaa olkavarresta hieraisu poskeen?

Ei ole mitään järkeä tässä enää.
 

Patakakkone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Pelottaa valmiiksi mitä ensi kausi tuo tullessaan. Tämän puuhasteluliigan logiikalla pitää antaa 10 peliä, jotta nämä "sikataklaukset" saadaan kuriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös