No täällä saa kuvan, että Pelicansin joukkue on täynnä sikailijoita. Ei varmaan kannata jokaisesta kommentista provosoitua. Mutta onpahan Peltolalta harvinaisen selkeä sikailu tuossa tilanteessa. Kaikille, paitsi kurinpidolle.
En minäkään mitään ylilyöntejä toivo. Kovia, puhtaita taklauksia, jotka saavat vähän sattua tällä kertaa. Nyrkkihippasille Peltolaa on todennäköisesti turha hakea.
Nääh. En minä noin pienestä provosoidu, mutta ei ollut parempaakaan tekemistä, niin satuilin tänne palstalle. Ajankulua tämäkin. Mitä maineeseen tulee, niin Pelicans ja sikailijat on ihan lapsenkengissä vasta, vrt vaikka Kahvaran huikea legensa. Palstatotuudet elää, ei voi mitään.
Kyllä, tuon youtube klipin nähtyäni olen valmis myöntämään, että Peltolan olisi pitänyt se 2-3 peliä saada. Vaikka sitten sillä ryntäys-nimellä, millä tuo tuomittiin. Nyt kurinpito mokas. Ne muistutukset olis vaan hyvä hoitaa heti alta pois. Jos niitä jätetään leijumaan, niin ylilyönnin vaara on hiukan suurempi.
Sillä ei ole mitään väliä onko tämä ensimmäinen kerta tai että pelaajalla on hyvä maine tai on arvostettu tai mitä vaan, jos tuolla tavalla hyppytaklaa kyynerpäällä päähän.
Pelikieltoa 2-3 peliä tai pelaajat ottaa hommat omiin käsiin, mitä en tosiaan toivo.
On sillä historiallakin väliä. Nyt Peltolan olisi pitänyt saada se 2-3 peliä, mutta jos esimerkiksi A. Tyrväinen tekee vastaavan, tulee historiasta toinen 2-3 peliä lisää. Mielestäni varsin hyvä näin.
@rinne En mä mitää kostoista ole puhunut tai edes toivo. Ei tartte edes käydä lyömässä, vaan toivon parempaa linjaa kurinpitoon tai niiden videoiden sinne viemiseen. Tiedän, että Peltola ei ole mikään sika, vastasin vaan että samanlainen vatipää ku Peltola, joka ei osoittanut mitään kapteenin elkeistä tuossa tilanteessa. No joo, tää on vaan hokii ja tylsää tääl ois kirjottaa, jos kaikki ois samaa mieltä, mutta toivoisin silti jotain rotia "kurinpitoon" näin selvästä tilanteesta.
Sori siitä, en jaksanut lainata useampaa viestiä, kun nappasin vaan tuosta sun "kapteeni" -muodon käytöstä kiinni, pitäisi olla tarkempi näissä. Kyllä Peltola yhdestä mokasta huolimatta sen kapteenin arvonsa ansaitsee ja kantanee kunnialla jatkossakin. Tällä kertaa meni yli, ei kapteenin arvolle sopiva ratkaisu, mutta eipä tuo ollut tyypillisen Peltolamainen ratkaisukaan.
Noita takaisin antamisia ketjussa oli huudelleet mm. seuravat käyttäjät:
Sika! Toivottavasti vanhempi Tyrväinen kuittaa seuraavassa pelissä. Ja ihan siitä syystä että tuo oli täysin tahallinen vahingoittamisyritys. Pelle vielä levittelee käsiään jäähyaitiossa. Varmaan vitutti kun Björninen pystyi vielä jatkamaan peliä.
Olipahan reaktio jäähypenkillä Peltolalta, vähän levitellään käsiä ja ihmetellään oliko tuossa jotain väärää.
Melkonen kapteeni sanon mä.
Toivottavasti joku seuraavassa matsissa käy antamassa takaisin vaikka ihan nyrkkihippasten muodossa.
Jukka Peltola, ei jatkoon.
En tiedä. Itse toivon, että A. Tyrväinen keskittyy pelaamiseen. Jos joku ne nyrkkihipat tahtoo Peltolan kanssa seuraavassa matsissa niin ok. Mut muuten olisi toivottavaa mennä eteenpäin ja keskittyä pelaamiseen ilman ylilyöntejä mistään suunnasta.
E. typoja