Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 898 722
  • 21 711

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se ois sitten Van Halenin omaa nimeä kantava debyytti nyt soimaan. Siitä voi mennä 1984 levyyn heti perään. Kitarajumala on poissa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sillä on kaikesta tahattomasta korniudesta huolimatta muutama aivan helvetin kova lätty. Bändi tuli nähtyä Kulttuuritalolla, joka oli varmaan taas niitä aika ainutlaatuisia keikkoja, kun venue on kuitenkin jokseenkin pienempi missä bändi, ainakin myöhemmin, on Suomessa esiintynyt.

Samalla keikalla olin, ja jäi ikuisesti mieleen. Olin lattialla suht lähellä lavaa, ja se lattia tärisi aika kivasti, ihan vastaavaa
en muista kokeneeni.

Tuohon keikkapaikkaan liittyen, itse näin Bon Jovin Kultsalla 7800 Fahrenheit-kiertueella, joka onkin yksi hienoimpia kokemuksia
koskaan. Jovista tuli sittemmin miespillu, mutta se ei poista tuota kokemusta. Siinä kohtaahan bändi oli kuitenkin breikannut maailmalla melkoisen isosti, joten Kultsa keikkapaikkana oli melko pieni. Kultsa on ollut itselle iso paikka elämässä, aina teiniajan diskoista lähtien. En tanssinut, mutta vonkasin.
 
K

Kiekkokatsoja

Autossa soitin tätä, ja nyt uudelleen. Helvetin kellot.
Mietin matkalla, että moni hyvä muusikko on lähtenyt yläkertaan, ja moni tulee lähtemään lähiaikoina. Esim tämän bändin rytmikitaristi, jota voi pitää yhtenä kaikkien aikojen parhaana omalla sektorillaan. Niin lähti myös tämän bändin alkuperäinen laulaja, jo kauan sitten.
[MEDIA=youtube]etAIpkdhU9Q[/MEDIA]


Jospa omat läheiset eivät lähtisi vielä. ja itsekin haluaisin vielä elää täysillä, ja nauttia elämästä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joensuu 1685 - uusi albumi ÖB

Toimii. Joensuu 1685 on kuin Bruce Springsteen esiintyisi nupit kaakossa suviseuroilla LSD-pöllyissä. Uskonnotonta gospelia.

Light in the Heart of Our Town




Ja muisteloita siltä juuri äsken (2008) ilmestyneeltä edelliseltä albumilta.




Pysyisipä korona nyt sen edes verran kurissa, että Ääniwallin keikka kahden viikon päästä toteutuisi ja kasvomaskit väpättäisivät ääniaaltojen tahtiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Cascadan vanhempia hittejä aloin kuuntelemaan tässä läpi liigakierroksen alkua odotellessani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Michael Jacksonin "Serious Effect". Ei päässyt Dangerous-levyn lopulliselle listalle vaan jäi julkaisemattomaksi. Harmi, todella hyvä viiden minuutin pop-aarre.
Jos nyt pitäisi valita, että kuuntelenko mieluummin Michael Jacksonia vai otanko hehkuvan hiilihangon poikittain perseeseen, niin ehdottomasti se hiilihanko.

Nyt kuuntelen Suedea. Nummenkallion hyväksyntä? We are the pigs, hieno kappale. Kuulin sen ensimmäistä kertaa radiosta kun olin katkaisuhoidossa loppusyksystä 94. Hyvin katkaisivat.



 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao



Tällainenkin biisi yhdistettin 80 luvulla nuoren itsemurhaan "syylliseksi".
Evil oli silloin vielä pienenä, ja muut vasta siemennesteenä, jos sitäkään.

Joo. Olin pieni. Kuuntelin vaan tätä.





Prince versus Michael Jackson on minulle kuin Hanoi Rocks versus Mötley Crüe viime vuonna: ensimmäinen ei sytyttänyt millään, toinen sytytti heti ensikuulemalta. Hanoi sytytti sitten tänä vuonna, mutta Prince odottaa vielä vuoroaan.


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös