En väitä, että tuo oli vahinko, mutta on hyvin vaikea sanoa tuon olleen myöskään tahallinen koska kyllä mä pystyisin ostamaan tuon myös vahinkona. Tai en mä ainakaan pysty sanomaan varmasti, että Sailio tahallaan nosti kädet tuolla tavoin teloakseen Kousan tuohon paikkaan sitä koitan tässä sanoa. Poikittainen päähän on kumminkin täysin selvä rike ja siitä tulee saada pelejä huilia kun miettii vielä tuon tilanteen, että kyseessä on ohitustilanne joissa tuommoisia ei ole tapana jaella. Maalinedustoilla poikkareita jaellaan paljon ja jos siellä sattuu vahingossa jotain poikkari päähän napsahtamaan (ja siis ei pystyttäisiin millään sanomaan kyseessä olleen tahallinen teko) niin silloin mielestäni riittäisi pari peliä (jos siis ensikertalainen, useammin jos vetelisi poikkareita päähän sama kaveri maalinedustoilla niin silloin olisi asia tietenkin täysin toinen), mutta nyt tosiaan voisi lätkäistä selvästi enemmän kun kyseessä on vielä kaveri jolta löytyy historiaa koiruuksista.
Tässä on omakin näkemykseni kirjoitettuna puolestani. En siis väitä pelkäksi vahingoksi, mutta videosta on paha tulkita täysin vastaansanomattomasti täsmällinen tarkoituksellisuuskaan. Ja tämän sanon, vaikka Sailio on tämän Liigan viimeinen pelaaja, jonka tekoja puolustelisin. Minulle käy, jos saa pitkän pelikiellon, rike on kiistaton.
Ongelma on siinä, että Sailiolle ei juuri edes kerry historiaa, kun lähes kaikki tilanteet tulkitaan "etsä viitsitsä olla tekemättä"-systeemillä. Poikittainen päähän tosiaan ei ole ok, kuten joskus minullekin väitettiin kärppäpelin yhteydessä.