Propsit kyllä äijälle. Arvostus nousi ainakin omissa silmissä.Kun puhutaan paljon taklattavan vastuusta niin nostan isosti hatun Jääskälle. Suoraselkäisesti myönsi itse että oma vika. Tämä on taklattavan vastuuta parhaimmillaan!
Propsit kyllä äijälle. Arvostus nousi ainakin omissa silmissä.Kun puhutaan paljon taklattavan vastuusta niin nostan isosti hatun Jääskälle. Suoraselkäisesti myönsi itse että oma vika. Tämä on taklattavan vastuuta parhaimmillaan!
Mitä hyödyit tästä kuitista Jokereiden suuntaan? Lapsellista.Miten olisi suljettu 27 joukkueen liiga?
No niin 4 peliä tuli Frimanille bannia. Oikean suuntaista toimintaa. Kyllähän tuo tuosta videosta oli selvästi näkyvissä.
Ei ole toiminut milloinkaan, eikä tule toimimaan vast'edeskään.Kunnon mörököllit joka jengiin niin toi jatkuva paska loppuu. Ajat päähän --> saat sipuliin. Toimii.
Ihmettelen kanssa näitä urheiluromantikkoja ketkä julistavat totuutena että paras keino sääntöjen ylläpitoon on sakinhivutukset ja väkivalta.Ei ole toiminut milloinkaan, eikä tule toimimaan vast'edeskään.
Ainakin Gretzkyn kohdalla esihistoriallisella ajalla toimi.Ei ole toiminut milloinkaan, eikä tule toimimaan vast'edeskään.
Ei ole toiminut milloinkaan, eikä tule toimimaan vast'edeskään.
Ainakin Gretzkyn kohdalla esihistoriallisella ajalla toimi.
Vähän itseäni lainaten, Kankaanperän rangaistus meni jopa yli odotusten. Loistavaa, että kurinpito arvioi myös sitä, kannattaako taklata pelitilanteeseen nähden. Onneksi Leskinen jäi eloon.Näin juuri. Kokeneena pelaajana Kankaanperän varsinkin pitäisi osata hillitä itsensä, eikä työntää itseään tilanteen ulkopuolisena pelaajana kulmavääntöön. Olisi vaan pitänyt viivaa, niinkuin tuossa tilanteessa olisi ollut optimaalista. Kankaanperän kokemus huomioonottaen, taklaus oli sekä tuottamuksellinen että tahallinen joko tulisi huomioida rangaistuksen koventamisperusteena. Nyt kysytään kurinpidolta selkärankaa rangaista pelaajaa, kun kyseessä on yksi liigan kokeneimpia pelaajia. En haluaisi nähdä kostonkierrettä mutta joskus tuntuu että kangelle voisi olla tervehdyttävä kokemus saada joskus kunnolla pataan. Nykylinjauksella 10 peliä olisi oikeudenmukaista.
Joskin ei Leskinen tänään pelaa. Itse ainakin nautin täysin siemauksin tuosta pelikiellon pituudesta.Vähän itseäni lainaten, Kankaanperän rangaistus meni jopa yli odotusten. Loistavaa, että kurinpito arvioi myös sitä, kannattaako taklata pelitilanteeseen nähden. Onneksi Leskinen jäi eloon.
Ei ole toiminut milloinkaan, eikä tule toimimaan vast'edeskään.
Koska jotkut uskaltaa puolustaa itseään ja heille tappelu ei ole pelote, mutta mitäpä luulet että jättääkö esim Friiman taklaamatta jotain päähän, jos saa joltain Yonkmanilta nenään? Itse luulen, että jättää. Ei tiettyjä pelaajia saada lopettamaan sikailua, vaikka olisikin mahdollisuus saada kuokkaan, mutta kyllä varmasti joillekkin se vaikuttaa.No miksiköhän näitä taklauksia sitten tapahtunut aina kautta vuosien.
Kyllä rajun näköinen oli ja pää kolahtaa ikävästi laitaan. Jukuri-pelaajalta älytöntä lähteä ajamaan selänpuolelta ja vielä lähellä laitaa. Kyllä pelikieltoa pitäisi tulla ja vähintään neljän pelin verran. Siis jos linja yleensä pitää.Jukureiden ykkösketjun laiturilta voimakas taklaus – rangaistuksen paikka vai ei? | Videot | Liiga
Mikäs on porukan mielipide tästä?
Omasta mielestä hiton ruma ja katastrofin ainekset olemassa, päähän kohdistunut + laitataklaus. Kakkua pitäis tulla ja roimasti
Kyllä rajun näköinen oli ja pää kolahtaa ikävästi laitaan. Jukuri-pelaajalta älytöntä lähteä ajamaan selänpuolelta ja vielä lähellä laitaa. Kyllä pelikieltoa pitäisi tulla ja vähintään neljän pelin verran. Siis jos linja yleensä pitää.
No voi hyvää päivää. Tämäkin viesti sitten piti lukea. Olet kuitenkin samaa mieltä kanssani.Koska jotkut uskaltaa puolustaa itseään ja heille tappelu ei ole pelote, mutta mitäpä luulet että jättääkö esim Friiman taklaamatta jotain päähän, jos saa joltain Yonkmanilta nenään? Itse luulen, että jättää. Ei tiettyjä pelaajia saada lopettamaan sikailua, vaikka olisikin mahdollisuus saada kuokkaan, mutta kyllä varmasti joillekkin se vaikuttaa.
Näitä tulee, kun mennään maalin taakse kiekon perään ajatuksella ettei kukaan kuitenkaan taklaa... Moni ei edes vilkaise olan yli onko sieltä kukaan tulossa. Ei aihetta jatkorangaistuksiin.Jukureiden ykkösketjun laiturilta voimakas taklaus – rangaistuksen paikka vai ei? | Videot | Liiga
Mikäs on porukan mielipide tästä?
Omasta mielestä hiton ruma ja katastrofin ainekset olemassa, päähän kohdistunut + laitataklaus. Kakkua pitäis tulla ja roimasti
Näitä tuntuu tulevan myös maalin takaa tultaessa, kiekko lavassa ja katse luistimissa. Niin olet sitten koskematon. Moni ei silloinkaan vilkaise etuviistoon tulijoita. Ei ehkä kaikissa tapauksissa voi vedota taklattavan vastuuseen.Näitä tulee, kun mennään maalin taakse kiekon perään ajatuksella ettei kukaan kuitenkaan taklaa... Moni ei edes vilkaise olan yli onko sieltä kukaan tulossa. Ei aihetta jatkorangaistuksiin.