Joo sanot ensimmäisessä tekstissä näköjään, että se osuu ensimmäisenä olkapäähän. Silloin on varmaan täysin turhaa väittää, että taklaus tulee suoraan päähän, koska se ei tule vaan suoraan olkapäähän. Ja sillon kun taklaus kohdistetaan olkapäähän, niin itse en saa siitä mitenkään päähän kohdistunutta taklausta vaikka liigan säännöt onkin valitettavasti siihen viety. Mene itse kokeilemaan taklausta tuonne niin, että tähtäät kaverin olkapäähän. Et todellakaan voi tietää mihin se sen jälkeen osuu, koska se riippuu myös kaverin asennosta.
Nimimerkillä kokemusta löytyy.
Ja sanoin siinä myös paljon muuta, mikä tässä toki jäi hienosti pois. Mutta en jaksa tästä sen enempää vääntää enkä lähteä saivartelulinjoille, ollaan eri mieltä sitten vaan.
Olen monestikin kokeillut ja kokemusta on myös ja ainakin omalta kohdalta voin sanoa, että tasan varmasti 100/100 kerrasta tiedän kolisevan myös kaveria kunnolla päähän, jos leikkaan sen linjalle noin/klippaan olkapäällä hitusen mennessä sen olkapäähän samalla kun se on huonossa asennossa ja "pää pitkällä". Ihan joka ikinen kerta kolisee silloin myös päähän. Tuo on mielestäni nähtävissä kilometrien päähän ihan ilman sen suurempaa kokemustakin.