Kynsien viilaus...

  • 4 134
  • 35

Viilaavatko miehet kynsiään?

  • Kyllä

    Ääniä: 23 34,8%
  • Ei

    Ääniä: 17 25,8%
  • Vain homot viilaavat kynsiään

    Ääniä: 26 39,4%

  • Äänestäjiä
    66

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Nyt tarvitaan foorumin punaniskoilta vankkaa tietoa.

Ostin eilen kynsiviilan. Naisystäväni kauhisteli asiaa, koska hänen mielestään miehet eivät viilaa kynsiään. Eivät ainakaan heterot, vaan se on homojen hommaa. Kauhistusta lisäsi se, että esittelin ja testasinkin uutta viilaani julkisella paikalla kahvilassa.

Nyt tarvitaan tietoa foorumin äijiltä ja saa toki naisenpuoletkin vastata havainnointiensa perusteella.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
En oo kokeillu. Toistaiseksi kulkenut nahkarotsin rintataskussa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tietenkin saa viilailla, mikäli huvittaa. Mikäli tämä jonkun mielestä on kiellettyä, on sellainen ahdasmielisyys junttia IMO.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Junttimaisinta mitä tiedän -ketjun kamaa. Viilaat niin paljon kynsiäsi kuin haluat. Junttimaisempaa olisi olla huolehtimatta itsestään.

-Tinke
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Enpä oo kuullut että miehet kynsiä viilaisi. Mutta - onko sillä väliä?

Eli toisinsanoen, anna mennä - siitä vaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joskus mielenkiinnosta kokeilin, että tuleeko jotenkin hyvät kynnet, kun viilaa. En kyllä huomannut oikein mitään eroa. Ihan sama, jos tykkää viilailla, niin mikäs siinä. En vain näe sille mitään syytä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viilatkoon kukin kynsiään miten tahtoo, kunhan vain omat kynteni saavat olla rauhassa ja tulla jatkossakin leikatuiksi kynsileikkurilla.

Jostakin syystä pelkkä ajatuskin kynsiviilan käytöstä kynsiini aiheuttaa minussa samanlaisia tuntemuksia kuin liitutaulun raapiminen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Älä sit tapsuta edestakasin hullunlailla vaan yhteen suuntaan yks puoli kerrallaan. Menee muuten pilalle sun kauniit kynnet. Jynou.
Kiitokset huolenpidosta. Tämähän ei toki ollut ensimmäinen viilani. Viilauksesta on liki neljänkymmenen vuoden kokemus. Aiemmin on tullut käytettyä paperiviiloja ja lasiviilaa. Tämä uusi on kynsiä jumalaisesti hivelevä timanttiviila, jolla voi lasiviilan tavoin viilata edestakaisella liikkeellä. Parhaita hankintojani aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitokset huolenpidosta. Tämähän ei toki ollut ensimmäinen viilani. Viilauksesta on liki neljänkymmenen vuoden kokemus. Aiemmin on tullut käytettyä paperiviiloja ja lasiviilaa. Tämä uusi on kynsiä jumalaisesti hivelevä timanttiviila, jolla voi lasiviilan tavoin viilata edestakaisella liikkeellä. Parhaita hankintojani aikoihin.

Oooo pyhästi anteeksi alentuvan neuvova kommenttini. Olet kuitenkin pysytellyt asian suhteen kaapissa tähän saakka?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oooo pyhästi anteeksi alentuvan neuvova kommenttini. Olet kuitenkin pysytellyt asian suhteen kaapissa tähän saakka?
Ei mitään pahoitteluita. Huolenpito tuntuu aina hyvältä. En ole asiassa sen kummemmin kaapissa ollut. En ole toki sen kummemmin mainostanutkaan. Kaikki asiasta kiinnostuneet kyläilijät ovat nähneet sohvapöydällä lojuvia paperiviiloja. Tätä uutta nyt satuin julkisesti esittelemään, menin kuppilaan suoraan kaupasta.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kyllähän ne viilatut kynnet tuntuu paljon mukavammalta. Ulkonäöllä ei niin väliä kun on isompiakin puutteita sillä osastolla :D
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän fägäriltä kyllä kuulostaa jos mies viilailee kynsiä. Mä en ymmärrä miksi niitä edes pitäisi viilailla?

Niitä ihmeen kynsileikkureita mä en ole koskaan opetellut käyttämään. Tuollaisilla pienillä ja teräväkärkisillä saksilla tulee parasta jälkeä, eikä ole mitään tarvetta millekään viilailuille. Tietenkin jos jollain kirveellä tai vesurilla leikkaa niin silloin saattaa olla tarve viilailla tai edes jollain rälläkällä vähän tasoitella...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vasurista pureksin tappiin asti ja sitten viilaan tasaikseksi. Oikeasta kädestä pureksin ja viilaan tappiin asti pikkurillin, mutta peukkuun pitää jättää pieni särmä ja muihin sopiva, plekua mukaileva chicken picking -kynsi - viilaten. Muuten menisi pikkaaminen hevihomoiluksi. Eli kyllä on vastaukseni.
 

A Siente

Jäsen
Lapsena salaa kokeilin ja tuntui aivan helvetin pahalta. Siitä lähtien en ole moiseen kidutusvälineeseen koskenut. Enkä oikeastaan edes leikkaa kynsiä, kun ne tulee aina hermostuksissaan revittyä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jouduin päätymään vastaamaan "ei", joka oli mielestäni lähimpänä tyhjää.

Olen saanut opit kynsien hoidoista viilaamisineen ja appelsiinipuisine kidutusvälineineen, joten pelkästään oman nahkani pelastaakseni olisi varmaan pitänyt äänestää kirkuen kyllä. Puolestani on se ja sama miten kynsiään hoitaa, mutta mielestäni viilaaminen on kuitenkin hieman liikaa vaivaa ja aikaa mitättömään asiaan.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä olen pro tässä. Vedän kysnileikkureilla kuin ehta metsuriseksuaali mutta toki kunnon kaupunkimetsurilla on snadi sveitsiläinen avainnipussa jossa on tietysti... kynsiviila. Jos pitkähköksi päässyt kynsi lohkeaa, en itke homosti vaan viilaan sen kuntoon tyylillä(vaivihkaa) mun sveitsiläisellä.

_
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Uppopallopelejä ennen tuli aina viilattua kynnet. Ensin leikkurilla mahdollisimman lyhyiksi, ja sitten viilalla kaikki vähänkin kulmikkaalta tuntuvat kohdat pyöreiksi. Siinä touhussa kun tuomari ennen peliä tarkistaa, ettei kenenkään kynnet ole sellaiset, joilla saisi vastustajaan kohtuuttomia vaurioita aikaiseksi.

Kun ura päättyi, niin päättyi myös viilaus. Äänestin kyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siinähän viilaa. Ite en viilaa. Vois kokeilla, ei jaksa.

Pikkasen homoltahan toi vaikuttaa, mutta eihän homous oo enää edes sairaus. Soveltuva nimimerkki muuten, Vesuri, viilarilla. Eiks Linnan Väiski ollut viilari? Viilas ja höyläs.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Teräasetta muistuttavalla esineellä kynnet lyhyeksi (hampaat luetaan mukaan), pahimmat terävät kulmat viilataan pois. Näin itse toimin. Sama homma jos kynnestä lohkeaa palanen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin terävä kulma joka tarraa vaatteisiin kiinni.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse joskus viilasin säännöllisen epäsäännöllisesti. Oli mukavaa puuhaa, ja kynnet olivat siistit. Ei repeämia eikä liian lyhyeksi revittyjä kynsiä.

Ja minähän revin niitä kynsiä. Nyt on viila ollut monta vuotta hukassa. Repimistä on tullut harrastettua koko ikä, siitä on vaikea päästä eroon. Täytyis varmaan töihin tuoda viila...
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viilaan itse ja välillä emäntäkin viilaa kynsiäni. Varsinkin oikean käden etusormen kynsi on emännän erityisen mielenkiinnon kohteena. Tuolla kun sattuu olemaan suuri rooli erään pisteen kanssa operoidessa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viilaan itse ja välillä emäntäkin viilaa kynsiäni. Varsinkin oikean käden etusormen kynsi on emännän erityisen mielenkiinnon kohteena. Tuolla kun sattuu olemaan suuri rooli erään pisteen kanssa operoidessa.
Tarkoitatko koloa? Ajattelin että jokaiselle miehelle tuon kolon käsittely oikean käden etusormella pitäisi olla tuttua. Kyseessähän on siis sierain.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ai te sormitatte etusormella? Itselläni ollut aina tapana sormittaa vasurin etusormi-keskari-nimetön -hybridillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös