Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 001 044
  • 22 824

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näillä keleillä kun sitä on jo tj-kampa käytössä ensi vuoden vappua odotellessa. Ja kaipailee aurinkoa elämään. Niin pistetääs välillä lattaria.

En minä ymmärrä espanjaa, mutta kivasti sorahtelee konsonantit ja muutenkin salsassa scovillet kohdillaan.

Ja perään vähän Santanan tunnelmointia.

Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Triptykon on aina hyvä vaihtoehto. Saatanallisen kovaa musiikkia ja kansitaide sopivan häiriintynyttä. Mitä muuta H. R. Gigerilta voi odottaa?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Uusi tuttavuus tämä yhtye, mutta kyllä se Spotify aina välillä osaa neuvoa jotain kivaa. Drone/doom ja kylmä sateinen syysilma. Mikä sen parempaa?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Piti miettiä joku mahdollisimman halloween-teemaan sopiva CD kokoelmistani jonka heittää soittimeen. Päädyin lopulta My Chemical Romancen The Black Paradeen.

Olin alun perin kylläkin valitsemassa A7X:n self-titledin, mutta kappas juuri tuon levyn olen sitten onnistunut vuosien mittaan näköjään kadottamaan johonkin. Pitänee hommata se jostain myöhemmin uudelleen käytettynä versiona, sen verran hyvä, ja ennen kaikkea mulle todella nostalginen metallialbumi kuitenkin. Harmittaa että päässyt hukkumaan.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kuukautta sitten tuli kuluneeksi 30 vuotta kitaristi Stevie Ray Vaughanin surmanneesta helikopterionnettomuudesta. Hänen muistokseen kuuntelin ensin David Bowien Let's Dance albumin ja sen jälkeen Vaughanin toisen soololevyn Couldn't Stand the Weatherin. Bluesia voi tehdä kahdella tapaa, tylsästi tai terävästi, Stevie osasi tehdä sen oikein.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitaasti kasvava kappale, joka päästessään täyteen vauhtiin on riivaava riffeineen ja rytmeineen. Tämäkin levy julkaistiin 8 vuotta sitten. Muistan kuunnelleeni tätä NPR:n nettisivuilta kun siellä oli ilmainen striimi tarjolla tähän levyyn.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Tässä on nyt käytännössä pari päivää soinut jatkuvalla syötöllä Mr. Bunglen "uusi" levy "The Raging Wrath of the Easter Bunny demo". Scott Iania (jolla toki oma lehmä ojassa) lainatakseni "This is the best thrash metal record from 1986 that you haven’t heard yet. It’s like finding buried treasure."
Sen verran hyvin potkii, että piti laittaa LP tilaukseen, löytyy myös spotifystä luonnollisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy