Eikös noi ketjut nyt vähän yleisesti ole "vain numeroita". Eiköhän kaikilla joukkueilla toimita samoin. Tekeekö se pelaajasta paskan kun on nelosketjussa?
Eli vaikka Rauhala kapteenina Tapparassa on ihan paska kun pelaa aika usein nelosketjussa?
Onko Ilveksen nelosketjun pelaajat niin huonoja, että Pendo ei uskalla tai kehtaa nostaa kavereita edes kolmoseen?
Ja tuo käsille lyönti oli todella tyhmä ja täysin turha, kuten täällä on todettu.
Saisi tulla kunnolla sanktiota. Ja olisi varmaan saanut noista muistakin tulla, joista ei ole tullut
Nimenomaan. Mielestäni tässä nimenomaan pointtina oli tuo että hän (=Komarov) itse käytti "nelosketjun jätkä"-termiä selvästi vähättelevästi ja oli itse kuitenkin samaisessa ottelussa nelosketjuun merkattuna. Olisi käyttänyt mieluummin jotain "tusinapelaaja"-termiä tms niin olisi ehkä toiminut paremmin. Nyt sitten ollaan tilanteessa jossa selitellään mustaa valkoiseksi.
Itse eiliseen tapaukseen liittyen toistan aiemmin sanomani, eli Gregoiren huitaisu oli turha ja ruma josta pitääkin tulla penalttia ja sitä ei todellakaan tarvitse selitellä mitenkään päin
(tämän näki jopa teksti-teeveetä katsomalla). Lisäksi itse toivon todellakin ettei Pakariselle tullut loukkia. Tosin mielestäni olisi pitänyt tulla Revolle, Bloodille ja mitä näitä muita tapauksia nyt on, mitkä ovat vetäneet kurinpidollisen linjan täysin kyseenalaiseen valoon.
Niilo, Ilveksen nelosketju ei ole oikein toiminut koko kauden aikana kuin yksittäisissä peleissä. Tuo O'Learyn haku lienee haettu täsmälääke siihen, mutta se että toimiiko se tähän ongelmaan jää nähtäväksi. Ainakin jos katsoo tilastoja niin hyvin hän on nolla-nollaa pystynyt pelaamaan Iowassa kun oma tehotilastonsa on -6 (
siinä missä Ilveksessä taannoin pelanneella Simon Johanssonilla on samaisessa jengissä -24) ja pisteitäkin O'Leary on tehnyt "hurjat" 0+3, eli plus-sarakkeessa ei löydy paljoa vastapainoa kaunistamaan tehotilastoa. Huomioitavaa on lisäksi se että Iowaa vastaan on tehty 157 maalia ja maalierokin on -57, joten siihen nähden tuo -6 noin huonoilla pisteillä on ihan kelvollinen.