Koska kukaan ei ole vielä avannut "häpeällisen ala-arvoiset töppäilyt liigassa" ketjua.Miksi siitä sitten keskustellaan kyseenalaisten taklausten ketjussa?
Koska kukaan ei ole vielä avannut "häpeällisen ala-arvoiset töppäilyt liigassa" ketjua.Miksi siitä sitten keskustellaan kyseenalaisten taklausten ketjussa?
Jokisen hallinta omista käsistään on ilmeisesti samaa tasoa kuin Lassilalla aikoinaan mailastaan, kun kerran vahingoittamistarkoitusta ei ollut. Keskikroppaan tähdättiin, mutta naamaan kolisi.
Minun mielestä tuo Strömwallin taklaus Klementtiin on kaikista em. törkein. Kuolleesta kulmasta kiekotonta pelaajaa päähän.
Ole hyvä ja avaa jos koet sen tarpeelliseksi.Koska kukaan ei ole vielä avannut "häpeällisen ala-arvoiset töppäilyt liigassa" ketjua.
En koe tarpeelliseksi. Vastasin vain sinun tarpeettomaan kysymykseen.Ole hyvä ja avaa jos koet sen tarpeelliseksi.
Eihän se suinkaan ollut tarpeeton kysymys. Ihan aiheesta kysyin.En koe tarpeelliseksi. Vastasin vain sinun tarpeettomaan kysymykseen.
Kerro se vertailijalle?Tämän on pakko olla läppä, ei kukaan voi olla näin idiootti. Huhhuh...
Tuo kaksi tilannetta eivät ole mitenkään vertailtavissa.
Huomenna tulee korkeintaan ilmoitus että on viety videotuomarin toimesta eteenpäin kurinpidolle. Sekin voi tulla vasta tiistaina.Toivottavasti tähän keissiin tulisi jo heti huomenna päätös niin olisi tämäkin sitten toivottavasti käsitelty.
En yritä kääntää asiaa esittämääsi suuntaan, vaikkei Jokinen taklauspelaamisensa kanssa vahvuusalueella ole. Se, mitä kritisoin, ovat ne väittämät, jossa Jokisen tiedetään lähteneen kostonhimoisena ja vahingoittamistarkoituksessa metsästämään Nättisen päätä. Minä luulen, että Jokinen olisi kyllä saanut vahingoitettua Nättistä, jos niin olisi aidosti halunnut. Ei Jokinen ole ensimmäinen pelaaja, joka taklaa adrenaliinimyrkyssä huolimattomasti. Toki tällainen ei ole Jokisen tapaista. Yhtäkaikki, virhe, mikä virhe. Tämä virhe tullaan asianmukaisesti sanktioimaan ja se nöyrästi otetaan vastaan.Yritätkö nyt jotenkin kääntää tämän niin, että lähes tuhannen NHL-pelin kokemuksella Jussi Jokinen ei osaa sen vertaa taklata, että ymmärtäisi kädet pitää alhaalla? Vähän vain vahingossa kädet päätä kohti, kun normaalisti yritti taklata, mutta sisuuntuneena ei nyt ihan onnistunut?
Noh. Kai siihenkin halutessaan uskoa voi.
Onko normaalia luistelua ja kyykkyluistelua? En ole moista tyyliä ennen kuullutkaan, kaikki varmaan näyttää Virtasen edessä olevan kyykyssä.Siis vertaatko tosissaan sitä että Pulju luistelee pakkia päin kyykyssä vs. Jokinen menee kädet pystyssä kulmassa selkä suorassa olevaan jätkään?
Lähinnä vituttaa tilanteen saama klikkihuoraaminen ja paskanjauhanta, niin tulinpa vain huvikseni hämmentämään. Tulkoon kakkua tai ei niin ihan vitun sama, pärjää Kärpät ilman Jokistakin aivan hyvin, ellei jopa paremmin.Hienoa yleistämistä. Kannattaa tuon wakawaka jotain jutut jättää ihan omaan arvoonsa, aivan käsittämätön puusilmä ja viestitkin on kyllä niin epäselviä välillä että ajatuksesta on hankala saada kiinni.
Nostiko Jokinen kädet tarkoituksella? Kyllä / ei.En yritä kääntää asiaa esittämääsi suuntaan, vaikkei Jokinen taklauspelaamisensa kanssa vahvuusalueella ole. Se, mitä kritisoin, ovat ne väittämät, jossa Jokisen tiedetään lähteneen kostonhimoisena ja vahingoittamistarkoituksessa metsästämään Nättisen päätä. Minä luulen, että Jokinen olisi kyllä saanut vahingoitettua Nättistä, jos niin olisi aidosti halunnut. Ei Jokinen ole ensimmäinen pelaaja, joka taklaa adrenaliinimyrkyssä huolimattomasti.
Huomenna tulee korkeintaan ilmoitus että on viety videotuomarin toimesta eteenpäin kurinpidolle. Sekin voi tulla vasta tiistaina.
Lähinnä vituttaa tilanteen saama klikkihuoraaminen ja paskanjauhanta, niin tulinpa vain huvikseni hämmentämään.
Löi käsille niin alkaahan se vituttamaan kun pilli ei soi, tilanteesta olisi pitänyt tulla jäähy koukkaamisesta.
Samoilla linjoilla. Pari peliä ok, koska kuitenkin osuu päähän, mutta Laatikaisella aika tekemätön paikka kun Åsten päättääkin yrittää väistää kontaktin ja jarruttaa Laatikaisen taklauksen alle ja on huonossa asennossa.Itse en näkisi Laatikaisen tilannetta niin törkeänä kuin moni täällä sen näkee. Selvä pääosuma, muttei mielestäni täytä kuitenkaan tahallisuuden kriteereitä. Laatikainen on kuitenkin lähtökohtaisesti kiekon perässä ja Åsten leikkaa melko yllättävästi suoraan eteen luistelulinjalle. Tilanne on todella nopea ja Laatikaisen reaktion voi myös nähdä jossain muotoa omaa kroppaa suojaavana. Toki se on myös samalla huolimatonta pelaamista ja olisi voinut olla vältettävissä.
Itse laittaisin Laatikaiselle korkeintaan 3 peliä kakkua.
Toisessa tilanteessa taklattava tulee pää munissa niin pahasti kuin olla ja voi. Toisessa taas taklataan kädet ylhäällä päähän.Kerro se vertailijalle?
Oma veikkaukseni (ei mikään mielipide, että tämän verran pitää tulla) kurinpitopäätöksiä seuranneena:
Laatikainen 4+2
Jokinen 2
Strömberg 3
Pidän myös mahdollisena, että Jokisen tapaus ei etene ollenkaan kurinpitoon.
Sitähän minä yritin tuossa viestissä painottaa, että tuo on liigan kurinpidon tuntien minun veikkaus, ei mielipide.Ihan hyvä viesti, mutta tää veikin sitten pohjan kaikelta muulta.
En kiistä teon tyhmyyttä ja hyväksyn sen rangaistuksen mitä kurinpidolta tulee. Oliko muuta?
Odotan 5-6 peliä historia huomioiden.