Juuri näin ja koska samalla miehellä on näitä kertynyt, niin kerronnaisten pitäisi olla kovia, mutta itse taklauksena tuo oli vain aika perus koohottamista, ei mikään nouto.E2: No on toi vauhti kyllä niin kova, että ei se pelikieltokaan väärin olisi vedetään sen verran sanoja takaisin tässä nyt.
Valitettavasti Matikaisen ja Nurmisen arvostelukyky ei herätä allekirjoittaneessa suurinta luottamusta, mitä sikailun tuomitsemiseen tulee. Toivottavasti heidän esimiehiltään arvostelukykyä löytyy ja Tyrväinen lähetetään ulos joukkueesta. Kukaan muu liigaseura tuskin kyseistä kaveria olisi palkannut ennen tätäkään.
Juuri näin ja koska samalla miehellä on näitä kertynyt, niin kerronnaisten pitäisi olla kovia, mutta itse taklauksena tuo oli vain aika perus koohottamista, ei mikään nouto.
Näin juuri tämän itsekin näen, koohotuksena. Vauhtia on ihan liikaa sen kyllä nyt näki jo kun katsoi toisen kerran tuon pätkän. Mutta, en minä mitään ihmeellisempää hyppyä, päähän kohdistunutta taklausta tai kyynärpäätaklausta tuossa näe. Mutta Tyrväinen tunnetaan kyllä ja kun tuo vauhti on suoraan sanottuna järjetön niin joku 5+ peliä, syynä ryntäys.
Niin ja valitettavasti tämä Tyrväinen ei ole ensikertalainen ja se ei tunnu sinne pääkoppaan menevän, ettei noin voi toimia uudestaan ja uudestaan. Se on se mitä minä en ymmärrä ja siksi kertoimien pitäisi olla kohdallaan, kun ei tunnu pääkoppaan se kunnioittaminen menevän.Näin juuri tämän itsekin näen, koohotuksena. Vauhtia on ihan liikaa sen kyllä nyt näki jo kun katsoi toisen kerran tuon pätkän. Mutta, en minä mitään ihmeellisempää hyppyä, päähän kohdistunutta taklausta tai kyynärpäätaklausta tuossa näe. Mutta Tyrväinen tunnetaan kyllä ja kun tuo vauhti on suoraan sanottuna järjetön niin joku 5+ peliä, syynä ryntäys.
Tätä pelkään myös. Nurmisella kun ei taida olla kovin hyviä näyttöjä väkivaltaan suhtautumisesta...Siis Nurminenhan omistaa koko lafkan. Luultavasti saa selkään taputukset ja ymmärtämistä osakseen. Kun Tyrväinen pelikiellossa murjottaa kotona, niin Nupe tulee muun joukkueen kanssa piristämään tyrskyä. Blood on ostanut hienon Tuijan pihalle, Erkinjuntti grillaa pihvit ja pistetään porukalla Pekka Puupäätä ja kaikilla on kivaa!
Iltasanomien etusivulla on pysäytyskuva joka ei jätä selittyleille sijaa. Hyppy ja päähän. Vauhdin epäilevät niilot jo myönsikin.
Nämä pysäytys-diakuvat eivät kerro sitä, mistä kontakti alkoi. Diakuvasarjan lopussa tilanne oli varmasti tuo mainitsemasi. Niin, ja tämä ei ollut sitten mikään puolustuspuheenvuoro Tyrskyn teolle.Iltasanomien etusivulla on pysäytyskuva joka ei jätä selittyleille sijaa. Hyppy ja päähän. Vauhdin epäilevät niilot jo myönsikin.
Iltasanomien etusivulla on pysäytyskuva joka ei jätä selittyleille sijaa. Hyppy ja päähän. Vauhdin epäilevät niilot jo myönsikin.
Pelikielto tulee olemaan naurettavat 1-3 peliä.