Kyseenalaiset taklaukset ja mailaniskut Liigassa kaudella 2023–2024

  • 461 587
  • 4 231

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei mielestäni mikään törkytaklaus ollut, mutta pääosin osuu päähän ja Lehterä on kyllä ihan normaalissa pystyasennossa eikä mitenkään kumarassa.

Liigan heppoisella linjalla tuo voi hyvin olla pelikiellon paikka. Minun papereissani Komarovin tilanne ei ollut pelikiellon paikka eikä olisi tämäkään, mutta Liiga on pehmoisen linjan valinnut ja kuten Komarovin tapauksessa muistetaan, niin myös fanit ovat samaa kastia. Aina kauhistelemassa ja itkemässä tilanteista.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Liigan heppoisella linjalla tuo voi hyvin olla pelikiellon paikka. Minun papereissani Komarovin tilanne ei ollut pelikiellon paikka eikä olisi tämäkään, mutta Liiga on pehmoisen linjan valinnut ja kuten Komarovin tapauksessa muistetaan, niin myös fanit ovat samaa kastia. Aina kauhistelemassa ja itkemässä tilanteista.
Tää vertautuu kyllä aika hyvin siihen Seppälän taklaukseen Tappara-pelissä Anton Lörtsyyn ja ei siitä ainakaan pelikieltoa tullut. Mutta, katsotaan mitä Liigan arpakone arpoo.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei todellakaan kurota, ota nyt ne punaiset lasit silmiltä pois. Ei osu kyynärpäällä päähän. Osumahetkellä käsi on kropassa kiinni, vasta osuman jälkeen käsi irtoaa kropasta.
Katsoin uudestaan. Ok, ei kurota. Mutta liikerata muuttuu taklaustilanteessa ja nostaa vasemman puolen kättä/olkapäätä ylöspäin.

Ehkä siinä sitten ei ole mitään. Pitäisi nähdä toisesta kulmasta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää vertautuu kyllä aika hyvin siihen Seppälän taklaukseen Tappara-pelissä Anton Lörtsyyn ja ei siitä ainakaan pelikieltoa tullut. Mutta, katsotaan mitä Liigan arpakone arpoo.
Sä olet kova poika kirjoittamaan, mutta erisnimien suhteen ei oikein natsaa, ei edes lähelle.

Jordanilla jalat pumppuina ja mitä näitä nyt oli. Ei kai tuosta voi tulla kuin max 1 ottelun alibituomio?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Sä olet kova poika kirjoittamaan, mutta erisnimien suhteen ei oikein natsaa, ei edes lähelle.

Jordanilla jalat pumppuina ja mitä näitä nyt oli. Ei kai tuosta voi tulla kuin max 1 ottelun alibituomio?
Se on aina mulle Lörtsy, maitojuna... Mitä näitä nyt on ;) Kova pelimies Tapparassa, mutta ei taida oikein muualla natsata. Tulee mieleen muutama Kärppä-peluri, joista muistaakseni itsekin olet aikoinaan maininnut, että eivät muualla onnistu kuin Oulussa. Mutta joo, kova ja teknisesti puhdas niitti, Lottokone arpokoot pelikiellon ja pituuden tai vapaudu vankilasta kortin.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Sä olet kova poika kirjoittamaan, mutta erisnimien suhteen ei oikein natsaa, ei edes lähelle.

Jordanilla jalat pumppuina ja mitä näitä nyt oli. Ei kai tuosta voi tulla kuin max 1 ottelun alibituomio?
Ja osuu kroppaan ensin?
 

Liitteet

  • 1711654916836.png
    1711654916836.png
    645,4 KB · kertaa luettu: 228

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä tästä perunalaadun kuvasta nyt sun mielestä pitäis selvitä? Eiköhän siellä ole paremmat kuvakulmat käytössä jos tutkintaan menee niin näkee mikä osuu ja mihin.
IFK vs 4?

Eihän tuossa ole mitään pelikiellon aineksia, mutta jos arvontalaulua viritellään, niin yksi sieltä saattaa tulla
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Mitä tästä perunalaadun kuvasta nyt sun mielestä pitäis selvitä?
Ole hyvä ja kelaile itse parempi kuva. Kirjoitin jo sarjan ketjuun, että saattaa olla värilaseja, mutta minun mielestäni osuu ensin kroppaan. Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?

Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Hyväksyn Savinaiselle saman suuruisen rangaistuksen, jonka Lehtonen sai polvitaklauksestaan
On kyllä vaikea teidän leirin päästä siitä yli. Sehän tapahtui joskus syys-lokakuussa?
Äxässäkin (ent. twitter) on se joku tapparan fani, jolla edelleen jonkinnäköinen hiekanmuru perseessä hiertää tuosta tilanteessa lähes päivittäin.

Eteenpäin jo?
 

ilu

Jäsen
Ole hyvä ja kelaile itse parempi kuva. Kirjoitin jo sarjan ketjuun, että saattaa olla värilaseja, mutta minun mielestäni osuu ensin kroppaan. Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?

Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.

Tässä nyt ainakin vähän järkevämmällä hetkellä taltioitu kuva:



 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ole hyvä ja kelaile itse parempi kuva. Kirjoitin jo sarjan ketjuun, että saattaa olla värilaseja, mutta minun mielestäni osuu ensin kroppaan. Niinkin paljon Jortsulia sattui ja osui kupoliin, että oli heti seuraavassa vaihdossa kentällä?

Lottokone toki voi arpoa vaikka mitä, jos edes lähtee pyörimään.
Se vaan, kun tuosta kuvasta ei voi muuta johtopäätöstä tehdä kuin sen, että osuma päähän on tapahtunut ennen kuvaa, kun pää osoittaa vasemman olkapään suuntaan. Tuntuu hassulta tulla ensisijaista vartalokontaktia mainostamaan sellaisella kuvalla, josta ei voi päätellä kuin sen, että on osuttu ainakin päähän.
 

HokiHero

Jäsen
Kyllähän tuo puolueettomin silmin näytti siltä että Jordan tahallaan ojentaa kroppaa saadakseen osuman mahdollisimman ylös ja jopa mahdollisesti päähän. Aika typerää leikkiä tulella kun olisi voinut ajaa selvästi rintaan, mutta jos tuosta ei parempaa kuvakulmaa löydy voi päästä pälkähästä, koska tuosta kulmasta ei voi sanoa osumakohtaa tarkasti.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Se vaan, kun tuosta kuvasta ei voi muuta johtopäätöstä tehdä kuin sen, että osuma päähän on tapahtunut ennen kuvaa, kun pää osoittaa vasemman olkapään suuntaan. Tuntuu hassulta tulla ensisijaista vartalokontaktia mainostamaan sellaisella kuvalla, josta ei voi päätellä kuin sen, että on osuttu ainakin päähän.
Ei ole paras mahdollinen kuva, mutta maikkarilta saa sen mitä se antaa. Minulla ei ole CSI:n supermega tietokoneita, jotka muokkaa pikselimössön UHD:ksi ja vielä kurkkaa kulman taakse.

Tuon samaisen sekunnin sisällä on aika monta framea, jossa mielestäni näkyy se, että kroppaan osuu ensin. En sano että oma mielipide olisi oikea ja saattaa johtua värilaseista. Jos tulee kakkua, niin sitten tulee. En ihmettele sitä, enkä myöskään sitä, jos se lottokone ei lähdekkään pyörimään. Tältä humppalaitokselta kun voi odottaa ihan mitä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös