Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 892 974
  • 21 664
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Rivals, kertakaikkiaan mahtava bändi vaikka kuulun todennäköisesti johonkin noin muutamaan prosenttiin suomalaisista jotka ovat eläessään edes kuulleet tällaisesta nuoresta yhtyeestä. Genrekin on vielä niin tavanomainen kuin dark pop-rock













 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Tähän artistiin tuli törmättyä kun YouTube sitä minulle tarjosi. Hyvin elektronista musiikkia, mutta taustalla on kuitenkin ihan oikeita instrumentteja. Soitetaan kitaraa ja lauletaan kaikesta kivasta ja ikävästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Päivän kauempana lapsuutta, päivän matkan kauempana kotoa ja rivin kauempana - totuutta
Kolmas Nainen, paras kappale!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä uusi Solstafir on aika kovaa kamaa. Löytyy rankkuutta ja blastiakin aina välillä. Sitten toisaalta on hyvin herkkääkin menoa jopa korostetusti. Ihan jazz pianoa ja muuta.

Niin joo ja Convulsen uusin levy on mennyt ihan progeksi. Tai ainakin ekat viisi biisiä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Maustetyttöjen uusi levy Eivät enkelitkään ilman siipiä lennä". Tähän mennessä ollut varsin oiva levy, jopa positiivinen yllätys. Epäilin, että miten niin timanttisen debyyttialbumin jälkeen olisi edes mahdollista yltää samalle tasolle, mutta tämä kyllä yllättää. Tämä on vähän enemmän disco-painoitteinen kuin ensimmäinen, joten huomaa kyllä eron debyyttiin. Tähän mennessä levyn parhaita ovat olleet "Jos jäisin onnibussin alle", "Taksilla Vaalaan", ja jo viime vuonna jatkoajan vuoden biisiksi valittu "Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään".

Ja sieltä kajahti korville levyn paras biisi, ehkä jopa Maustetyttöjen koko tuotannon yksi parhaista biiseistä "Jos vain pääsisin pääsi sisälle". Huh.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös