Ai siis tästä "polvitaklauksesta"?
Siitä polvitaklauksesta, jonka seurauksena Savinainen oli sivussa peleistä viikkotolkulla.
Ai siis tästä "polvitaklauksesta"?
On kyllä vaikea teidän leirin päästä siitä yli. Sehän tapahtui joskus syys-lokakuussa?Hyväksyn Savinaiselle saman suuruisen rangaistuksen, jonka Lehtonen sai polvitaklauksestaan
Ole hyvä ja kelaile itse parempi kuva. Kirjoitin jo sarjan ketjuun, että saattaa olla värilaseja, mutta minun mielestäni osuu ensin kroppaan. Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?
Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.
Niinhän se Hasekin autorisoima Jordankin oli vaikka joutui Komarovin törkeän pahoinpitelyn uhriksi ja makoili pitkän aikaa jäässä?Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?
Tämä on totta, ikävä kyllä.Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.
Ei tosiaan ole. Ei mitään syytä alkaa arpomaan.IFK vs 4?
Eihän tuossa ole mitään pelikiellon aineksia, mutta jos arvontalaulua viritellään, niin yksi sieltä saattaa tulla
Se vaan, kun tuosta kuvasta ei voi muuta johtopäätöstä tehdä kuin sen, että osuma päähän on tapahtunut ennen kuvaa, kun pää osoittaa vasemman olkapään suuntaan. Tuntuu hassulta tulla ensisijaista vartalokontaktia mainostamaan sellaisella kuvalla, josta ei voi päätellä kuin sen, että on osuttu ainakin päähän.Ole hyvä ja kelaile itse parempi kuva. Kirjoitin jo sarjan ketjuun, että saattaa olla värilaseja, mutta minun mielestäni osuu ensin kroppaan. Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?
Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.
Ei ole paras mahdollinen kuva, mutta maikkarilta saa sen mitä se antaa. Minulla ei ole CSI:n supermega tietokoneita, jotka muokkaa pikselimössön UHD:ksi ja vielä kurkkaa kulman taakse.Se vaan, kun tuosta kuvasta ei voi muuta johtopäätöstä tehdä kuin sen, että osuma päähän on tapahtunut ennen kuvaa, kun pää osoittaa vasemman olkapään suuntaan. Tuntuu hassulta tulla ensisijaista vartalokontaktia mainostamaan sellaisella kuvalla, josta ei voi päätellä kuin sen, että on osuttu ainakin päähän.
Niin tämä on se taklaus mikä päätti Savinaisen uran, mistä olette koko kauden vinkukutSiitä polvitaklauksesta, jonka seurauksena Savinainen oli sivussa peleistä viikkotolkulla.
HIFK-tähti Jori Lehterä sai rajun päätärskyn Lahdessa – tämä tilanne meni tuomareilta kokonaan ohiJordan taklauksessaan oikeen työntää käsiään niin että varmasti osuu päähän. On ihme ukko tämä KHL Jordan. Pitkää pelikieltoa vaan, ei ollut eka kerta, kun herra sikailee.
Siinä missä ei olisi käynyt mitään ellei Savinainen olisi lähtenyt väistämään.Siitä polvitaklauksesta, jonka seurauksena Savinainen oli sivussa peleistä viikkotolkulla.
Juurihan tuossa otteluvalvoja sen kelaili ja täysin puhtaaksi osumaksi rintaan totesi. Miksi pitäs siis mennä kurinpitoon?Minun kuvakulmista en osaa sanoa Jordan-Lehterä-tilanteesta valistuneesti mitään.
Menköön kurinpitoon, he päättäköön ja se siitä.
Kato Lahdessa ei filmata yhtään. Hyvänä esimerkkinä Jämsen. Pelataan puhtaasti ja kovaa, mitäs sen väliä jos joskus kolahtaa vähän päähän.Nyt Lahi näkee makoilua ja sen, että ei muka päähän osu, kun kohteena joku muu kuin Jämsen. Aika rikasta sanoisin minä.
Niin, kyllähän se Åstenin ja Jämsenin polvien kolahduskin haluttiin kovasti kurinpitoon viedä, vaikka tilanteen katsoi videolta kaksi päätuomaria, tilannehuone sekä otteluvalvoja. Virhe toki tapahtui kun Åstenin väärin saamaa jäähyä ei videoiden jälkeen kumottu.Juurihan tuossa otteluvalvoja sen kelaili ja täysin puhtaaksi osumaksi rintaan totesi. Miksi pitäs siis mennä kurinpitoon?
Eihän se tarkoita että ei tule pelikieltoa ettei voisi olla jäähyn tai jopa ulosajon arvoinen.Niin, kyllähän se Åstenin ja Jämsenin polvien kolahduskin haluttiin kovasti kurinpitoon viedä, vaikka tilanteen katsoi videolta kaksi päätuomaria, tilannehuone sekä otteluvalvoja. Virhe toki tapahtui kun Åstenin väärin saamaa jäähyä ei videoiden jälkeen kumottu.
Mutta eihän se ollut.Eihän se tarkoita että ei tule pelikieltoa ettei voisi olla jäähyn tai jopa ulosajon arvoinen.
Otteluvalvojahan ei ole koskaan ollut väärässä?Juurihan tuossa otteluvalvoja sen kelaili ja täysin puhtaaksi osumaksi rintaan totesi. Miksi pitäs siis mennä kurinpitoon?
Ja tämä sinun näkemäsi mielikuvituspääosuma ja otteluvalvojan virheellinen yhden kuvakulma video perustuu mihin? Vai olitko otteluvalvojan kanssa katsomassa ja näit kaikki käytettävissä olevat kuvakulmat?Niin, kyllähän se Åstenin ja Jämsenin polvien kolahduskin haluttiin kovasti kurinpitoon viedä, vaikka tilanteen katsoi videolta kaksi päätuomaria, tilannehuone sekä otteluvalvoja. Virhe toki tapahtui kun Åstenin väärin saamaa jäähyä ei videoiden jälkeen kumottu.
Tämänpäiväisen tapauksen on ilmeisesti virheellisesti katsonut ainoastaan otteluvalvoja tuosta huonosta kulmasta.