Kynsien viilaus...

  • 4 142
  • 35

Viilaavatko miehet kynsiään?

  • Kyllä

    Ääniä: 23 34,8%
  • Ei

    Ääniä: 17 25,8%
  • Vain homot viilaavat kynsiään

    Ääniä: 26 39,4%

  • Äänestäjiä
    66

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten ihmeessä te saatte niitä jotain sellaisia säröjä kynsiin, että oikein tarvitsee viilailla? Ja eikö silloinkin olisi kätevämpää leikata saksilla, jonka jälkeen ei tarvitse viilailla?

Joo näihin ketjuihin monestikin vastailee vain ne, joita asia koskee. Epäilisin että 95 % miehistä ei viilaile kynsiä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Miten ihmeessä te saatte niitä jotain sellaisia säröjä kynsiin, että oikein tarvitsee viilailla? Ja eikö silloinkin olisi kätevämpää leikata saksilla, jonka jälkeen ei tarvitse viilailla?
Kyllä saksimisen jälkeen jää niitä teräviä särmiä, ainakin itsellä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jatkislainenhan luonnollisesti käy siellä kynsistudiossa näpsäkän neitosen hoideltavana. Ei turhaan paljastu köyhäksi ja pitää vastuullisesti huolta maan taloudesta. Aasiaan kallellaan olevat ottavat siihen kylkeen vielä täyshoidon, maksaa himpun enemmän, mutta olohan sitten vallan freesi ja paineeton. Eihän se siis miesten hommaa ole kynsiään viilailla, kun sitä varten on keksitty oikein sukupuolikin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joo näihin ketjuihin monestikin vastailee vain ne, joita asia koskee. Epäilisin että 95 % miehistä ei viilaile kynsiä.
"Viilaatko kynsiäsi?" -ketjun perustaminen olisi varmasti perusteltua asian selvittämiseksi, mutta ainakaan minä en suostu sitä tekemään, sillä jo pelkkä ajatus kynsien viilaamisesta aiheuttaa pahoinvointia.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus nuorempana olen ehkä pari kertaa viilannut, kun kynsi on revennys tms. Sittemmin olen eheyttänyt itseni ja en enää tee moista. Eipä tuolla kai ole mitään väliä jos totta puhutaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä saksimisen jälkeen jää niitä teräviä särmiä, ainakin itsellä.
Joo ehkä se kynnen reuna on leikkaamisen jälkeen vähän terävämpi kuin mitä ennen leikkaamista, mutta ei sitä enää viiden sekunnin päästä muista eikä huomaa mitenkään.

Meikkaavatkohan nuo kynsien viilaajat myös...
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
HOOOOMOOOO!!!

No ei ny. Senkus viilaat, ei kiinnosta. Itse saan kauheasti kikseja, kun pienilla saksilla leikkaan kynnen reunasta toiseen reunaan ulottuvan pitkan palan pois. Oikein kasvatan kynnet pitkiksi, jotta voin tyostaa perverssioni kanssa. Aijje! Sitten se pitka pala otetaan sormien valiin ja se patkitaan samoilla saksilla roskiin. Ei saakeli, kai se olen mina se erikoinen kaveri tassa asiassa.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Hiekkapaperilla on tullut satunnaiseesti pyöristeltyä pahimpia kulmia. Muutenhan nuo pysyy sopivassa pituudessa järsimällä. Näin on menty kun en kynsiviilaa kehtaa ostaa, haukkuvat pian homoksi!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Harvoin käytän ja silloin yleensä nimenomaan pyöristelen teräviä kulmia kynsistä. Joskus läpälläkin tullut viilailtua.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko minulla sitten hyvät kynnet, hyvät kynsisakset vai molemmat, mutta ei ole koskaan ollut tarvetta viilailulle. Sitä paitsi sellaisilla juuri leikatuilla, vähän karheilla kynsillä on pirun hyvä raaputella.

Kaiken lisäksi minulle tuollaiset "hankausäänet" aiheuttavat yleisesti ottaen pahempia kylmiä väreitä kuin joku liidun tai veitsen vinguttaminen, niin ajatuskin tuntuu epämielyttävältä. Mikä lie niissä "hankausäänissä" on - kuten vaikka purkaessa jotain elektroniikkaa pahvilaatikosta ja styroksit hankaavat pahvilaatikkoa vasten. Brrrrrrh.

Olen joskus omistanut kynsiviilan. "Voitin" jostain mistä lie myyjäisten arpajaisista manikyyrisetin, jossa oli ainakin kynsileikkuri, viila, joku sellallainen teräväpäinen juttu, jolla pystyi putsaamaan kynsien alusia ja joku vastaava tylppäpäinen, jonka käyttötarkoitus jäi epäselväksi, mutta ai että sillä oli hyvä kaivella korvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös